Mozkovna má kulatiny! :)


Milá Moje mozkovno,

když jsem před deseti lety poslala do věčných blogových lovišť rok starý blog o našich dementních sousedech, bylo mi tenkrát smutno. Se ví, že ne z toho, že se ti debilové konečně odstěhovali :), ale z toho, že jsem si za ten rok vytvořila několik pevných blogových přátelství a z toho, že bych o ně najednou přišla. Komentáře pod článkem, kterým jsem se loučila, dostaly i mě, ironického cynika. Překvapilo mě, že bych mohla já i mé psaní někomu chybět, že naše náklonnost byla nefalšovaná a vzájemná, A jen díky těmto přátelstvím jsem blogové vody neopustila a narodila jsi se ty...

Chvíli jsem tápala, kam tě směřovat, ale nakonec jsem si řekla, že založit blog na něčem, co umím, je docela rozumné řešení. A tak přišlo na řadu hraní si s písmenky, patlání dortů a tvoření všeho druhu, které mám chtě nechtě v genech. I když je pravda, že od "tvoření" svého předka Jindřicha jsem se poněkud odchýlila a místo železa a dělových koulí jsem se vrhla na špendlíky a koule polystyrenové. V začátcích mi šlo hlavně o "pochlubení se" a o zvěčnění mých dílek, lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem neměla radost z ohlasů, že se mé tvoření líbí. Postupem času se mi ale začaly kupit dotazy, obzvláště ohledně techniky falešný patchwork, a protože emailů a zpráv nebylo málo a odpovídat detailně jednotlivě nebylo možné, napadlo mě, že bych mohla návody s touto technikou zaplnit "díru na virtuálním trhu". A že to byla díra sakra veliká, vždyť i já jsem své patchworkové výtvory vyráběla jen díky své fantazii, metodou pokus-omyl  a podle obrázků, které jsem sporadicky nacházela po všem možných internetových zahraničních čertech. 


Falešný patchwork tě vystřelil tam, kam se mé oko ani neodvažovalo pohlédnout, na první příčky vyhledávače Google. Tvořících a patlavých duší totiž po světě běhala spousta a návštěvnost tomu také odpovídala. Nikdy nezapomenu na téměř infarktový stav, který mi připravil pan Fejsbůk a jeho tlačítko "To se mi líbí". Tenkrát ho u článku s falešným patchworkem na stránkách Blog.cz mačkal nějaký virtuální skřítek tak dlouho a intenzivně, až spustil návštěvnickou lavinu, která se sice během pár dnů vrátila k normálu, nicméně 4700 návštěv v první den mi z hlavy nikdo nikdy nevymaže. 


A pak, jednoho letošního únorového dne, jsem se šprajcla a všechnu tu slávu za plného vědomí ještě dříve, než to bylo opravdu nutné (rozuměj, než Blog.cz definitivně umřel), dobrovolně opustila. Vzala jsem tebe a našich pět švestek a přestěhovaly jsme se do nového. A je nám tu hezky. Pravda, návštěvnost poklesla více, než razantně, ale nefňukám. Po slibně rozjeté blogové kariéře a dosáhnutí vrcholu jsi se teď spokojeně ponořila do anonymity a zaslouženě odpočíváš. Ti, kteří chtěli, si nás našli a za to bych jim chtěla věnovat pár slov...

Vám, milí blogoví návštěvníci,

posílám poděkování, že jste na Mojí mozkovnu zavítali a je jedno, jestli to bylo omylem nebo úmyslně, na vteřinu nebo hodinu, jednou nebo tisíckrát, z Česka nebo Vietnamu. Vážím si každého komentáře a zpětné vazby, kterou se spoustou z vás mám a která v mnoha případech přerostla v přátelství, byť virtuální. 

Tobě, Moje Mozkovno, 

posílám přání, ať si u tebe každý najde ten svůj šálek kávy, čaje, případně sklenky vína nebo něčeho ostřejšího :). K tvým desátým narozeninám ti přeji všecičko nej a když nám bude přáno, ráda budu trávit dalších pár let ve tvé společnosti.

