Malý gentleman


Druhorozený poslední dobou prochází velice zvláštní proměnou. Z rošťáckého mazla se stává samostatný a důvtipný kluk, který si cestou ze školy klidně dá ke svačině čerstvě natrhané sedmikrásky nebo jetel. A když mu teče nudle, kapesník je to poslední, co by hledal...


Krom toho se u Matěje projevují výrazné gentlemanské sklony. Recituje mi básně...


...nosí květiny...


...uvaří večeři...


...připraví svačinu...


...a jiná malá překvapení...


Taky mě vždycky spolehlivě rozesměje a já mu za to moc děkuju .
Nepřála bych si (a jeho budoucí nevěstě :)) nic víc, než aby mu to vydrželo.
I když do toho listí by zrovna smrkat nemusel :).

46 komentářů:

  1. Přála bych vám všem, aby to tak zůstalo navždy, protože jak je vychovaný kluk, zda dobře či špatně, pak skutečně pozná partnerka a že těch rozvodů není málo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jetel, slaďoučky jetelíček.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Moc ti děkujeme . Matěj má teď takové tulící období, kdy mě pořád ujišťuje, jak moc mě má rád, takže si to užívám náramně .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to mu snad ani nemůžu říct!

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž by mu to vydrželo co nejdéle!!!!Jinak vám blahopřeji k vaší úžasné rodině!!!   

    OdpovědětVymazat
  6. U mě sebral body za ekologický kapesník. Víš, kolik škodlivin dostane příroda při praní kapesníků? Takto ho odhodí a příroda dostane porci vlhkosti, není vidět a ještě o něm máma napíše na blog

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád lepší listí než třeba rukáv, ale jinak je to krásný a hřejivý! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem nadšená. Ale není se čemu divit, Janinko, vidí příklad u úžasné maminky, která své děti nejen rozmazluje, ale také učí.. nenásilným způsobem je učí být prima...

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Také si to přeji, moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: No jo, no, asi máš pravdu .

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Moc ti děkuji , maminka se snaží, ale když začne klít, už tak úžasná nebývá .

    OdpovědětVymazat
  12. [18]: Maminka je úžasná v každé situaci, i když nadává jako špaček. Je to přece maminka!

    OdpovědětVymazat
  13. Děti jsou většinou takové jak to vidí doma nebo je naučíme - v dobrém i špatném 😊 Užívej si mazlení! Ekologický kapesník ovšem nemá chybu   

    OdpovědětVymazat
  14. Máš moc povedeného synátora! :) Ale... nutno uznat, je to od něj moc milé. ;) Taková připravená svačinka... noo... kdo by to nechtěl!

    OdpovědětVymazat
  15. Tvůj synátor šetří nejen tvou pračku praním kapesníků, ale bude z něj po mamince nejen vynálezce! I když jsem jednou zažila podobnou příhodu s odrostlejším fešákem, list se také použil jen o dost níže!   

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: My na lontě šetříme stromy a dokud vydrží letité látkové, budeme troubit do nich. A potom projdou ohněm, máme doma bezodpadovou technologii

    OdpovědětVymazat
  17. Moc milé povídání. Synek šikovný. Líbí se mi to bílé lehátko.

    OdpovědětVymazat
  18. [25]: No jo, listy jsou univerzální materiál!

    OdpovědětVymazat
  19. [26]: Taky dobrá technologie . Sama jsem za papírové kapesníky ráda, oba kluci bývali fakt hodně nemocní, spotřeba kapesníčků byla neskutečná, kolikrát jsem si říkala, že tenhle vynález by zasloužil metál .

    OdpovědětVymazat
  20. [27]: Děkujeme , mně se to lehátko taky líbí .

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou nádherné pozornosti, kluci jsou moc milí a já věřím, že jim ta pozornost vůči ženám zůstane

    OdpovědětVymazat
  22. Jen pokračuj v té výchově a taky ho uč, že si má vážit své ženy, až ji bude mít. Pak mu i manželství vydrží. Vidím to u našich kluků. Vařit umí, uklízet také a respektují své ženy- to byla pro mne nejlepší pochvala (tedy od snachy), když mi řekla, že je syn  dobře vychovaný. Lepší je pohladit, pochválit- nekritizovat  nedostatky- spíš ukázat, jak to má udělat -pak jen nenápadně, ne před dítětem napravit drobné nedostatky. Myslím tím úklid a pod.   

    OdpovědětVymazat
  23. Jako večeři? Jako opravdu večeři?

    OdpovědětVymazat
  24. Máš šikovného kluka, tolik pozornosti u hochů se hned tak nevidí. A ty dobroty!

    OdpovědětVymazat
  25. To je úžasné! Zdá se, že mladý gentleman je všestranný, praktický (dovede si poradit i bez kapesníku), romantický (recitace básní vsedě na klozetu, kytka ve váze), kulinářsky zdatný (večeře i svačinkav vypadají báječně) a navíc pozorný - ten roztomilý dárek. Jeho budoucí má kliku, že ho jednou najde!

    OdpovědětVymazat
  26. [36]: No jo, představ si, že jo!

    OdpovědětVymazat
  27. [35]: Vážím si toho, opravdu. A přesně tak, jak píšeš, to i dělám .

    OdpovědětVymazat
  28. [38]: Viď? Taky jsem na něj opravdu pyšná, vlastně i na staršího, jen ten to nedává tak najevo .

    OdpovědětVymazat
  29. [37]: Moc děkuji, však si toho vážím!

    OdpovědětVymazat
  30. To je milé, až mě to dojalo. Můj synek býval taky takový, psal mi básničky, ale jídlo mi nikdy nenachystal A ty talířky vypadají moc lákavě.

    OdpovědětVymazat
  31. [43]: Děkuji ti , moc si vážím všeho, co pro mě kluci dělají, jednou vyrostou a kdo ví...

    OdpovědětVymazat
  32. Když tak po dlouhé době zase brouzdám tvým blogem, musím konstatovat, že tvoji kluci mají opravdu štěstí, že jsi jejich máma. Já jsem svoje kluky nikdy nepřesvědčila k tomu, abychom spolu něco společně vyráběli.    Tak vyrábím sama hihihihi.

    OdpovědětVymazat
  33. [45]: Děkuju ti . Já myslím, že to je tím větším věkovým rozdílem. Co takhle vídám děti, mezi kterými jsou třeba rok nebo dva, tak jejich jedinou zálibou bývá většinou jak si co nejvíce navzájem ublížit a udělat si co nejvíc naschválů .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).