Svícen z PET lahví


Tak si říkám, že je něco špatně. Z Facebooku se na mě ze všech stran valí barvičkově vytuněná panoramata s názvy "Pohádkový podzim v Kanadě", "Kouzelný podzim v Irsku" nebo "Překrásný podzim v Austrálii" (i když tam v září zrovna začalo jaro), které autoři neopomněli doladit bambilionem sladkých barevných srdíček, ze kterých, kdyby mohly, i zuby by se mi zkazily. A co třeba takový dechberoucí podzimní snímek z Jablonce, ten už jste na sociálních sítích viděli kolovat? Jasně, že neviděli, letošnímu podzimu v mém kraji totiž vládne královna hnědi a jejích padesát tisíc odstínů služebníčků.
Tento rok tedy nastala situace, kdy selhal plán A - tedy příroda sama, a nastal čas na plán B - udělat si podzimní atmosféru doma. Zadání bylo jasné - světlo plus barvy, na řadu tedy přišel opět svícen. A protože jsme už dlouho nic nevyráběli z PET lahví, jejichž zásoba se mi v mé tvořící skříni po letní dovolené povážlivě rozrostla, pustili jsme se do nich.

Nejprve jsme si umotali korálky (návod ZDE).


Přilepili je tavnou pistolí na skleničku od jogurtu...


...a pak už jsme jen achali, jak jsme si to doma udělali o kousek hezčí :).


Tenhle pohled má prý Matýsek nejraději...

30 komentářů:

  1. Takovej podzim byl vloni tady ale i na chatě. prostě žádná zlatá, červená a oranžová, ale rovnou hnědá a šup listí dolů. Letos sice barvičky trochu jsou, ale jak funěl ten velkej vítr tak toho spousty orval. jsem zvědavá co mne teď čeká na chatě za krásy čí bídu...

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché, krásné....jako vše od Janinky     

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si tedy vyhraješ, ale je to pěkné a něco takového vidím prvně.

    OdpovědětVymazat
  4. A já se Matýskovi vůbec nedivím! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co si člověk sám neudělá, to nemá.

    OdpovědětVymazat
  6. To se mi líbí. Vypadá to jednoduše, ale to motání dalo určitě dost práce. Šikovná, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: U nás je zase všechno hnědý a rezatý. A dneska, když bylo krásně, se trochu objevila i žlutá, ale jinak je to bída.

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem byla v Liberci a ten barvami přetéká, však jich mám a budu mít plný blog.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to vypadá pohádkově... :)

    OdpovědětVymazat
  10. [15]: Jo jo, to jsem takhle včera volala tatínkovi do Liberce a ten mi povídal, jak tam byla v sobotu krásně a teplo a provokoval, jak chodil v tričku. No jak myslíš, že bylo asi u nás, pár kilometrů od Liberce?

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá hezky, přesně vhodný na podzim.

    OdpovědětVymazat
  12. To je super nápad, barevně dokonale podzimní,jsi moc šikovná

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi šikovná, předposlední má dušičkovou atmosféru a poslední zase září jak drahokam.

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko, je to zase úplně nejvíc krásný! A ty barvy, to je nádhera. Jo, když příroda leniví, Janinka se musí pustit do díla, aby můj radostný obdiv sklidila... Tvořte, kouzelníci, mám ta Vaše díla ráda.

    OdpovědětVymazat
  15. [23]: Jů, moc ti děkujeme, já zase mám moc ráda tvoje krásný komentáře!

    OdpovědětVymazat
  16. Já si budu muset tu tavou pistoli taky pořídit. Když vidím, co pěkných věcí se s ní dá vyrobit! A co se týče plastových svítidel, podle názvu jsem si říkala, to bude mazec, vždyť to shoří. Ale neshoří, tenhle způsob tvoření se mi zdá být mimořádně šťastný, vypadá to skvěle, a ještě lépe se zapálenou svíčkou!

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrýýý! Hlavně ten výsledný efekt mě překvapil:)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).