 S díky vaše/tvoje Janinka :)

Dort pro Mozkovnu od Tlustjocha nám udělal oběma velikou radost! :)

89 komentářů:

  1. Krásné kulatiny přeju!!!!!
    A také jsem si tě našla, milá Mozkovno, přes falešný patchwork. Který jsem začala, ale nikdy nedokončila:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, umíš spoustu jiných krásných věcí a třeba na něj taky nakonec dojde :).
      A moc děkuji! :)

      Vymazat
  2. Janinko, vezmu to hopem: gratuluji! k výročí, našla jsem si tě u článku o Žitavě a už jsem tě neopustila.Umění patchworku neovládám a ani se do této sféry nechystám, nicméně tě mohu obdivovat? A vaše dorty? když mi chybí barvy a optimismus, u tebe na blogu se nadopuju.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc ti děkuji za přání. Jsem moc ráda, že se ti u mě líbí :).

      Vymazat
  3. Panejo, deset let, to už je pořádná doba! Moc gratuluji ke krásným kulatinám a přeji hodně inspirace do dalšího tvoření a pořádnou fůru milých návštěvníků :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to už je tak dlouho! Ještě pamatuju ten první blog. Blahopřeji k výročí a přeji i další stejně úspěšné roky. Některým z nás by se fakticky stýskalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro to až nechápu, jak to letí, ten rok se mi narodil Matýsek a už je z něj páťák. Děkuji ti za přání :), i mně by bylo líto, kdybych s mými oblíbenými blogery ztratila kontakt.

      Vymazat
  5. Teda to je číslo, velmi gratuluji.
    Ráda jsem si zařadila tvůj blog Jani do oblíbených, tvořivých námětů nikdy není dost. Ať se ti daří ve všem.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace, můj obdiv, deset let a úžasná návštěvnost je fakt nádhera..!

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, také gratuluji Mozkovně k výročí, potažmo samozřejmě tobě. Chodím ráda, znám tě jenom z blogu, ale mám ráda tvoje tvoření a povídání. Ohlasy na články jsou vždycky povzbudivé, také jsem samozřejmě ráda, když čtenáři chodí, povzbudí to a snažím se zase něco z hlavy vydolovat. Moc ti přeji hodně dalších spokojených čtenářů a ať se daří i příští roky. Měj se a opatruj se ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti za milý komentář, mám radost, když se ke mně čtenáři rádi vrací, kdo by taky neměl :). Moc děkuji za milé přání! :)

      Vymazat
  8. Janinko, gratuluji. Já mám nějak pocit, že jsem si tě našla už dřív, ne kvůli patchworku, tuto techniku "zatím" neovládám. Ale tak pro zasmání a příjemně laděné články a spoustu inspirace ve tvoření... Ale až nyní, kdy nejsi tak profláklá, tě poznávám víc a pomalu se mi řadíš mezi blogové přátele .-) Tak ještě spoustu dalších let a zajímavých článků. Ať tě blogování stále baví .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář i přání a jsem ráda, že se ti u mě líbí :).

      Vymazat
  9. Jano, blahopřeji k 10 letům pohodového blogu, který je opravdu radost navštěvovat.

    Připomnělas mně, že 4.11. jsem měl výročí 9 let od začátku na Blog.cz, vždy jsem nějaký bilanční článek sepisoval, ale teď nevím, jak si ho připomínat, protože Martin Rybenský mně blog přestěhoval v dubnu a první článek na blogspotu jsem měl až koncem května. Ale máš pravdu, že ta etapa na Blog.cz se nezapomene a nakonec i tam jsme se všichni virtuálně seznámili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, moc děkuji :).
      Taky jsem si říkala, jestli to slavit, ale koneckonců, narozeniny taky neslavíme znovu od začátku jenom proto, že jsme se někam přestěhovali :).

