Amsterdamské bizarnosti...


...podivuhodnosti a zajímavosti, aneb malé obludárium toho, co se jinam nevešlo. Beze slov, jen tak :).

















38 komentářů:

  1. Netušila jsem, že to je takový ráj pro sběratele kachniček :-)

    U některých kousků (např. ryba na stropě) si říkám, kolik čeho musí autor nejdřív vykouřit, aby to byl schopný ne vymyslet, ale i realizovat... :-)

    Ale zelené kolo a kovový panáček Krychlík mě baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty kachničky tak zaujaly, že jsem si pak našla o obchodu víc, je jich po světě jen 11, tak jsem byla ráda, že jsem něco podobného mohla vidět.
      Materiálu na kouření mají všude dost, spotřeba bude asi veliká :D.

      Vymazat
    2. Chybí tam off šem kachna novinářská, ba ani strýčka skrblíka nevidím.

      Vymazat
    3. Skrblík tam možná někde byl, ale novinářskou kachnu jsem nezaregistrovala. Zkus to obchodu navrhnout! :D

      Vymazat
  2. Koukám že Wroclav má své trpaslíky a Amsterdam svoje pajďuláky spíš než Krychlíky tak Hranoláčky. Ovšem ta prodejna ikonické gumové kačenky v mnoha podobách je něco :D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti Hranoláčci byli všichni na jednom plotu, Amsterdam má místo trpaslíků Sexhopy a Coffeeshopy :D. Kačenky se mi líbily moc, byly jich tam tisíce :).

      Vymazat
    2. No ono totiž někde po mořích pluje několik tisíc těhle kačenek z nějakého rozbitého kontejneru 😆

      Vymazat
  3. Některé postavičky jsou neskuteční šklebíci 😁 I mě zaujala prodejna kačenek tím neskutečným množstvím. Hezký zbytek víkendu, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :), díky, Evi, i tobě hezkou neděli přeji! :)

      Vymazat
  4. Na rybu koukám s otevřenou pusou...

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko, tak tu ruku držící prs jsem fotila loni také, vím, kde je a ten strop rovněž. Ale to ostatní jsem asi nepostřehla. To víš, zatím jsem v A. byla jen třikrát a chodila jsem po jiných trasách, nejspíš. Moc hezky sis to užila. A tvá rodina určitě také. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my tam strávili skoro celý týden, takže jsme centrem města chodili i tam, kde není tak rušno. A zdaleka jsme ho celé neprolezli, určitě se tam někdy objevíme znovu.

      Vymazat
    2. To chápu, že s manželem a dětmi / kluky to je jiné, já s dcerou a pak, podruhé, s kamarádkou a naposledy se sestrou jsme to braly pokaždé jinak a jeden den s každou z nich je málo.
      Tak, ať se daří! Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Jestli ti to ještě někdy vyjde, určitě objevíš i ty něco, co jsme zase neviděli my :).

      Vymazat
  6. Ahoj Jani, mě se líbí ty kachničky ! Kamarádka je sbírá, ta by si to užila. Přeju hezkou neděli, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, naše dětská paní doktorka je sbírá do ordinace taky a při naší návštěvě u ní jsem si na to vzpomněla. Byla z fotek úplně unešená :D. I tobě hezkou neděli přeji! :)

      Vymazat
  7. Ahoj Janka, tak to je skvely nápad využit dovolenku s rodinkou 🤩kukam jak puk ☺️ lubi sa mi mozajka na ceste a aj ty panačikovia na lavičku. Si tam ludia Vo volno čase dost rozjímaju o živote, ked taketo pikošky vymyslaju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andri, moc děkujeme :), prostě jsme se sbalili a na týden odjeli, bylo to fajn :). Pikošky je super slovo :D.

      Vymazat
  8. Na co člověk leckde nenarazí. Něco je takové a něco zase makové. Sice jsem v A. byla, ale jsem byla málo všímavá :-))).
    Pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsi ale viděla zase něco, co my neobjevili :). I tobě hezké dny přeji! :)

      Vymazat
  9. Jani, parádní přehlídka mnohdy bizarních artefaktů. 👍👍👍 Jsi úžasně všímavá a báječně jsi to zdokumentovala.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten zelený strop je super! Vůbec bych se nezlobila, kdybychom něco takového měli třeba v některé pražské pasáži :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Amsterdam mi byl vždycky sympatický, zažil jsem tam dost příjemných překvapení a tyhle obrázky s tím jsou pěkně v souladu :-).

    OdpovědětVymazat
  12. V Amstru jsem byl pred lety a opravdu je tam bizaru dost..Pekne fotky

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné, já jsem byl v Amsterdamu 5 dnů a ani na jednu z těchto zrůdiček (když pominu kačenky) si nepamatuji, bylo to však v r. 2008 a možná se narodily teprve potom :). Město je však úžasné, projížďky na kanálech, velkolepé galerie a k tomu "zábavní komplex" Red Light District.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, že kdybych tam jela znovu, najdu zase něco jiného do mého obludária, množí se to tam geometrickou řadou :). Kanály jsme si taky nenechali ujít, byl to úžasný zážitek.

      Vymazat
  14. Zajímavé úlovky :D ty kachničky byly i na výstavě v Haagu jako Dívka s perlou, přišlo mi to dost ulítlé :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kachničky jsou božííííííííííííí :-)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).