Vánoční svícny...


...aneb třpytka sem, třpytka tam, třpytka kam se podívám. I po týdnu se ty lesklé potvory láskyplně drží smetáčku a koštěte, prostírání na stole, mého oblečení, vlasů, rohožky v koupelně, dokonce jsem je objevila i v čaji a na rohlíku s máslem. Ale i přes tento drobný nesoulad mezi mnou a třpytkami jsem na sebe vážně pyšná. Během letošního vánočního tvoření jsem totiž poprvé za celou svou tvořivou kariéru dodržela slib, že než nakrmím svou bordeltvořící skříň novým materiálem, nejdřív spotřebuji ten, který tam leží už několik let. A protože nejdéle se tam sušily právě třpytky, dřevěné svícny a skleničky, byla volba, kdo dostane ze skříně vyhazov jako první, vcelku snadná. A Matýsek zajásal, protože je to kluk tvořivej a třpytkovej! :)

A protože jsme k tomu všemu světýlkoví, bylo předem jasné, co budeme vyrábět. Protože světlo a třpytky jsou tak úžasná kombinace!

Matýskův svícen...


...a můj. Vždycky mě ohromí, jak odlišně vypadají svícny za denního a "svíčkového" světla...



Jak to vidí svíčka uvnitř... :)






Tady je Matýskovo. S opravdu jen maličkou pomocí, ale Matýskovo...:)


52 komentářů:

  1. Chtěla bych se přidat k 1,Janinko máš špatné příjmení,mělo by to ,,Šikovňákovic ,, rodinka,a malý dotaz čím máš natřené ty sklenišky jako podkladkrásný předvánoční čas celé rodince.pa     

    OdpovědětVymazat
  2. No, vypadají opravdu dobře. Šikulindové jste. Já teď s Mrňavicí lepila korálky na piniové šišky, dle tvého dřívějšího návodu, který mi nějak uvízl v hlavě a hle, máme tu další. jen musím počkat, až se mi zahojí ruce popálené od lepidla z tavné pistole..   

    OdpovědětVymazat
  3. Též mi v šuplíku straší třpytky a perleťová barva a v kufříku zlaté hvězdičky. Tak snad příště....

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasňákovi, jinak to říct nejde. Máte nepřeberné množství nápadů a tady se oko potěší     

    OdpovědětVymazat
  5. Vy jste šikovní. Oba jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Moc děkuji , ale mně se Procházková docela líbí .

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Moc děkujeme , šišky jsme si taky vzali na paškál, tentokrát se to ale obešlo bez pistole, ale o tom až příště. A vítej v klubu "lepidlo na prstech" .

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo, kam se vám všechny ty věci doma vejdou...?

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné. Když si ale představím, kolik to dalo lepení, asi bych se do toho nepustila. Máte můj obdiv oba.♥   

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné a vánoční Bezva nápad, taky mám třpytky apod. všude možně a jako vy zkouším zdolat zbytky. Letos došlo na stuhy - patchworkové koule. Příště by mohly být svícny, i skleniček mám plnou skříňku

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: To je jednoduchý, většina tvoření putuje jinam nebo jako dárek, u nás doma toho zůstává minimum .

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Děkujeme ti, Růženko . Ono to zase tak pracné nebylo, celá sklenička se natřela lepidlem a pak se na to plácly hvězdičky, šlo to docela rychle .

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Vítej v klubu třpytkových . Na stuhy a polystyren se do budoucna chystám, taky mi zabírají ve skříni spoustu místa .

    OdpovědětVymazat
  14. Bacha, brzy budeš mít v rodině významnou tvůrčí konkurenci!

    OdpovědětVymazat
  15. Kdybyste se natřeli od hlavy až k patě barvami a posypali se třpytkami, mohli byste ve Varech na kolonádě dělat živé vánoční ozdoby... Myslím, že by to mělo úspěch. Živé sochy už tam byly, ale vánoční ozdoby ještě ne.

    OdpovědětVymazat
  16. Ali Čaja z Paláca9. prosince 2019 v 9:53

    Jeej tie sú rozkošné. A už máte vianocnu atmosferu. U nas všade bordel a o nejakej vyzdobe ani zdania. Nestiham ked robim nestiham ked som doma... kedy budem stihat

    OdpovědětVymazat
  17. To je nádherné! Úplně něco jiného, než za denního světla jste moc šikovní! Krásný Advent přeji :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné kousky. Jak by při pohledu na ně sám sebe parafrázoval Kant: "Jen hvězdné nebe na svícnech a mravní zákon ve mně!" .

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkně... Vidím, že hvězdná hodina tvoření u vás už udeřila...

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Tak je to kluk, zlobit se nebudu, když ne, ale na vnoučátka, na ta si počkám!

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Jednou určitě, neboj . A děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Myslím, že by mi tam byla zima .

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: Převeliké díky posílám!

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Moc děkujeme, i tobě přeji hezký adventní čas .

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Moc děkujeme, u nás je ta hodina tvoření tak nějak celoroční .

    OdpovědětVymazat
  26. Svícen krásný A třpytky zlaté se mi před lety dostaly do pračky s černým prádlem. Do dnes je mi záhadou jak...no za oblečení by poděkoval každý kouzelník...

    OdpovědětVymazat
  27. [37]: Moc děkujeme! Tvůj ručník mi připomíná jednu historku, která koluje internetem:

    OdpovědětVymazat
  28. Aha, tak už chápu, že jste na tom stejně jako my Ale svícínky jsou parádní. Opravdu nádhera. Šikulové.

    OdpovědětVymazat
  29. Svícny jsou krásný! ale mám dotaz: kam je dáváte? k nám se už všechny naše svíčičky nevejdou

    OdpovědětVymazat
  30. [41]: No, přesně . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  31. [42]: Buď darujeme, nebo po svátcích dáváme k popelnicím, jsou to takové sezónní záležitosti a on si to někdo vždycky vezme . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  32. [44]: Moje děťátka se zatím nechtěj vzdávat ani nastříhaných papírků nebo loňských výrobků ze školky... já bych něco občas k popelnici ráda dala.

    OdpovědětVymazat
  33. [45]: Tak to já průběžně všechno eliminuju, se ví, že potají , ony každý rok dvě tašky výtvorů ze školy, to je skoro na speciální skříň .

    OdpovědětVymazat
  34. Já si na ty tvoje nápady prostě zavedu notýsek a bude to! Tak! Protože to je skvostný, co všechno dokáže šikovná ženská vymyslet!

    OdpovědětVymazat
  35. [47]: Já zase na ty tvoje hlášky ve tvých článcích! A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  36. Z toho třpytu až oči přecházejí a ta největší krabička úplně vlevo je vyzdobena drahokamy - granáty, brilianty, smaragdy, být loupežníkem tu bych bral první :).

    OdpovědětVymazat
  37. [49]: Zkusím ji prodat v klenotnictví, jsem zvědavá, co mi na to řeknou .

    OdpovědětVymazat
  38. Krásné, ve dne i se zapálenou svíčkou uvnitř

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).