Jak šel čas s Mojí mozkovnou


Občas se mi stane, že si omylem smažu obrázek v galerii blogu. Pak nastane chvíle navštívit stránky Galerie.cz, kde, když se přihlásíte (stejně jako do administrativy svého blogu), můžete prohrábnout kromě své současné galerie i koš. Báječná to záležitost. A když jsem se v něm takhle naposledy hrabala, dostala jsem nápad zavzpomínat si, jak šel čas s Mojí mozkovnou. A nejen s ní, podařilo se mi totiž přihlásit se také do galerie mého prvního blogu. Kdo si pamatuje, před necelými sedmi lety jsem začínala s psaním o dementních sousedech, které se mi jevilo jako nejlepší možnost, jak si ulevit od starostí s bábou Blechovou bydlící pod námi a rodinkou nad námi (hrubián Platímnájem, hysterka Jásimůžudělatcochci a jejich předpubertální dítko Kdodoskočívýše), kteří si přes nás dělali naschvály a my s nimi nezmohli prakticky vůbec nic. Ale protože se všichni postupem času odstěhovali, zmizel i blog o sousedech a s jeho odchodem přišla na scénu Moje mozkovna.

První blog byl designově temný a za dobu jeho trvání jsem měnila jen obrázek v záhlaví. Vlevo ikonka profilu.



Moje mozkovna poprvé, leč stále temná.


Na tohle si vůbec nepamatuji, nejspíše nějaký momentální chvilkový úlet :).


Mozkovna podruhé. Poprvé barevná, světlá, veselá.


Záhlaví v dobách Lotti Biondi. Kozoidní biondifobie - pamatujete? :)
Dnes je podobných kreatur v AK vícero.


Mozkovna potřetí, vlevo ikonka, vpravo odkaz na oblíbené blogy.


Ikonka vlastnoruční výroby tehdy hrdé členky Autorského klubu. Jindy bych napsala úsměvná záležitost, ale v současné době je to spíše k zblití.


Jarní Mozkovna počtvrté.


Ovčí Mozkovna popáté.


Mozkovna, jak jí znáte dnes.
A dál? To ví zatím jen Yoda. A já :).

28 komentářů:

  1. Tak to kdybych já měla zadat všechna záhlaví za těch šest let, tak to je na tři články . Stejně jako barvu vlasů a účesy měním záhlaví snad ještě častěji. S těmi vlasy jsem se někde dočetla že to dělají jedinci, kteří doposud nenašli svojí identitu. No říkám si že za 55 let bych to už mohla stihnout, leč poslední změna účesu a úvaha o další tomu nenasvědčuje. nebo že by to bylo tím že dle jiné rešerše nesnáším stereotyp? a proč v něm sakra už šest let žiju??   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to u Tebe neznám, znám jen tento Tvůj blog. U mne mám stále stejný obrázek, jen to pozadí má jinou kombinaci barev.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak to jsem proti tobě naprostý záhlavový břídil!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, pamatuju si i tvůj původní blog a na peripetie se sousedy, které jsi popisovala s lehkostí a nadhledem, i když jste si asi užili své.

    OdpovědětVymazat
  5. A sakra! Sousedi! Tak tehdy jsem tvůj blog ještě neznala... aneb před dávnými a dávnými časy, že?

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Jé, to jsi asi jedna z mála, kdo pamatuje sousedy i moje ikonky .

    OdpovědětVymazat
  7. Hrdá členka Autorského klubu mě pobavila! Chodím k tobě moc let a ji zde moc hezky Janinko. A ještě k tomu ti závidím ty žíly jako provazy o kterých jsi psala u Robky, neb já bezžilnatá bych aspoň jednu od tebe brala! Ani nevíš, jaký je probém nejsou-li!

    OdpovědětVymazat
  8. Já si náhodou tvůj blog se sousedy matně pamatuji. I když jsem tam asi nikdy nekomentovala ( i když s jistotou to nevím). A tvá záhlaví jsou nápaditá, mnohá z nich jsou už mi důvěrně známá. To z období Biondifobie si už pamatuji a všechny po nich. A máš pravdu, že dnes bychom se museli zbláznit, kdybychom měli stávkovat kvůli každé "kreatuře" v AK.

    OdpovědětVymazat
  9. Kurnikšopink, já se tedy stydím, ale tedy ta figurka co máš teď, to je tedy nějaký mistr Jedi...a to jsem vygooglovaĺa, že to je ze Star Wars? Ty jsi toho fanda?? Jinak mě dostal ten panďuláček, že jsi členem ak :)

    OdpovědětVymazat
  10. No, znám tě už docela dlouho, moc dobře si na usměvavý proužkovaný vzhled pamatuju. (Taky na dobrou rubriku Dobro došli )

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Taky tě znám dlouho. Určitě to nejsou všechna tvá jména, ale něco si snad ještě pamatuji - Kariol, Cielin, Ebolin, Sedmikráska .

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: V podstatě to všechna důležitá jsou.

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě jsi měnila záhlaví dost často, ale ne jako já. Kolikrát jsem doslova blbla a měnila, zkoušela. V účesech to moc neměním, ale jinak změny mám ráda - takové ty drobné.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, já znám tvou "mozkovnu" asi až od třetí verze, aktivně od čtvrté, a jsem ráda, že jsem tě objevila. Je mi jedno, jestli mě hlídá ovečka nebo ítý, pro mě je důležité to, že tě ráda čtu a basta

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já myslím, že to tak často nebylo, vím i o expertech, co mění záhlaví každý měsíc .

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, tvé temné období si pamatuji, protože v té době jsem tě, tuším objevila. A protože jsem taky zažila neuvěřitelnou šikanu ze strany souseda (hraničící s osobním ohrožením), moc dobře jsem chápala, jakým problémům jste byli vystaveni a byla strašně moc ráda, že se ti prevíti konečně odstěhovali a tvůj život se dostal do normálu a mohlo vykouknout tvoje pravé, neusoužené já, hravé i vtipné a optimistické. Přes všechny nešvary, které život přináší.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Děkuji ti, Vendy, pamatuji si, jak jsi o tom svém sousedovi kdysi psala, jsem ráda, že to je taky pryč.

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se líbí ten chvilkový úlet

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Když na to koukám trochu déle, tak mně taky .

    OdpovědětVymazat
  20. jéj - to je nádherná exkurze a vidíš, jak se může trocha toho bufeťáctví hodit? Ani bych nedokázala vybrat jeden blogovský look, který by se líbil nejvíc, protože každý byl pro tu danou etapu mozkovny výstižný a pěkný

    OdpovědětVymazat
  21. Já začínala na tvém blogu s neurony. Ten nápad byl boží, ostatně jako všechny tvoje nápady

    OdpovědětVymazat
  22. tak ja som asi najmladší člen posádky tvojho blogu, keďže si myslím, že som začínala s tým malým čiernym a okatým .... ale som tu rada a som vďačná za tento blog, že existuje a že jeho majiteľka je tak super ženská s neuveriteľným zmyslom pre humor a zlatými ručičkami

    OdpovědětVymazat
  23. [22]:[23]: Mockrát vám děkuji, holky!

    OdpovědětVymazat
  24. První záhlaví přes černou v pozadí jsou vtipná a hravá. Ty úžasem vypoulené oči k Lotty jsou také zábavné :)

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji, i přes občasný ponurý obsah jsem se snažila, aby to působilo hravě .

    OdpovědětVymazat
  26. Many thanks for the exciting blog posting! Simply put your blog to my favorite list and will look forward for additional updates.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).