Matýskova schovka II.

 
Nejsem dokonalá matka a určitě by se našlo pár slov nebo činů, které bych, kdyby to šlo, vzala zpátky (a ne, mé škodolibé přání, aby moje budoucí vnoučátka byla stejnými bordeláři, jako jejich tatínkové, mezi ně nepatří:)). Chyby jsou tu ale od toho, abychom se z nich poučili a něco si z nich vzali - v mém případě jich sice tolik nebylo, ale hrdá na ně nejsem ani trochu. Speciální kategorií jsou dětské křivdy, a tak mám dodnes na talíři, jak jsem se před patnácti lety zlobila na Míšu, že ve školce při vánočním vystoupení na zahradě nezpíval ("aspoň tu pusu jsi mohl otvírat!"!!!"), a jak jsem před osmi lety nepřišla na pěvecké vystoupení Matýska před radnicí, protože jsem se nemohla uvolnit z práce. I přes tyhle škraloupy a přešlapy věřím, že nejsem úplně tak špatná máma, která může s čistým svědomím prohlásit, že její děti jsou spolu s manželem to nejlepší, co jí kdy potkalo, a že tihle tři jsou prostě za odměnu. Kluci mají smysl pro humor, obzvláště ten černý, a mají se rádi. Sdílí společný chlívek (pokojíček) a ještě neměli potřebu se zabít. Vědomosti mladšího se díky staršímu v mnoha ohledech vymykají. Jako máma jsem na ně pyšná a úplně nejvíc miluju chvíle, které strávíme společně. A i když jich není moc, stojí za to - třeba takové tradiční zdobení vánočního stromku. To se vám tak při tom rozplývám a dojímám, jak se to máme vlastně hezky, nasávám vánoční atmosféru, uši mi hladí vánoční melodie, když v tom rozřízne vzduch "Ty vole, Matěji, ty ses normálně posral!"

Vánoční bublina kolem mě hlasitě praskne a já šlehnu pohledem po prvorozeném, který rychle vyhrkne "No tak se pojď podívat, co tady zase vyrobil!"

"Jo tááák, Matějova tradiční stromečková bonbónková tajná schovka! Jej, upgrade, rovnou dvě! Tak to tak nehroť, Míšo, vždyť jsou Vánoce...

Krásné svátky vánoční, moji milí! :)


32 komentářů:

  1. Hned mi nedošlo, o co jde. Ale naštěstí nadpis napověděl. Takhle si mladý syslí bonbonky, jo? Pěkně pohromadě, ať je má rychle po ruce. Nejdřív jsem totiž uvažovala, protože jste velcí kreativci, jestli to nemají být nějaké postavičky:-) No to bylo přemýšlení po ránu:-) Přeji krásné svátky.-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to mě nenapadlo, že by ti to takhle mohlo po ránu zavařit :D, pro případné další "zavařené" jsem do článku ke schovce doplnila slovo "bonbónková" :). Jo, syslí, každý rok, taková pěkná tradice :D.
      A děkuji! :)

      Vymazat
  2. Zasmála jsem se a oceňuji nápadité strojení stromku :-)))
    Hezké svátky u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že ses pobavila! :)
      A děkujeme! :)

      Vymazat
  3. Jani, schovka tvého mladšího syna mě fakt hodně pobavila a komentář staršího rovněž. Měj se hezky, přeji klid a pohodu celé rodině a do nového roku hodně moc zdraví 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak tomu jsem opravdu moc ráda! :D A děkujeme! :)

      Vymazat
  4. Bože, já jsem důvěřivá, první dojem byl, že měl mladší synek nehodu s rychlým zažíváním.A že pračka měla práci - ono je to jinak. Janinko, ty jsi v literatuře borec - tvoje rozuzlení nemá chybu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc ti děkuji, teď jsem se nasmála zase já, nehoda by mě nenapadla, dokud jsem si
      to po sobě nepřečetla ještě jednou :D. Tu jsme měli naštěstí naposledy, když byl Matýsek maličký, a já ho učila na plínky :D.

      Vymazat
  5. Chvíle, které můžeme trávit jako rodina společně, jsou to nejkrásnější. ❤ Loni jsme společně strojili stromeček - teda taťka s mamkou nakládali maso na uzení a my s se sestrou strojily. Nebylo to u vánočních koled, ale u Rammstein (hodně netradiční), ale byli jsme spolu, a to je nejvíc.

    Přeji tobě i tvé rodině hezké vánoční svátky. Do nového roku hodně štěstí, zdraví a úspěchů. 🙂❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to máme stejně :). A moc děkuji, tobě také! :)

      Vymazat
  6. Janinko, pobavilo. Krásné svátky

    OdpovědětVymazat
  7. To mi tak moc připomnělo moje teenagery ve škole! :-D Stoprocentně autentické :-) Tedy hodně vánoční pohody, radosti a míru a ať se pořád máte tak krásně!

    OdpovědětVymazat
  8. Mladej syslí na horší časy ;-) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím, že veselé vánoce jste měli :-) Tak už jen hodně zdraví a štěstí v novém roce .-)

    OdpovědětVymazat
  10. Komu to myslí
    o Vánocích syslí.
    /Z Mladosyslova/

    OdpovědětVymazat
  11. Tetkapernikarka
    Tak mě prvně napadlo presne to, co Trvalku Dahliu😄 Vánoce mají být veselé, proč by nemohly být s hezkým syslením 😄👍 Krásný a zdravý rok 2024 😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pěkně! :D
      Děkuji, i tobě krásný a pohodový nový rok a v něm hlavně zdraví!

      Vymazat
  12. Parádní vánoční atmoška :D <3

    OdpovědětVymazat
  13. Někdo stromeček strojí, já ho jen vyměňuji - nový zelený za ten rok starý, uschlý. Ale jde to přibližně stejně rychle :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj článek o vánočním stromku je nezapomenutelný! :)

      Vymazat
  14. Je vidět, že děti jsou nápadité. Všechno nejlepší do Nového roku 2024, hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody, tvůrčího elánu a energie 💖💦💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :). Moc děkuji, i tobě v novém roce jen to dobré!

      Vymazat
  15. Co se v mladém věku naučíš,ve stáří jak by jsi našel 🥰
    Janinko,přeji zdraví, pohodu a štěstí Tobě a všem kolem Tebe 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, on se v životě fakt neztratí :D.
      Děkuji, tobě též v novém roce jen to nej, hlavně zdraví!

      Vymazat
  16. Janinko opožděně vše nejlepší do nového roku celé rodince, kluci jsou boží ! Mávám, Lenka

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).