Smajlík


Když vám vejce i přes očividnou slotu venku budou tvrdit, že je vlastně docela krásnej den :).

55 komentářů:

  1. Tak to je hezké :)) Když jsem se probudila, venku bylo bílo a pejskovi se to moc líbilo :D Kéž by byl sníh i na Vánoce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také doufám, že nám na Vánoce alespoň trochu nasněží :).

      Vymazat
  2. Já jsem se dnes ráno probudila do krásného, bílého dne. Krásně nám celý den sněží. :) Začíná pro moje berle ne moc schůdné období roku, ale na zahradě to snad přežiju, pejskům se to moc líbí a já doufám, že bude sněžit i na Vánoce. :)
    Hezkou první adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo bílo, ale krásně určitě ne, to až dnes se to trochu vyvrbilo :).
      Přeji ti, ať zimu přežiješ bez nesnází a krásný adventní čas :).

      Vymazat
  3. Zda se takto sama proliroda člověku nevysmiva? 3😂🤣

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, paráda. Ty snad dokážeš udělat i z prdu kuličku (doufám, že neurazím). Krásný advent a klidné dny přeji ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), kdepak urazím, horší to se mnou bude, až z toho prdu kuličku nebudu moci udělat, to bude něco špatně :D. I tobě hezké adventní dny přeji :).

      Vymazat
  5. Slota? U nás dnes nádherný adventní den se sněhem:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás sníh byl, ale nebylo skoro vidět na krok přes tu chumelenici :D.

      Vymazat
  6. Důchodka Evka to krásně vystihla. Vím, že ty se spíš usměješ než by ses urazila. Je vidět, že i z takového vajíčka lze udělat "něco" zajímavého.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi už mě, Růženko, trochu znáš a máš pravdu, na urážení mě moc neužije :D.

      Vymazat
  7. Jo a u nás ai vločka, natož sníh-☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás chumelenice a dnes ráno překvapivě větší nadílka. Ale je nad nulou a tak to nejspíš roztaje.

      Vymazat
  8. Já se tak neumím dívat.
    V Praze sluníčko bez sněhu...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha mě ani nepřekvapuje, manžel mě vždycky zlobí, když jede z Prahy, že tam je sluníčko a teplo a sračky jsou jen u nás :D.

      Vymazat
  9. Dneska u nás snad po několika týdnech zase jednou vysvitlo slunce - a hned pak všechno vypadalo asi jako ta tvoje vajíčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už týden sluníčko nevykouklo, je to trochu depresivní, ale co už s tím, jednou vylézt konečně musí :D.

      Vymazat
  10. Zdá se, že pošilhávají po pánvičce. Pak bude ten úsměff i vypečený.😜

    OdpovědětVymazat
  11. Má šibalský kukuč :).
    Ale i když jde o vajíčka, představil jsem si meruňkový táč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šibalský kukuč vajíčka na pánvičce brzy přešel :D.

      Vymazat
  12. Vaječný smajlík se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Díky :), zajímalo by mě, jak by to vypadalo, kdyby se mu ta pusa při vyklpenutí obrátila :D.

      Vymazat
  14. Jee, to je super :). U nás bylo ráno krásně, svítilo sluníčko, jinovatka, ale přes den se zatáhlo, tak pak bylo pod mrakem. Jinak byla celý týden mlha, takže jsme si užívali, že jsme konečně viděli modré nebe :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už je dlouho pod mrakem, šedivo, mlhavo. Ale dnes to vypadá nadějně a ta bílá nám to alespoň trochu zpestří :).

      Vymazat
  15. Procházková, ty nemůžeš mít nic normálního, viď? ;-) Ani ty vajíčka neumíš vyklepnout tak, aby z toho nebylo téma na článek! :-D

    OdpovědětVymazat
  16. :D :D jsem si vzpomněla na moji příhodu. Ale tvé jsou krásně smajlíkovsky čerstvé. ;-)
    Ti tak přemýšlím, čím to je, u mě je něco špatně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si na tvojí vajíčkovou story vzpomněla :D.

      Vymazat
  17. Janinko, ty kdybys otevřela sardinky, tak tam bude nějaký veselý ksichtík!Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  18. Ju, zpříjemnila jsi mi den .-) Hezký adventní tvůrčí čas

    OdpovědětVymazat
  19. Miluji tvůj humor a nadhled, kéž by vás takových bylo víc.
    Procházkovic, opatruj se a doufám, že jsi už v kondici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Blondýnko :).
      Už je to dobrý, vidím světýlko na konci tunelu :D.

      Vymazat
  20. To je úsměv od ucha k uchu :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Na tebe se smějou i ty vajca. Jak to děláš? :D

    OdpovědětVymazat
  22. Čekala jsem cukroví s razítkem smajlíka a jukla na mě vejce! Umíš je hezky rozklepnout😁
    Sníh vám upřímně závidím, tady spadlo trochu na severu, pro nás déšť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna tahle vejce jsem neměla na svědomí já, ale manžel :D.
      Sníh se nám překvapivě drží, zítra ráno má připadnout další nadílka...

      Vymazat
  23. Mne to minule urobila pena na káve. To sú také milé tvary ktoré nám hovoria, že s úsmevom to ide lepšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky obdivuji ty fotky, na kterých jsou smajlíci v kávě. Snad se mi to taky jednou povede :).

      Vymazat
  24. Taková vajíčka by mi hned zvedla náladu

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).