      Vymazat
  10. Procházkovic, obrovská gratulace.
    Já vůbec netuším, kdy jsem si tě pustila k srdci, ale v kontextu tvoření to fakt nebylo, však víš, jak já jsem tvořivá.
    Když jsem hledala informace k našemu rozhovoru, odkrývala jsem tvou osobnost, která tvoří tyto stránky.
    Ty máš v sobě tolik přínosného nejen pro blogový svět, že jsem mnohokrát seděla s hubou dokořán.
    A já tě od té doby mám už navždy jako báječnou a šikovnou ženskou, která se umí porvat nejen s patchworkem, dortem nebo životem.
    Holka zlatá, mám tě ráda. / však taky su ta lesba, né /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, děkuji ti za přání a za krásný komentář, skoro se až červenám!
      Ty jsi u tvoření v úplně jiném levelu, co dokážeš na zahradě, to jde úplně mimo moje chápání :).
      Já tě mám taky ráda! :D

      Vymazat
  11. Gratuluji k výročí. Ne vždy komentuji , ale od doby, kdy jsem tento blog navštívila poprvé, dá se říci, že pravidelně nakukuji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju ke kulatinám. Stejně jak ty, i já hledala patchwork všude možně, ale měla jsem štěstí, že jsem na fb narazila na skupinu kde se mu věnovali, takže rady a porady se mi dostávali okamžitě i s inspiracemi. Pokračovalo to i pak s kimekomi i kanzhashi. Vždycky se tam našel někdo kdo poradil a já nemusela tápat. Návody jsme si střihla na blogu jen dvakrát, a máš pravdu, stále se mi ukazuje jeden článek s návodem v těch nejsledovanějších. Ale chtěla jsem se zeptat na jednu věc, jak jsi tu měla článek o tom, jak se dostat na starý blog, to jde jen s tvým (svým) blogem nebo i z jiným?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji :).
      Já se přidala na FB do jedné skupinky s tím, že se něco nového naučím, jaké bylo moje překvapení, když se ty holky dozvěděly, že jsem ta, z jejíchž návodů se všechno důležité naučily :D.
      K tvé otázce - funguje to na všechny webové stránky, jen si tam vepíšeš adresu.

      Vymazat
    2. Tak teď ještě najít ten článek s odkazem. ;-)

      Vymazat
    3. Taky jsem ti ho tam mohla hodit rovnou :D - https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2020/08/navrat-na-blogcz.html

      Vymazat
  13. Deset let, to už je pořádný kus života, který si rozhodně zaslouží připomenutí a gratulaci. Těžko už teď zpětně říct, jak se na tak šikovně tvořivém blogu objevil takový manuální neumětel jako já, který ani nešije ani nepatlá dorty; možná právě proto to tu ale můžu sledovat s dechem občas zatajeným do údivu a ústy naopak pěkně vykrouženými do úsměvu. A říkám si, že svět by měl být za tvůj blog opravdu velmi velmi vděčný, protože kdoví, jak by to dopadlo, kdybys svou báječnou tvořivost a nadšení vrhla do dělových koulí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, moc ti děkuji za milý komentář, u jehož závěru jsem se zasnila při představě, jak stojím u děla a láduju do něj koule :).

      Vymazat
  14. Vždycky jsem ti trochu záviděla tvůj internetový úspěch, ale samozřejmě ti to moc přeju, protože jsi šikovná a sama jsem podle tvých návodů už hodněkrát něco píchala, patlala a zkoušela (spolu s babičkou, která je tvou skrytou fanynkou, má tě v záložkách! :-D )
    Tak dalších deset let minimálně! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji ti moc, pamatuji si tě jako asi jedenáctiletou dívenku a obdivovala jsem tvůj talent, který jsem u děvčat tvého věku nikdy neviděla. Vždycky jsem si říkala, že kdybych měla holčičku, chtěla bych, aby byla jako ty :). Děkuji skryté fanynce a moc jí zdravím! :)

      Vymazat
    2. A ještě jsem zapomněla - nevím proč, ale nejdou mi komentovat články na tvém blogu, zkoušela jsem ještě jednou i ten minulý a bez výsledku, nevím, kde je chyba...

