Velikonoční ponožkový zajíček


V této předvelikonoční době se na mě hned z několika internetových zdrojů vyvalila videa s návodem na ponožkovo-rýžové zajíčky. Chtěla jsem odolat, vážně, ale když ono to vypadalo tak hezky a jednoduše! Rejpavá polovina mého já se to jako obvykle snažila bojkotovat:

"Hele, vždycky, když to vypadá takhle, víš, jak to dopadá? No víš, že jo?"

No jasně, že vím. A víte vy co? Tentokrát to bylo úplně jinak. Bylo to lehké (nepočítám-li to kilo rýže), rychlé (nepočítám-li sbírání rozsypané rýže) a zábavné. Na mou duši, na psí uši, na zaječí svědomí :).


Videonávod na ponožkového zajíčka najdete na stránkách Youtube.

34 komentářů:

  1. tak to je super! Hned to jdu zkusit díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají pěkně roztomile, i když to může být jednoduché . Máš dobré nápady a jsi hned hotová.

    OdpovědětVymazat
  3. Padám! Tak tohle je super! Já zešílím. Já tady pořád vymýšlím jakou udělat dekoraci, muchlám papíry a ono to jde ještě jednodušejc... Já se picnu do hlavy gumový

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou pěkní, milí, vlastně roztomilí.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad, taky jsem to zkusil. U mne se ovšem vloudila chybička, protože se mi ponožka pořád nechtěla naplnit.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Parfémovaná rýže je prý hitem letošních Velikonoc.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou dokonalí! Vskutku... a ne, nedivím se, že jsi neodolala... Ono... u tebe to snad ani jinak nejde! Takový kreativní člověk, jako jsi ty, prostě nesmí zůstat stranou. :) A to je jen dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásní ušáci Návod na youtube jsem taky viděla, vtipný nápad   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Asi by to chtělo ty ponožky předem vyprat ..... ale zasejc v kotci to taky zrovna nevoní!

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na výzdobu už vcelku rezignovala. Akorát jsem navěsila vajíčka na vrbu a dala jarní věneček na dveře od domu...

    OdpovědětVymazat
  11. Antistresový zajíček...hurá, nemusím zašívat díry na palcích     

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, zajíci jsou povedení. Sama bych do nich asi nešla, jednoduchost nejednoduchost, ale prostě ... no nešla, no ... Ovšem tobě opět palec nahoru, jak taky jinak, žeeee?

    OdpovědětVymazat
  13. Tak nám se tu kupí igelitky ponožek - jednotlivců, malá se už nudí po střevní chřipce, tak že bysme to dali jako dekoraci před barák? Vedle naklíčenýho obilí? To by nikdo neukradl! Akorát bych musela skočit pro nějakou lacinou rýži, skoro nic tu nemám a koukám, že to má spotřebu!

    OdpovědětVymazat
  14. Báječný nápad a zajíčci jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Když není rejže, stačí prý písek .

    OdpovědětVymazat
  16. Kdyby se nacpaly punčocháče, králíček by měl ouška pěkně dolů a trošku delší! No možná už by to potom nebyl ani králíček! Jinak, dobrý nápad, v jednoduchosti je krása!

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Chudák punčocháček, úplně živě si ho představuju!

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma několik ponožek, které ztratily svou družku v pračce (ponožkožroutce), rýži mám taky, že bych to zkusila? Zajíčci vypadají roztomile.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Vida, nejsem samotná, kdo má doma ponožkožrouta!

    OdpovědětVymazat
  20. Sněhuláka z ponožky jsem viděla, ale přiznám se, že zajíček by mne nenapadl a přitom je to fakt bezva dekorace   

    OdpovědětVymazat
  21. No, je z toho spíš něco jako myš, ale zajíc to rozhodně není, vlastně nebyl       

    OdpovědětVymazat
  22. Božinku ale tie sú ozaj rozkošné a chutnučné... ♥ ♥ ♥ ani sa ti nečudujem, že si im neodolala, lebo už len ten pohľad stojí za to "vyskúšaj ma a hneď!" ... šikovná si, vážne a stále ma niečim milým a pekným prekvapíš

    OdpovědětVymazat
  23. Obědem se břicha plní a zajíci zmenšují

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Zatím zajíci vydrželi, necháme je na horší časy .

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsem takhle viděla dělat sněhuláčky a ty se mi vážně líbí. Zajíčci by skvěle doplnili partu. Hergot, ponožky mám, ale kde já v nemocnici vezmu kilo rýže?   chválím super nápad a příští rok se vyřádím i za ten letošní!

    OdpovědětVymazat
  26. [31]: No vidíš, mně zase utekli sněhuláci, na mně vybafli z FB jen zajoši .

    OdpovědětVymazat
  27. Věřím každé slovo, rychlé, lehké a zábavné, přesně takové výtvory mám nejraději. A krom toho ušáci vypadají fantasticky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, milá Bev, taky nás to sakra bavilo :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).