Anagram


Dnes bych vám chtěla dokázat, že i přes ohavné pomluvy zlých jazyků můžete v Jablonci najít zajímavá místa. Obzvláště mě zaujalo jedno hravé a empatické zákoutí, které mi před volbami vidí až do žaludku. Takové souznění v dnešní době aby jeden pohledal!

A ne, ač se to nabízí, já tohle výjimečně na svědomí nemám!

30 komentářů:

  1. Tož to je ale paradox- jako zákaz tam zastavit a nakupovat nebo to snad Billa končila?

    OdpovědětVymazat
  2. Výborné a vtipné! Už jsem kdysi říkal, že před mnoha lety si jacísi veselí opilci  v Plzni dali práci a při cestě z mokré čtvrti prohodili velké dlaždice s písmeny na jednom podniku. Původní nápis zněl ESPRESO a podobu výsledného vulgárního imperativu neřeknu, protože na tu přesmyčku snadno přijdeš sama .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Billa blil... - to je kup, za to ti tleskám. "Billa dnes blila" - to jsem neřekla já!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se vydařilo. Teď už asi nebudu nikdy chodit do Billy s vážnou tváří!

    OdpovědětVymazat
  5. Veselý pohled na komerční zónu

    OdpovědětVymazat
  6. No někdy to z blití z těch super, mega hyper vážně je.

    OdpovědětVymazat
  7. Jedinečný záběr, dobře, že jsi to nafotila. Někdo byl vtipálek.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji přesmyčky a jiné rébusy.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu hravé zákoutí, s mnoha významy . Vida, jaký to pěkný oulovek.  (A souhlas, z některých  marketů bych taky blila.)

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Tak spíš mě fascinuje ten nápis BLILA .

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Tak to máš pravdu, i když Billa patří k těm komornějším super .

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: To jo, zrovna v tomhle koutku si člověk i vybere .

    OdpovědětVymazat
  13. Juj! kreativitě se meze nekladou

    OdpovědětVymazat
  14. A přehozené písmeno je navíc poškozené, že by někdo přece jen "zaparkoval" až o něj? :).

    OdpovědětVymazat
  15. [23]: Já mám tyhle přesmyčky moc ráda, krásně se jimi cvičí mozek .

    OdpovědětVymazat
  16. " Dneska jsem viděl dva debily,

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).