Umělec Vašek


"Mami, Vašek od nás ze třídy je umělec!"

"Hmmm?"

"Víš jak mám ten škrábanec z airsoftu?"

"No..."

 "Tak hele!"

32 komentářů:

  1. Jani, super 😂 Není náhodou kreativní Vašek z rodiny? Měj se hezky, pá 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, ale v naší rodině by se ztratil :D. A díky! :)

      Vymazat
  2. A hned to méně bolí, že? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tetkapernikarka - Alena
    …a taky se to spíš zahojí 👍😄

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste, Janinko, správná rodina, využijete všechno do posledního drobku.
    Fandím! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jiřinko, někdy si ale myslím, jestli to už není moc! :D

      Vymazat
  5. Takových umělců není nikdy dost !
    Klidné dny, Janinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. A tomu se říká vidět krásu všude :-) Ten chlapec se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, doslova, je to fakt slaďouš, ten Vašek :).

      Vymazat
  7. Ahoj Janinko to je vytetovaný ? :o). Vy prostě využijete naprosto všechno... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Připadne mi to jako o dost oduševnělejší umění než Duchampův pisoár :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že jsem si pisoár musela vyhledat, a asi s tebou i souhlasím :).

      Vymazat
  9. Nice... tímhle bych se mohl inspirovat pro nějaký z mých ultramorbidních příběhů. Dík. :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).