Tradiční týrání pomerančů


Letošní Štědrý den jsem, jako matka, naprosto selhala (tedy alespoň z mého pohledu). Že jsem v tento den byla v pracovním procesu, to by se ještě překouslo, přeci jen - když kočka není doma, však to znáte. Ale já jsem zapomněla na naše každoroční pomerančové píchání! Budiž mi omluvou, že jsem vstávala v půl čtvrté ráno a budiž mi k dobru, že jsem ty pomeranče a komponenty k nim alespoň koupila... Naštěstí z toho nazmar nic nepřišlo, na týrání pomerančů totiž nakonec přeci jen došlo, byť o dva dny později. A tradičně, jako každý rok se řešila záhada, kam zmizela během tvoření část materiálu... :)


Letos byly pomeranče jen tři. V televizi totiž běžela Šíleně smutná princezna, milý polovičák se k ní přilepil a přes to vlak zkrátka nejede :).


Matýskův panáček


Míšův šílený profesor


A můj anděl. Tedy původně to měl být anděl, viz. zlaté vlásky a svatozář ze sušeného jablka. Pak se to ale nějak zvrhlo, ostatně, téměř jako vždy při našem tvoření. Nakonec z toho vylezlo kubánské domorodé cosi :).


Matýskovi se prý nejvíce povedly vlasy, které mu začaroval ďábelský profesor. Než jsem pomeranč stihla vyfotit, část vlasového porostu opět záhadně zmizela...


Míša byl nejvíce hrdý na ďábelské obočí a typický účes šílených vědců...


No a já? Já jsem asi nejvíc byla pyšná na ten doutník... :)

50 komentářů:

  1. Pomerancak je opravdu roztomilý a vyhrát si lze jak vidno úplně se vším.   

    OdpovědětVymazat
  2. To je bezvadné, ale u nás se jen napíchaly do pomeranče hřebíčky, aby to na stole vonělo.Týrání pomerančů to neznám. Kdyby to viděla vnoučata, asi by toho materiálu chybělo  o dost více.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši, tak tohle jsem ještě neviděla Ale je to hodně originální. RIP, pomeranče.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní pomerančování. Líbí se mi, jak si to dokážete užít.     

    OdpovědětVymazat
  5. Ještěže nemají pomeranče odborovou organizaci, to by už jistě byly všechny ve stávce

    OdpovědětVymazat
  6. Tada, takhle trápit pomeranč, to se nedělá    chudáčci

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou super nápady . Povedlo se vám to :). Z čeho jsou ty vlásky?

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: U nás určitě . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Jako malé děti jsme do pomerančů také jenom zapichovaly hřebíčky, dělaly jsme z nich ježečka .

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Všechno je jednou poprvé!

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: No tak asi se to normálně nedělá, ale u nás to takhle prostě je .

    OdpovědětVymazat
  12. Tak takovéhle doutníky bych měla rozdávat kuřákům na klinice. Originální a moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Děkujeme ti! Vlásky jsou z takové ruličky kyselého želé .

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Příští rok můžete zkusit týrat třeba citrony, anebo grapefruity.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No, rozhodně jsou ty naše doutníky zdravější a voňavější . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: My jsme přizpůsobiví, nám stačí i banán nebo brambora .

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je dobrý teda! Já týrala pomeranč tedy vždy maximálně hřebíčkem! Chudák jestli ho to bolí.   

    OdpovědětVymazat
  18. Tyjo, tak tohle by mě asi nikdy nenapadlo. Je to super roztomilé.   

    OdpovědětVymazat
  19. Takhle vtipné pomeranče jsem ještě neviděla! Na co vy nepřijdete!

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou moc krásné rozpíchané pomeranče! Máš opravdu fantazii, skvělý nápad

    OdpovědětVymazat
  21. Procházkovic nezklamali a potěšili.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Děkujeme, my taky, dokud jsme si nevymysleli tohle

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Převeliké díky posíláme!

    OdpovědětVymazat
  24. Jak tak koukám na ty tvé fotky, jsem přesvědčena, že pro pomeranče je to pocta a né týrání to jak vy je dokážete nazdobit.

    OdpovědětVymazat
  25. Ale usmívají se, zřejmě to berou jako zdraví prospěšnou akupunkturu.

    OdpovědětVymazat
  26. To je hezké, mi by se asi všechno "ztratilo" hned.

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Jéé, moc děkujeme, poctou je tvůj komentář!

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Akupunktura, to zní daleko lépe, než týrání, asi to použiji pro příští rok, díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  29. Proč si všichni ti násilníci nevybíjí vztek třeba na pomerančích? Mohli by z nich udělat nějakého oškliváka a pak ho propíchnout a nechat vyšťavit. A ještě by měli džus.

    OdpovědětVymazat
  30. [37]: Ty by ses mohla živit jako psychoterapeut, to je super nápad! A kdyby jim byl pomeranč málo, mohli by si vzít na paškál třeba meloun!

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherný nápad s pomerančem, mě by tak napadlo pouze zapichování hřebíčků po obvodu pomeranče pro vůni. Umíte si krásně užívat   

    OdpovědětVymazat
  32. [40]: Jistěěě. Hřebíček nám pomáhá ku zdraví.

    OdpovědětVymazat
  33. Jéé to vůbec neznám vypadá to jako super zábava, až budu mít děti určitě si na toto vzpomenu a budeme tvořit pomerančáky

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné a přijde mi to jako dobrá zábava. Pokud nezapomenu tak příští vánoce vyzkoušíme

    OdpovědětVymazat
  35. Doutník je tedy vskutku epesní! a ten nápad taky- kriste, ty jsi moje bezedná studnice inspirace ♥ jen se tedy obávám, že ty komponenty budu muset dát pod zámek

    OdpovědětVymazat
  36. [49]: Viď, jsem na něj opravdu pyšná! A díky!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).