Puberta a velikonoční inspirace


Letošní předvelikonoční tvoření (Kosmo, promiň, já vím, že ty tohle slůvko nerada :)) považuji za malé osobní vítězství - povedlo se mi o malý kousek oddálit dobu, kdy moji potomkové řeknou této činnosti razantní NE. Byla jsem mile překvapena, protože bylo vidět, jak to ty kluky baví, a zároveň zaskočena, protože jsem měla obavy, že minimálně u prvorozeného tomu tak letos nebude. On totiž právě prochází pubertálními léty, kdy je pro tahle stvoření všechno hustý a kůůůl a dospělí jsou fosilové. Naštěstí my máme pubertu zatím velice veselou, zato doprovázenou raketovým růstem. Ještě na podzim jsem Míšovi kupovala boty podle své nohy. Nerad chodí po obchodech, takže jsem vždy vyhlídnutou oběť odpovídající šířky a délky vyzkoušela nejdřív na sobě a mohla si tak být jistá, že to bude v pohodě. Když jsem mu ale letos chtěla pořídit nové botasky a poměřila si s ním nohu... Já tedy nejsem žádný drobeček a tomu také odpovídá i moje noha, ale po zjištění, že to dvanáctiletý dítě má téměř číslo 43, se mi orosilo čelo. A to ani nemluvím o tom, že mám podezření, že mě letos přeroste. Ale dost výlevů lehce šokované matky, tady máte ta "dílka" :).

Vlastně ještě ne, ještě předtím vám nabídnu jednu vzpomínkovou: Protože se blíží Velikonoce, ráda bych si, spolu s vámi, zavzpomínala článkem "Hasta La Vista Baby!" na "vaječnou krizi" z jara roku 2012, díky které tenkrát stálo deset vajec mezi 60 až 80 korunami. Pamatujete? :)

A teď už slíbená inspirace...




I tento rok jsme zvolili jako podklad dřevěné výlisky z papírnictví...


...a na to co dům dal :).

26 komentářů:

  1. Děkuji za krásnou předvelikonoční inspiraci a gratuluji k dětem, které se s tebou do ní pustily.

    OdpovědětVymazat
  2. Jupííííí, moje bééééé mají první místo u Janinky mezi fotkami!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tedy myslím "mé" jako mě oblíbené, tyhle jsou samozřejmě Janinky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, to už mu je dvanáct? to už tě sleduju fakt hodně dlouho, pamatuju si, jak byl malej. (vlastně snad od svých dvanácti tě sleduju, ne? )

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně jste si vyhráli! Kdo si hraje, nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, psala jsem komentář k Terminátorovi s vajíčkem, ale blog.cz mi to několikrát odmítnul Tak zkusím sem,

    OdpovědětVymazat
  7. Já asi půjdu do sebe a taky začnu!

    OdpovědětVymazat
  8. Ovčičky mají krásné ksichtíčky. Zrovna jsem si říkala že si opět zvládla, a krásně něco nového, ale on to za tebe zvládl papírák. Ale to vůbec nevadí protože jste to krásně namalovali!

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším, až něco takového budu patlat s vnučkou.  To potom tvůj blog vezmu pěkně od začátku a budeme tvořit a tvořit a tvořit.   

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, vy jste všichni tak neuvěřitelně tvůrčí! Zvláště zásoby "co dům dal" mě zaujaly, s těmi se musí pracovat jedna báseň! U nás bych asi nepochodila, ostatně nikdy jsem nijak moc s kluky nevyráběla, místo toho spíš na velikonoce naplánujeme společný výlet, letos v počtu 16 kusů a jedeme. Kdo ví, jak dlouho to bude ty mé puberťáky bavit, protože každý už začíná mít jinou představu, jak strávit volný čas, takže asi brzy budu jezdit na trajďáky sama

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Děkuji ti! K tomu druhému se zmůžu jen na "Ježíši Kriste" . Ono to prý tak bývá, když jsou dva rodiče velcí, dítko je přeroste. No, to se mám na co těšit .

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké tvořeníčko! Hlavně obdivuji fantazii, co se dá udělat i z jednoduchých věcí

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Mně to zase připomene "Beránku, otřes se!"

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Já jsem mrňavá, měřím jen 164 cm

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Aha, tak to nic, v tom případě máte v rodině raritu .

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Já bych se neděsila. Dnes už opravdu není problém na ty vysoké a urostlé cokoli sehnat, jako tomu bylo dříve. Nikde není psáno, že tvůj syn musí nutně vyrůst jako ten můj.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Při mém štěstí... Ale dík za útěchu!

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi borec a tvojí zásluhou i kluci. Vaše tvořeníčko je nádherné a inspirující

    OdpovědětVymazat
  19. Páni, výlisky z papírnictví - no měla bych občas vyrazit mezi lidi, protože něco podobného by se mi hodilo na domácí tvorbu závěsků Jsem ráda, že se mám čím kochat - aktuálně jedu 19tý den v nemocnici a nejsem si jistá, jak dlouho si mě tu hodlají ještě nechat, proto mi letošní velikonoční výzdoba zůstala v krabici pod postelí a jakákoli snaha o nové výrobky zmizela v nenávratnu To nebyla stížnost, jen vyjádření vděku, že se mám čím kochat!

    OdpovědětVymazat
  20. ty si tuším zberateľka ... zakaždým dáš "co dum dal" a ja sa nestačím diviť, odkiaľ to ty všetko berieš?!    je to krásna výzdoba a krásne ste si to spravili... opäť raz šikovná rodinka a tvoje nápady ma nikdy neprestanú nadchýnať. A čo sa puberty týka - želám vám doma, nech to prebehne bez nejakých katastrof a hlavne s úsmevom na tvári.

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Vendi, tak to je masakr, myslela jsem, že už jsi doma! Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).