Vánoční šišky


Pokud jsem se domnívala, že po minulé náloži třpytek už máme dotřpytkováno a splněno do konce života, nemohla jsem se mýlit více. Spotřebovat malou tubičku třpytek je totiž těžší, než by si jeden myslel. Dokonce jsem pojala podezření, že ty tuby jsou jakousi variantou na kouzelný měšec. Sypeš, sypeš a když už si myslíš, že logicky musí přijít konec, pořád sypeš! Nakonec jsem ale na třpytky vyzrála tím, že jsem rezignovala na nějaký lehký poprašek na našem tvoření, a brutálně jsem třpytky nasypala do lepidla. A bylo vymalováno. Doslova :).

A protože se mi ve skříni sušily kromě třpytek a staré bílé tempery i šišky, kteréžto jsou báječným materiálem pro to nejjednodušší vánoční tvoření, jaké si dovedete představit, slovo dalo slovo a štětec se dal do práce. A kmital nejen na mých šiškách, ale i na stromkových polystyrenových výliscích. Matěj byl zkrátka zase jednou ve svém živlu... :)




55 komentářů:

  1. Výborný nápad a samozřejmě krásný výsledek. Na dekoraci  můžete krásně použít.   

    OdpovědětVymazat
  2. Šiškový věnec a koule jsou dvě z inspirací, které mám (pánbůhví kdy) v plánu. Jen se, narozdíl od Padesátky, dokopat k nasbírání základního materiálu čili šišek! Máš to pěkné. Já tu mám pixličku třpytek tak deset centi vysokou a docela silnou....tak mám asi na dost dlouho vystaráno a hvězdiček dvě krabičky.

    OdpovědětVymazat
  3. To je kráné. Kde jsou ty časy, kdy jsme byly se sestrou malé a mamka s námi taky tvořila. I když - my rády tvoříme i teď - Vánoce jsou pro to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bílý šišky jsou moc pěkný, možná příští rok...

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Já mám doma plnou papírovou tašku šišek. Nějaké jsem postříkala zlatým sprejem a mám je ve velké míse smíchané s malými červenými kouličkami...

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Však taky proto jsem to napsala. Vím že je ráda sbíráš a vím jak si kňučela na chatě, že tam musíš nechat takový pěkný šišky!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To je nějaká šišková obsese...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké. Skvělý výsledek. 🙂 Vidíš, kolik výrobků jste udělali z tubičky třpytek 😃

    OdpovědětVymazat
  9. Třpytkoví zvrhlíci! Ale výsledek je zase super.

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Jó, šišky, to je moje, asi nějaká úchylka, nebo co .

    OdpovědětVymazat
  11. [6]:[7]: Sestra mi přinesla ze zámeckého parku na Sychrově šišku, tuším, že to je nějaká obří borovice. Tu když nazdobíte, tak je z toho regulérní malej stromeček do interiéru .

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: A ještě nám zbylo! Moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: To se mi líbí, třpytkoví zvrhlíci! A děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Ano, to je to správný slovo. Taky miluju kaštany, ale jsem smutná, že tak rychle sesychají.

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: Manžel přišel na to, že když kaštan nosíš v kapse a žmouláš ho v ruce, tak je pořád skoro stejně krásnej i po pár měsících .

    OdpovědětVymazat
  16. Tak škoda, že ty třpytky nejsou aspoň ze zlata, co

    OdpovědětVymazat
  17. No jo Šiška to je vděčný materiál... My je zlatily, stribrili apod.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné šišky, největší radost udělají člověku ty ručně vyrobené dekorace

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to efektně, moc s mi to líbí, zejména ty stromečky :).

    OdpovědětVymazat
  20. Janinko, tomu říkám opulentní zdobení, žádné šetření a minimalismus!

    OdpovědětVymazat
  21. Inspirace na vánoční cukroví... Už ne vosí hnízda, ale cukrové vánoční šišky. Mňam… s rumem.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Když jsem šla ráno do práce, vypadalo to, že jsem si dala opravdu záležet, byla jsem hotové zlatíčko!

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Přesně tak, nic nestojí, jen si pro ní zajít do lesa. A po ozdobení je efekt úžasný .

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Děkuji ti, milá doktorko!

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: Přesně tak, moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Máš super smysl pro humor, takové šišky s mákem, jaké jsi vymyslela ty, na ty by hned tak někdo nepřišel!

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Ale tak dala bych si, ne, že ne! Až je vyrobíš, pošli!

    OdpovědětVymazat
  28. Ali Čaja z Paláca14. prosince 2019 v 8:58

    Fantázii sa medze nekladu... a parada ako krasne sa daju vyzdobit vianocne dekoracie. Ja vzdy buchnem na stol jednu vervicku s dvoma gulami a hotovo 😁😁

    OdpovědětVymazat
  29. [38]: Větvička s koulemi je taky fajn . A díky!

    OdpovědětVymazat
  30. Musím se přidat k ostatním, kterým se tato výroba se třpytkami moc líbí. Je to super nápad, takový nevšední a krásný

    OdpovědětVymazat
  31. Mě jen napadá, jak dokážeš při tom tvoření udržet pořádek Já hvězdičky a srdíčka nacházím všude ještě po několika letech od tvoření... Ale hlavně, že děti mají radost .-) A výtvor potěší nejen je.

    OdpovědětVymazat
  32. [45]: No, právě, že moc nedokážu , kolikrát třpytky najdu i rok po tvoření na těch nejnepravděpodobnějších místech .

    OdpovědětVymazat
  33. Jste šikovná.🙃

    OdpovědětVymazat
  34. Tak to je hustý! Dokonalá kombinace - zvažuji, že tak za rok dva ozdobíme stromek tím, co s cácorkou vytvoříme - bude to příšerná příšerná, ale dělaná s láskou a od třpytek a lepidla budeme úplně všude - snad alespoň psék zůstane uchráněn

    OdpovědětVymazat
  35. [50]: Nezůstane, já mám třpytky v chlupatých bačkorách ještě teď .

    OdpovědětVymazat
  36. Na třpytky byl nejlepší Dan Nekonečný, ten

    OdpovědětVymazat
  37. [52]: To je pravda, Dan Nekonečný byl celý jedna veliká třpytka .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).