      Vymazat
  15. Milá Janinko, já Vám nepřestanu být vděčná za to, že jste mě naučila tvořit a to v době,. kdy jsem potřebovala něco dělat při 24hodinové péči o maminku po CMP. Nadělala jsem toho požehnaně a udělalo to radost nejenom mně, ale i obdarovávaným.Vždycky se ráda mrknu na Vaše blogy, vážím si Vás a přeji jen to nejlepší!!!!
    Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Hanko, i kdybyste byla jediná, komu moje tvoření pomohlo, měla bych obrovskou radost. Děkuji vám, že jsme se našly a že o sobě víme :).

      Vymazat
  16. Janinko, přeji tobě a Mozkovně jen to nejlepší - další skvělé nápady, následně články, na které se vždy těším. A samozřejmě spoustu čtenářu, kteří se budou vracet, protože si to ty i Mozkovna zasloužíte. Mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, moc ti děkuji za milý komentář i přání :).
      I já tě mám ráda a jsem ráda, že se známe :).

      Vymazat
    2. A včecičko nejlepší k svátku přeji! :)

      Vymazat
    3. Já jsem za to taky ráda. A moc děkuji za přání. :)

      Vymazat
  17. Tak milá Mozkovno, všechno nejlepší :-)

    Jinak Janinko doufám, že je ti už lépe, ten včerejší komentář mě trochu vylekal. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! :)

      Děkuji za starost, mám antibiotika, tělo si po tom náporu řeklo dost a chytlo první sajrajt, co na něj skočil. Netuším, co to je, nelíbí se mi to, ale co už s tím, jsou na tom lidi o dost hůř, takže u mě dobrý :).

      Vymazat
    2. Je fajn, že máš ta anttiviotika hned z kraje. Vážně to neuspěchej a pořádně vylež. To oslabení z přepálení znám moc dobře...

      Vymazat
    3. Děkuji ti, budu se snaž! :)

      Vymazat
  18. Dekáda! To to by ti měl být upečen virtuální dort. /je zde nějaký cukrář?/
    Připojuji se ku gratulantům.

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno nejlepší! Přidávám se ke komentáři nahoře, chce to dort!! Nejlépe upatlaný a s figurkami, příšerkami... však s klukama už něco vymyslíte.
    O tom, že falešný patchwork jsem pochopila konečně až díky tvým návodům, jsem ti už psala a možná že v těch tisícovkách co se na něj přišli podívat je i nějaká moje kamarádka :-) Věnec nahoře je úplně úžasný, ale zatím jsem se na vánoční nezmohla. Moc zdravím a jen tak dál! 🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! :) Potahovka nám došla, ale my už něco vymyslíme! :D
      Ano, pamatuji si, že jsme se našly skrz falešný patchwork a já jsem tomu moc ráda, díky tobě mám na Itálii úplně jiný pohled, než nabízí "cestovkový" průvodce :).

      Vymazat
  20. To nám to ale uteklo. Mozkovně přeji vše nejlepší a doufám, že nás bude i nadále zásobovat výsledky rukodělného tvoření, úžasných dortů a občasných náhledů do života autorky.👍💕👍
    Jani a tobě přeji stále elán k tvoření, spoustu radosti s blogováním a hlavně se opatruj.🌹🌹🌹
    P.S. Ten původní blog si pamatuju, byl super. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je neuvěřitelné, jak ten čas letí. Moc ti děkuji za milé přání :).

      Vymazat
  21. Ke kulatinám gratuluji, tvůj blog jsem navštěvovala moc ráda už na blog.cz, jde hodně poznat že tě blogování baví a pořád tito skvěle píše :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Není to tak dlouho, co jsem Mozkovnu objevila, ale ráda se sem vracím. Falešný patchwork jsem také zkoušela, ale žádných výšek jsem nedosáhla. Ovšem stuhy, špendlíky, vajíčka a kuličky stále čekají v krabici, jestli se vrátím.
    Přeji Ti další spokojené roky na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání :). Občas mě přepadne záchvat, že bych mohla zase vytáhnout špendlíky, dokoupím zásoby a nějak z toho sejde. Budu se k tomu muset chtě nechtě vrátit :).

