Noční Jičín


Někde jsem četla, že ženy po čtyřicítce se snadno bezhlavě zamilovávají bez ohledu na to, že doposud žily v pohodovém dlouholetém vztahu. Asi na tom něco bude, protože mně se to minulý rok stalo rovnou dvakrát. Jako první mi mé srdce ukradlo Slovensko, usadilo se v něm kdesi hluboko, odmítlo ho opustit a troufám si tvrdit, že tahle láska potrvá až do konce mého života. Druhým adeptem, kterému se podařilo mě svést, byl Jičín, konkrétně Jičín noční. V porovnání se Slovenskem je to sice jen takový milostný románek, ale i ten stačil na to, aby mi na duši zanechal nesmazatelnou stopu... :)













38 komentářů:

  1. Zlatý drak před pekárnou je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Náměstí vypadá jak v skoro jak v Č. Budějcích.
    No, občas Soptíkovi konkuruji, jen u toho nevypadám tak dobře. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi ty, že bychom byly ze stejného železa? Občas taky soptím :D.

      Vymazat
  3. Záleží na tom, jestli do nočního Jičína jde člověk od Kbelnice nebo od Kopidlna :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, Cipísek! :)
      Vzhledem k mému smyslu pro orientaci je to asi úplně jedno :D.

      Vymazat
  4. Janinko, ať ti ta láska vydrží, ale myslím si, že Slovensko je dobrá volba a Jičín taky.Že ti za nimi budou chodit i jiní zaláskovaní, by ti nemělo vadit. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi opravdu nevadí, Jiřinko, čím víc zamilovaných, tím lépe :).

      Vymazat
  5. Krásné fotky! Jak se ti podařilo zachytit tu noc tak ostře a přitom jemně? :)
    V Jičíně jsem byla jen jednou, tuším, že nás tam kdysi vzali prarodiče na výlet. Ale vždycky si říkám, že jednou budu cestovat křížem krážem republikou a podívám se tam znovu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, moc děkuji, vůbec netuším, jak se to stalo, asi nějak samo! :D

      Vymazat
  6. Nádherné fotky, Nedivím se, že jsi se do Jičína zamilovala.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný fotky, já viděla taky spoustu krásných míst, jen prostě neumím fotit, ani s tím blbým mobilem...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :), já taky neumím fotit, ono to dělá tak nějak samo :D.

      Vymazat
  8. Janinko, nechci se s tebou přít, ale ty fotit umíš, a mysli si co chceš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, díky :), občas to vyjde, ale občas je to děs, asi záleží na náladě foťáku :D.

      Vymazat
  9. Procházkovic, zrovna dneska jsem Jičínem projížděla a svítilo bohužel sluníčko. :-)
    Tvé večerní fotky mají atmosféru a probouzí v člověku pocit jít si pocourat nějaké pěkné místo.
    TVÝM LÁSKÁM ZDAR !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že Jičín ve tmě jsem si náramně užila :).

      Vymazat
  10. Ty noční fotografie vypadají tak zajímavě, a prostě skvělé :) Ani nevím jestli jsem někdy v Jičíně byla.
    Je pravda, že i na Slovensku je velmi krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovensko jsem si zamilovala, hlavně ty hory, nedají se vůbec srovnávat s našimi a to nejen výškou. Je tam tolik flory, kterou jsem tady neviděla a hlavně tam není nepořádek, lidé si tam přírody váží...

      Vymazat
  11. To je krásné :-) vůbec se ti nedivím, že ses zamilovala. Čím fotis? Moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  12. Jičíně často projíždím ale ještě jsem si neudělal čas na prohlídku... Pěkný fotky, a ta večerní nálada tomu dodává "smak"... Zamilovat se tak, aby nehrozíl rozvod, je docela kliks😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Centrum je hezké, stojí za procházku :).
      Tady doufám rozvod nehrozí :D.

      Vymazat
  13. Jani, nádherné fotky. 👍👍👍 Vůbec se nedivím, že zanechaly stopu ve tvém srdci. 💔

    OdpovědětVymazat
  14. Je to nádhera :) Pro mě měl odjakživa noční vzhled měst úplně jinou atmosféru, takovou hlubší, sem tam i nepředvídatelnou, ale o tom to možná bylo...to tajemno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Tma a pouliční světlo dají vyniknout věcem, které přes den nevnímáme, stejně tak, jako světlo ve dne ukáže to, čeho si nevšimneme přes noc :).

      Vymazat
  15. Večerní fotky jsou opravdu parádní, no a v Jičíně Cipísek nesmí chybět. Byla jsem tam kdysi jako malá holka, teď když jedeme do Krkonoš Jičínu se vyhneme. Večerní atmosféra má něco do sebe, fakt moc pěkné ☺

    OdpovědětVymazat
  16. Iha... Tak to aby som si dávala pozor. Už som tiež v rizikovej skupine. No u mňa ta brutálna zamilovanosť platila odjakživa. Mala som iba 33, videla Toskánsko a už je tam. V Ríme som bola ako 25 ročná a už sa zo srdca nedostane. A Čechy sú tam celý život. Možno pre to, že náš ocko bolo odtiaľ, ťažko povedať. Ja som veľmi prelietava a každý rok sa zamilujem do iného miesta. Ale moje srdce je tak veľké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám velké srdce, kromě Slovenska a Jičína tam mám i Pargu v Řecku a malou vesničku v Polsku :).

      Vymazat
  17. Před nějakou dobou jsem jel autem z Brna do Liberce a místo obávané dálnice D1 a cesty přes Prahu jsem jel přes východní Čechy a právě u Jičína jsem nějak zabloudil (to jsem ještě neměl navigaci) a asi po hodině putování jsem zjistil, že jsem tam, kde jsem byl předtím. Jičín má asi nějakou magickou přitažlivost.
    A tvé fotky to krásně dokumentují. A ten drak je mile strašidelný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že neřídím, to by byla s mým smyslem pro orientaci magická přitažlivost po celé republice :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).