Rajčatové srdce... Nebo ne?


Na počátku všeho bylo rajče. Tedy, ono to nebylo tak úplně obyčejné rajče, bylo to rajče velice neobvyklého tvaru...


Pravda, když jsem ho trochu pootočila a přimyslela si k němu oči, vypadalo to, jako by se na mě smálo.


Jenže z naší celé domácnosti jsem byla jediná, kdo v něm srdce nebo obličej viděl. Ti tři ostřílení hoši naprosto pohřbili mé náhle se zjevené romantické vidění a stačilo k tomu tak málo - dívat se na rajče z jiného úhlu pohledu.

"To je jasná prdel! I to roští tam má, hele!"


"Jé, to jsou hezký prsa!"


"To vypadá jako..." Ne, končím, to je nepublikovatelné, bohatě stačí, že i ta prdel je přes čáru :).

43 komentářů:

  1. Takové malé anatomické opáčko, Raketko naše lítací. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefila jsi to pěkně! :)

      Vymazat
    2. Doktorečko naše, mrzí mě, že už nebudeš publikovat odborné články, jako laika mě zajímaly... Ale i tak, snad nás občas potěšíš článkem jiného tématu a hlavně, víme o sobě :).

      Vymazat
  2. Nicméně, Američan by v tom vždycky viděl kečup.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší rajčata nejsou kulatá, ale zajímavě tvarovaná:-)))) My tak často blbneme, když máme sklizeň brambor, tam těch zadků a všeho možného vždy najdeme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, tvary, obzvláště u zeleniny, mají velice pestrou škálu! :)

      Vymazat
  4. Nedávno jsem našla brambor ve tvaru srdce. :-) Ale možná jsem to srdce viděla taky jen já.

    OdpovědětVymazat
  5. I já bych viděla srdce.. ale mám doma taky 3 mužské , tak je mi jasné že by viděli to co ti tví 😁

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem v tom hned viděla srdíčko a obličej :) ale když se to otočí, vypadá to jako prdel, no :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tvary u zeleniny a pestrá škála ? Kam já koukám ? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Copak zelenina, ale ta zpropadená fantazie! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou perverzaci to je hrozný. Taky vidím srdíčko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá/ý neznámá/ý, vítej v klubu srdíčkářů :D.

      Vymazat
  10. Tak chlapi, co bys chtěla. :D Já si myslím, že s trochou fantazie tam člověk může vidět všechny výše zmíněné varianty, možná i něco navíc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nic :D, ti tři mě za ty roky vyškolili tak, že nemá smysl hrát si na dámičku :D.

      Vymazat
  11. Fantazii se hold meze nekladou...

    OdpovědětVymazat

  12. Srdíčkovou bramboru jsem doma měla, rajče spíš jako špičaté prso, ale stejně je fajn, když v určitém tvaru různí lidé vidí různý tvar, ne? Mimochodem , co jsi čekala za reakci od svých ratolestí s fantazií a škodolibostí. Musí vidět něco jiného než ty, ne?♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, máš pravdu, mohla jsem to čekat, roky zkušeností mě mohly ťuknout :D.

      Vymazat
  13. Tedy, s takovým rajčátkem se toho dá spousta vykouzlit :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím jestli nezkazím chuť k jídlu, ale ta poslední fotka mi hrozně připomíná buď nějaký zárodek třeba ve vajíčku nebo otočenou ledvinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, zárodek nebo ledvina se staví na úroveň roští a zadku :D.

      Vymazat
  15. Každý na ten svět nahlížíme jinou optikou, jinak my ženské a jinak chlapi. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  16. Jasné srdiečko. No vidím v tom aj niečo iné, ale radšej si to nechám pre seba. Každopádne by som ju zozrala za tri minúty 😂

    OdpovědětVymazat
  17. Propána, ztratily se mi už dva komenty. Tak jsem zvědava, z jakého matrixu se zas vynoří... komentovala jsem coby Vendy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divný, objevila jsem tenhle a u dortu, jiný v administrativě ani u spamů nemám...

      Vymazat
  18. Ta nejlepší rajčátka jsou slaďoučká a k sežrání... :-):-):-)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).