Podzim jaksepatří


Futeř, lijavec, bláto, louže, tlející listí, šedivo, mlhavo, zkrátka podzim jako z učebnice. Tak ať to máme kompletní, ještě trochu depresivních obrázků by to chtělo.

"Liberecké dřevosochání"







39 komentářů:

  1. Ježiši Kriste, já se lekla, že jsi mi vyfotila!   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak krom toho koníka vážně všichni vypadají tak nějak ne zrovna psychicky fit...

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že umění nerozumím.

    OdpovědětVymazat
  4. Naopak ta předposlední á krásně udělané oči! Jakoby viděla a krásně viděla.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: A která pak jsi ty? Ta předposlední kočka nebo poslední šamanka?

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Já myslím, že ani ten koník nemá moc dobrý oumysly!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Samozřejmě ta první - vzdávající se všemu!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To je myslím socha ve stylu "Když ptáčka lapají" s opeřencem v hrsti .

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No, i tak se to dá říct .

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Ty já mám pocit, že to na tom prvním obrázku je harpyje, to přeci nemůžeš být ty!

    OdpovědětVymazat
  11. [16]:Harpyje lesní je náhodou moc pěkná a má jenom 9 kg, být tak ptákem, to bych celkem brala, někam bych uletěla a už se nevrátila.

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: Kdo dneska vypadá psychicky fit?

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: Já určitě ne, ani jedno, ani druhé .

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Harpyje pralesní je docela hrůzu nahánějící dravec .

    OdpovědětVymazat
  15. [22]: Může-li být harpyje tchyně, tak proč ne plavkyně .

    OdpovědětVymazat
  16. Cítím se jako ta čtvrtá... ale vypadám jako ta pod ní... ale ráda bych působila jako ta poslední... Krásné sochy, krásné... a tak nějak tklivé... podzimní. Správně jsi volila, Janinko. Ale jak jinak s Tvým citem a intuicí...

    OdpovědětVymazat
  17. [24]: Holka moje, lépe bych to nenapsala, mám to úplně stejně - cítím se jako ta čtvrtá, vypadám jako pátá, ale chtěla bych být tou poslední. Nevím, jestli to je podzimem, nebo celkovým dnešním rozpoložením. Moc bych si přála udělat tlustou čáru za jednou životní (pracovní) 18 let trvající etapou, ale intuice mě zrádně opustila a já vůbec nevím, jestli mám nebo ne. Tím jsem teda chtěla vysvětlit, proč se cítím jako ta čtvrtá .

    OdpovědětVymazat
  18. [25]: Milá Janinko, číslo 18 dává dohromady 9, což je ukončení... Tak co myslíš teď?! Pokud Ti to, o čem zvažuješ, již nic nedává a vidíš smysl jinde, opusť to.

    OdpovědětVymazat
  19. Ty dokážeš být tak skvěle originální, fakt jsi mě tímto psychickým ústrkem hodila do pořádného smíchu.Každý vymýšlí ptákoviny a ty hodíš řádnou depresárnu     

    OdpovědětVymazat
  20. [26]: Myslím, že už vím. Je mi po dnešním pracovním dni k zblití, takže jediná správná volba je asi ta devítka. Díky ti, Nartayo .

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: No jo, to jsem celá já. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  22. Džonn Beyček v Liberci  dřevosochal,

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: Úžasný! Škoda jen, že se nedozvíme, jak vypadá ten dědek .

    OdpovědětVymazat
  24. jé - o jednu vesnici vedle u nás se pořádá koncem léta setkání řemesel - je tam kovář a ten to má vždy pod křídly a bývají tam také řezbáři soch nebo jak je nazvat :) až bude malá větší, určitě tam zavítáme :) děkuji za inspiraci - hezky se na to kouká a hlavně člověk nechápe, jak to dokážou

    OdpovědětVymazat
  25. [34]: To máš pravdu, někdy jeden nechápe, jak z kusu dřeva dokáží takové divy .

    OdpovědětVymazat
  26. Je úžasné, jaký výraz tyto sochy mají. Třeba hned první - oči sloup, jako kdyby se zhoupla na provaze oběšencově, třetí se dívá vyčítavě a čtvrtá je jak neandrtálec v obleku .

    OdpovědětVymazat
  27. Fantastické dřevořezby, ale na pár výjimek mi připadají vskutku zasmušilí! Asi mají svůj důvod, kdo by se culil jako jehně, když se do něj furt řeže

    OdpovědětVymazat
  28. [36]: Jo jo, autoři soch jsou skuteční umělci .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).