      Vymazat
  23. Jééé, deset let už je dost dlouho :) můj blog oslaví na jaře 8. narozeniny. Přeji Tvému blogu a samozřejmě také Tobě, protože bez Tebe by tu Mozkovna nebyla, všechno nejlepší a hlavně spoustu super nápadů na tvoření a spooustu čtenářů :). Jsem moc ráda, že jsem Tvůj blog našla. Těším se na každý Tvůj článek :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc ti děkuji za milý komentář i za přání, jsem ráda, že se ti u mě líbí! :)

      Vymazat
  24. Moc blahopřeju tobě Jani i tvé Mozkovně k výročí. Také mě svého času uchvátilo "špendlíkování". Mám doma dva věnečky, srdíčko a pár povedených báněk. Hodně věcí jsem i rozdala. Byly to krásné dárečky. Obdivuju se tvému dortovému nadání, já jsem doslova a do písmene dortopatlal. Bylo mi líto, když jsi odešla z Blog.cz, ale našla jsem si tě tady i na FB a jsem moc ráda, že tu pro nás jsi. Ráda si čtu tvoje články a obdivuju, tvoje zábavné a krásné tvoření. Jsi pro mě takové sluníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Chudobko, tvůj komentář mě opravdu pohladil. Děkuji ti za něj i za krásné přání, i ty jsi tu takové sluníčko, koneckonců ho máš i ve svém podpisu :).

      Vymazat
  25. Jsem moc ráda, že jsem na Tvůj blog přišla a že ho navštěvuji! Jsem moc ráda, že na něm sdílíš právě to, co na něm sdílíš. :) Vždy z něj na mě dýchne optimismus a radost. Nedovedu si představit, že by tenhle blog neexistoval.

    Tak přeji mnoho úspěchů nadále! A další desítky šťastný let!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělko, děkuji ti za milý komentář i krásné přání, jsem ráda, že se známe! :)

      Vymazat
  26. I já přeji tvému blogu ještě mnoho úspěšných příspěvků. Našla jsem tě docela nedávno, ale líbí se mi tu :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, jsem ráda, že se ti tu líbí :). I tobě krásné skoro zimní dny přeji :).

      Vymazat
  27. Mozkovna dostala k narozeninám dort, který má své čestné místo v článku. Díky, Tlustjochu! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Po dlouhé odmlce se na tvůj blog vracím a moc ráda. Tvé články mi vždy dodávali jakousi pozitivitu a taky inspiraci. Takže velká gratulace tobě a tvému blogu Janinko, ať se vám stále daří ve všem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za přání a milý komentář! :)

      Vymazat
  29. Inu, milá Mozkovno i Janinko - "známe" se opravdu již několik let a obě jste pro mě bezednou studnicí inspirace, úsměvů, pohlazení a sem tam i slzička ukápne - někdy smíchy, jindy smutkem. Jsem za vás ráda a i když to komentování, na rozdíl od Janinky u mě, pekelně flákám, díky vám♥ a jednoho imaginárního frťana na naše zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převeliké díky ti posíláme, jsme rády, že tě máme a známe! :)

      Vymazat
  30. Všechno nejlepší ke kulatému výročí! A ať tě psaní i tvoření pořád baví!

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Janinko, připojuji se k zástupu nadšených gratulantů a přeju, aby se Mozkovně nadále dařilo a byla stejně zajímavá, vtipná a plná neotřelých nápadů a postřehů jako doposud a Tobě pak přeju, aby Tě to s ní pořád stejně bavilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bev, děkuji ti za přání i krásný komentář! :)

      Vymazat
  32. Zapiju tvé desetiletí něčím ostřejším!

