(Ne)tradiční perníčková divočina


"Hele, měla by ses jim ozvat, ti, co nemaj fejsbůk, se o tebe třeba bojej a nevěděj, že žiješ!"

"Maj e-mail."

"Tak to si nemyslela vážně, že ne?"

"Když mně se nechce."

"Jak nechce?"

"Nemám chuť."

"Ale čas jo!"

"To jo. Ale jsem nemocná!"

"Nepřehrávej, zas tak žhavý to není. Jen si to přiznej, seš líná jako vandrákova veš!"

"Ty seš dneska nějakej drsnej!"

"Pár řádek tě nezabije! To ti to není ani trochu blbý?!?" 

"Hmmm."


Takhle poslední měsíc debatujeme s tím ušťouraným rejpalem v mojí mozkovně. A ten pošťucha mě moc dobře zná, a tak ví, že zamířil a vystřelil do černého. Tak tedy po dvou měsících hlásím, že se nic zvláštního nestalo. Tedy kromě toho, že když jsem si začala myslet, že jsem vleklé zdravotní potíže, které mi značně znepříjemňovaly každodenní život, zdárně pokořila, zamlátil během předvánoční dovolené na dveře covid. Po šesté. Je vážně vtipné, jak se každá varianta projevuje jinak - tahle je ukejchaná, ulechtaná, ufňukaná, unavená a navíc úplně hluchá. I když, něco do sebe to má. I ta hluchota, i to, že nedělám vůbec nic. Tedy skoro nic - zdobení perníčků jsme si s klukama neodpustili ani letos. A že to byla zase parádní perníčková jízda! 






"Mamí, co uděláme s tou polevou?"

"Vyhodíme ji."

"To je ale škoda..."

"Leda že by sis s ní chtěl namalovat obrázek..." :)

39 komentářů:

  1. Jani, díky za tvého mozkového rejpala. Fakt jsem si říkala, proč tak dlouho nepíšeš a že kdybys to tady zabalila, určitě bys dala vědět. Je to jenom obyčejná lenora, to je moc fajn. Jó , perníčky a obrázek šikovného synka, super. Brzo se uzdrav, moc zdravím 🙋‍♀️😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji :). Ona to tak úplně jenom lenora nebyla, to zdraví fakt zlobilo, ale vliv na to měla velikej, ne že ne :D.

      Vymazat
  2. Jani, parádní perníčková jízda. A snad i zdravotně bude brzy lépe. držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji brzké uzdravení 🍀 Perníková šou nemá chybu🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Prasátko s monoklem nemá chybu.
    Ale nikde nevidím perníček ala kocour.
    Přeji brzké vyzdravění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou tam ale vánoční stromečky, tuším jsem napočítala 5. Kocouři a kočky (aspoň v naší domácnosti) se s oblibou ukrývají ve větvích ozdobených vánočních stromků. :-)

      Vymazat
    2. To měl být albín, ale vyšlo to trochu jinak :D.
      Připisuji si na seznam nákupu - do příštích vánoc pořídit kočičí vykrajovátko!
      Děkuji! :)

      Vymazat
  5. Janinko, že si tě oblíbil zrovna covid, taková hezká a šikovná holčina a protivný čínský zmetek.
    Moc ti přeji brzké a úplné uzdravení.
    Bez tebe je svět blogů chudý. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za milý vřelý komentář :).
      My už jsme s tím prevítem staří kámoši, ale pořád dokáže něčím překvapit :D.

      Vymazat
  6. Moc povedené perníčky. Kdysi jsme s dcerou vyrobily kolekci perníkových kalhotek a podprsenek, ale bohužel jsme měly jen světle zelenou a světle oranžovou polevu. Tvoje sbírka je mnohem živější a pestřejší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, to mi připomíná perníčky mého manžela kdysi dávno - tam ale ty podprsenky a kalhotky chyběly :D - https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2014/01/dinosaurus-ve-sklenici-jine-speky.html.
      A děkujeme! :)

      Vymazat
  7. Perníčky máš radostné a veselé, líbí se mi.
    Mne covid nenavštívil ještě ani jednou, ale abych to nezakřikla !
    Tak ať jsi co nejdříve fit !
    Klidnou třetí adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi klikař! :)
      Moc děkuji i za kluky, i tobě krásnou adventní neděli přeji :).

      Vymazat
  8. Parádní perníčky. Doufám, že už je ti lépe a pokud ne, že brzy bude. 🙂
    Krásnou třetí adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Nikčo, už chodím do práce, i když to není žádná hitparáda, ale šetřím se :).
      A děkujeme! :)

      Vymazat
  9. Tak mi ho lapli s chotěm poprvé....naštěstí nás to lízlo jen tak že nám je jako při každé jiné viróze. A snad nebudou nějaké další následky. Takže přeju brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte opravdu štěstí! U nás v domově ten zmetek začal zase řádit a bohužel máme vypozorováno, že jde chytnout opakovaně ve velice krátkém rozmezí. Takže jsem jak na trní, abych ho neměla po týdnu znovu, protože nejsem úplně doléčená :/.

      Vymazat
    2. A brzké uzdravení přeji!

      Vymazat
  10. Pošesté?! Panejo, ty to skutečně bereš ve velkém stylu. Já jedu podruhé a zdá se mi to až až... Každopádně jsme moc rádi, že žiješ, a budeme ještě radši, když občas z toho žití něco prokápne i do virtuálna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to já umím :D. Tobě přeji brzké uzdravení! A jo, budu se snažit :).

      Vymazat
  11. Zdobili jste moc hezky, máte perníčky krásně veselé

    OdpovědětVymazat
  12. Perníčky máte krááásné :)) Jako malá jsme s mamkou a bráchou zdobili perníčky a bylo to fajn, ale nějak tahle "tradice" vymizela. Škoda. Babička perníčky nepeče.
    Zase ten Covid?? No tak pošesté a naposledy, to mu přikazuju! Já ho naštěstí měla jen jednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, u nás ta tradice určitě taky brzy vymizí, ale dokud budou chtít, budu šťastná za ty chvíle spolu :).
      No jo, je to prevít! :D

      Vymazat
    2. A moc děkuji i za kluky! :)

      Vymazat
  13. Řekl bych, že po šestém zářezu budeš nejspíš v žebříčku coviďáků poměrně vysoko. Tak držím moc palce, ať šestku zažehnáš co nejrychleji a skóre už dál neroste. Dej šanci i ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Já vím, jsem hamoun a měla bych se podělit. Ale něco mi říká, že obdarovaní by pak asi neměli moc radost :).

      Vymazat
  14. No to je skvělé! K tobě bych ráda přišla na návštěvu! 😊 Taky někdy musím udělat takové crazy perníčky

    OdpovědětVymazat
  15. To mě mrzí, už pošesté? :( Ach jo. Snad už ti je dobře <3. Já jsem teď taky nebyla vůbec aktivní. Učila jsem se na zkoušky. Tak se teď konečně těším na vánoční relax :) perníčky jako vždy pecka <3!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to lepší, Leni, děkuju :). Úplně ti rozumím, prvorozený to měl hodně podobně, teď ho čeká zkouškové a v něm už jenom jedna zkouška, tak si snad odpočine. A ty taky :).

      Vymazat
  16. Janinko ráda Tě tu zase vidím ! Přeju Ti hezké vánoční svátky, užij si je se svojí rodinkou a hlavně hodně zdraví ! Perníčky veselé, kluci se barev nebojí. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Leni, i tobě krásné svátky vánoční! :)

      Vymazat
  17. To jsou barvičky! To je hraní! To je veselí! Užijte si to! Já letos perníčky nedělala.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).