Tonda a Franta


Aktéři: 

Nesnesitelná matka, která přestala jíst sladké a pít alkohol.
Drzý puberťák, který matce předhazuje, že by zase měla začít jíst cukr, protože je to s ní k nevydržení.


"Mami, možná bysme po sobě tolik neštěkali, kdybysme spolu trávili víc času!"

"No a co navrhuješ?"

"No, že bysme si třeba mohli jít postavit sněhuláka."

"Zbláznil ses? Když přijdu z práce, začíná mi další kolečko - nákup, svačiny, večeře, snídaně..."

"Prosíííím!"

"Tak jo. Jednoho malýho bysme si postavit mohli."


Z jednoho prcka byli dva obříci. 

Mrkve byly tři. Nechtějte vědět, kde je zaražená ta třetí. Anebo vlastně chtějte - puberťák svůj počin okomentoval slovy "Franta kaká":).



Tonda a Franta.

46 komentářů:

  1. Tonda a Franta jsou fakt k sežrání, vyzařují pozitivní vibrace. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala Bevíčková, bez pozitivních vibrací a evidentně i bez mozku. ;)

      Vymazat
    2. Děkujeme! :) Franta pořád stojí, Tonda už je bez hlavy. A po dnešní vichřici nechci vidět, jak budou vypadat večer :D.

      Vymazat
    3. Bev, nic si z toho nedělej, pozitivní vibrace z tebe vyzařují i tak :).

      Vymazat
  2. Jéé, no ti jsou krásní :)) U vás napadl sníh? Tady padal déšť se sněhem a hned to tálo. Ale prateta mi říkala, že byla kousek tady na horách a bylo tam 15 cm sněhu. Mohlo by ještě víc napadnout... aspoň na chvilku... a pak ať už začne jaro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :). No jo, napadl, takový ten těžký a mokrý, z toho se stavělo jedna báseň. A dnes chumelí znovu :D.

      Vymazat
  3. Mají sympatické kukuče :).
    Vykoukl jsem z balkonu a u nás zatím bez sněhu. Ale možná se k nám na Moravu žene studená vlna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Tady dnes chumelí od rána, ale k tomu tu je vichřice, takže je to tak maximálně na koukání z okna a vůbec mi to nevadí :D.

      Vymazat
  4. A já letos nepostavila ještě ani jednoho:-) Jakmile bude zase materiál, musím se do toho pustit:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám v historii roky bez sněhuláků, stane se :D.

      Vymazat
  5. Ahoj Jani, Tonda a Franta se mi líbí, sněhuláka stavím ráda. U nás není z čeho... Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tonda a Franta se mají, že přišli na svět. Hned bych taky nějakého bílého Josku ukoulela. Jenže z čeho. Byť v blízkosti Krkonoš, sníh u nás není a v určitých dnech, kdy v některých částech naší zemičky byla téměř sněhová kalamita, u nás ani ťuk.
    Měj se hezky!
    A občas si ten cukr dej :-)))))
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás napadlo nečekaně, už jsem to někde psala - předvídači počasí se sekli a tak sněžilo tam, kde nemělo a kde mělo, nespadla ani vločka :D.

      Vymazat
  7. Dobrý párek. Ještěže obtížně mění místa, jinak by se mi pletli :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, takhle hezké sněhuláky jsem už dloho neviděla.Fotku schovej, abys jednou měla co ukázat vnoučatům, jak kdysi vypadal sníh. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Jiřinko :). Je pravda, že i tady, na horách, v posledních deseti letech výrazně ubylo, kdo ví, jak bude vypadat zima za dalších deset let...

      Vymazat
  9. Jani, jsou parádní. Za pár let už děti nebudou ani vědět, co je to sněhulák 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkujeme :). Je fakt, že sněhu bývá pomálu, ale snad v budoucnosti úplně nezmizí...

      Vymazat
  10. Mi se líbí ten jejich vlasový styling. Ježek a tykadlák :-)

    Jinak s absencí cukru bych to nepřeháněla. Mě ten pokus o sacharidovou odvykačku držel v listopadu a začal mi během něho odcházet mozek. Co jsem začala zas vesele mlsat, přestala jsem ztrácet věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježek je můj, tykadlák (paroháč :D) je Matýskův :).

      Odvykačku mám kvůli zdraví, jinak by mi to bylo asi šumák :D, ale sem tam si něco zobnu. Tak mě s tím, že se to se mnou nedá vydržet, vytočili, že jsem sežrala celý sojový suk :D.

      Vymazat
    2. Tak držím palce, ať se zdraví spraví!
      PS: taky mám v záloze dobře uschován jeden rezervní sojový suk pro chvíle nejhorší :-)

      Vymazat
  11. Je hezký že synka napadlo nacpat jí dozadu, nevím jak by to okomentoval kdyby byla vepředu.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou tedy pořádní chlapáci! My vždycky stavěli takové pidisněhuláčky :-) Anebo pak už nějakou pořádnou godzilu, ale ta zas skoro nikdy neměla tu klasickou sněhulákovitou podobu. Každopádně přeju pevné nervy do všech odvykacích kúr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pidisněhuláčky jsem stavěla klukům, když byli malí, na parapetu okna :).
      Díky, nervy zatím drží pohromadě :D.

      Vymazat
  13. Tonda a Franta jsou fešáci a je báječné, že se maminka nechala přemluvit.👍👍👍
    U nás po sněhu ani památky, co napadlo, během dvou hodin roztálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Alenko :). Tady chumelí od rána a má až do večera, ale řekla bych, že je to prašan, tak tu hlavu, která upadla Tondovi, asi jen tak neopravíme :D.

      Vymazat
  14. Na gymplu jako puberťáci jsme stavěli raději sněhulačky.

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik sněhu jsme v lednu v Praze neměli, ale v prosinci fakt nasněžilo nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás chumelí už druhý den a já netuším, jak zítra dojdu do práce :D.

      Vymazat
  16. P.S. Bez cukru by mě v práci zabili hned po první hodině :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že budu taky brzo mrtvá. Ale u nás doma :D.

      Vymazat
  17. Tonda a Franta jsou boží. 🙂
    U nás od včerejška sype a dneska padaly fakt velké vločky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, děkuji ti i za Matýska :). U nás taky od včerejška chumelí, ale je to prašan a tak nemůžeme Tondovi vyrobit novou hlavu. Ta mu totiž hned druhý den upadla :D.

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Děkujeme, pořád tam stojí, i když Tonda ztratil hlavu :D.

      Vymazat
    2. Ztratil hlavu? Asi se zamiloval do toho druhého sněhuláka, to se stává. :-) Tady sněžilo ve středu celý den, ale sněhu se udrželo poskrovnu, večer do toho začalo pršet, no břečka až na půdu, přes noc trochu přituhlo, takže mimo silnic ještě trochu sněhu je, ale na sochy to asi nestačí. :-)

      Vymazat
    3. Dnes jsem se na ně dívala z okna, jeden pořád bez hlavy, druhý je k němu soucitně nakloněný a oba jsou ze všech stran očůraní od psů :D.

      Vymazat
  19. Jak rika Plihal, moje deti slozili pisnicku.Pochopil jsem, ue je to proti mne, uz to maj zakazany:Postavime snehulaka, ktery nikdy nehulaka, ktery deti nebije, nekouri a nepije

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, vyprazdňování je velice důležitý akt i pro sněhuláka, musí se udržovat v kondici, aby se mohl smát a dlouho vydržel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se na to podívám takhle, tak to zní docela logicky :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).