    OdpovědětVymazat
  33. Všechno už tady bylo napsáno, ze srdce. Milá Janinko, přeji tobě i nám všem virtuálním nakukovatelům, abys byla pořád tak šikovná, milá, pilná a dobrá máma-vychovatelka. Doufám, že se nebudeš zlobit, že jsem na tento tvůj článek upozornila na facebooku své přátele.☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji ti za krásné přání a když článek někoho zaujme, nezlobím se ani trochu! :)

      Vymazat
  34. Blahopřeji. Na všelijaké"worky"mám už chromé ruce, tak se těším na výtvory Janinky a jejích kluků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji i za kluky, budeme se snažit tě zase někdy potěšit! :)

      Vymazat
  35. Jak říká Vladimír Boudnik, každý může být ne sice umělcem, ale vytvsrnikem z toho co je k dispozici... Pěkně výrobky, jak z těsta, tak patchwork a textil potěší i na fotografiích..

    OdpovědětVymazat
  36. Velká gratulace ke všem blogovým úspěchům. Ráda k tobě chodím číst a tvé dortové potvůrky mi vždy zvednou náladu a nikdy se neokoukají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zlatice, moc ti děkuji, jsem ráda, že se ti u mě líbí :).

      Vymazat
  37. Zrovna včera jsem koukala na nějaký návod pro falešný patchwork. Docela mě láká si to zkusit, jenže člověk by chtěl dělat to, tamto... zkrátka nejde dělat všechno. Letos si pletu zvonečky z pedigu, takže další tvoření (kromě vánočních věnců) musí počkat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to přesně tak, jak se říká "vocamcaď pocamcaď" :D. Hezky postupně, ony ty stuhy nikam neutečou :).

      Vymazat
  38. Desítka, to už je pěkná cifra. Sama si pamatuju ještě ten předchozí blog, který byl věnovaný těm dacanům. Pamatuji si tu obrovskou změnu, když ses mohla po jejich odchodu konečně nadechnout a vlastně ses dostala do fáze, jaká je ti blízká - lehce šmrncovní, s nadhledem a neobyčejnou šikovností manuální. Plus umění zacházet se slovy.
    Taky si pamatuji proměnu toho někdejšího blogu v tmavých barvách, do světlejší variace - myslím, že tam byly i nějaké barevné pokusy, než jsi zakotvila v té klasické bílé nebo něčemu bílému se podobající.
    Ani nevím, jestli jsem na tebe kápla já nebo na mě ty, kdo první ke komu přišel, ale jsem moc ráda, že se mi tvůj blog dostal do merku. Super, super a přeju tomu dnešními další úspěšnou desítku. Minimálně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem teď nemocná, tak mám čas projíždět staré články, kontroluju, jestli mi nevypadla nějaká fotka. A zrovna dnes jsem narazila na tenhle :D - https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2016/03/jak-sel-cas-s-moji-mozkovnou.html. Docela sranda se dívat na to, jak to u mě vypadalo dřív.

      Moc ti děkuji za přání! :)

      Vymazat
  39. Blahoželam Janinka ku guľatému výročiu a prajem mnoho ďalších úspešných roko. Veľa inšpirácie na nové krásne dekorácie a výrobky s ktorými by si sa kľudne mohla živiť 😂. A samozrejme, aj tvoji chlapci. Môžete si urobiť firmu 🙏🙏. Ja som neskutočne rada že som tvoj blog objavila, a hoc mám času koľko mám, stále sa rada na neho vraciam a sledujem, čo mi ušlo za ten čas. Potecha pre oko aj dušu. Len tak ďalej 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za milý komentář a přeji pohodový a klidný čas adventní tobě i tvé rodině :).

      Vymazat
  40. Tvůj blog jsem našla nedávno, tak se tu porozhlížím a teď s překvapením koukám, že sdílíme stejné blogové narozeniny. Tak gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Deset roku to už je nějaká vytrvalost👍👍

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).