Příšerkový dort po ixté


Rok se s rokem sešel (zatracená prokrastinace, bylo to už v roce minulém...) a kluci zase patlali dort. Pro mě. Prakticky bez pomoci, jen pod občasným odborným dohledem, protože velký roční úklid kuchyně jsem měla za sebou a moje šedé buňky mozkové si musím ve svém věku už jenom hýčkat :).

Piškotový ořechový polonaháček vanilkovo-pudinkovým krémem promazaný, potahovkovou peřinkou přikrytý, figurkami ozdobený...

"Hele, kluci, já vím, že jsem chtěla na dort příšerky, ale CO PŘESNĚ mají ty dekorace znamenat?"

Prvorozený: "Já bych to tak do detailu úplně nerozebíral..." 









35 komentářů:

  1. Dortík s láskou vytvořený :-) !!!
    Hezkou neděli !
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný a určitě i moc dobrý.
    Všechno nejlepší, milá Janinko. ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Hoši jsou prostě kreativní. To srdíčko je ale nejhezčí příšerka...

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. A básníků se taky nemůžeš ptát, co chtěli svým výtvorem říct. Prostě všechen prostor imaginaci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tetkapernikarka
    Kluci jsou úžasní 👍👍 Dort i na řezu vypadá krásné . Vše nejlepší, Jani😊🌹 Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, mně se nejvíc líbí panda vzadu. Ale dort byl jistě moc dobrý. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pandu jsem dostala od dítka jako dárek, už se mi ti plyšáci od nich nevejdou do postele :D.

      Vymazat
  7. Jani, já bych to zas tak moc nerozebírala, nejdůležitější je tam to srdíčko, to mluví za vše. A ta skvělá chuť, tu si skoro dokážu představit i z fotek. Fakt jen skoro, protože přímé mlsání muselo být něco úžasného (právě jsem jen naprázdno polkla) 😀 Předpokládám, že byl dort k narozkám, takže tímto přeji všechno nej 🥂 a pokud byl jen tak od srdíčka pro mamku, tak to ti také přeju a ještě závidím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byl to dort k říjnovým narozkám :D, moc ti děkuji i za kluky! :)

      Vymazat
  8. Janinko, jako vždy podařený. Příšerky ňuňaté a té srdíčkové jsem si taky všimla :-) Rozkrojený je ukázkový a sliny se mi sbíhají také. Máš prima kluky.

    OdpovědětVymazat
  9. Mlask!! A to jsem ochutnával jenom očima :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Šikovní kluci. Na řezu vypadá dort velmi jedle a na ozdobení se kluci vyřádili :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, mají to krásné :) šikovnost po tobě zdědili :) opožděně přeji vše nej <3!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak vida, priserky nemusi byt priserne, ale mohou byt krasne...

    OdpovědětVymazat
  13. Janinko zdravím, kluci borci nejvíc se mi líbí ty houbičky okolo celého dortu ! Dodatečně vše nejlepší k narozeninám, taky jsem říjnová. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Prima originál, v cukrárně takový neseženeš! :-) To budou asi nějaké vodní příšerky, když se sešly v zahradním jezírku. No, dnes už je to asi jedno, když dort byl říjnový. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšlenka vodních příšerek, co se sešly v zahradním jezírku, se mi moc líbí! :)

      Vymazat
  15. Moji milí čtenáři, tento článek si kdovíproč vybrali spameři, kteří mě i mé šedé buňky skrz něj už několik měsíců terorizují. Vzhledem k tomu, že blokace nemá smysl, protože z jednoho bloknutého se vyklubou dva další, rozhodla jsem se zde komentáře zakázat. Howgh.

    OdpovědětVymazat