Holkynis playminius


Kdysi o mně byla napsána tato krásná slova:

"Zástupkyně druhu holkynis playminius (holka hrající) zapsaného v červené knize, takže ve hrách střílet jen se zvláštním povolením."

Volně přeloženo - hračička. A jak se takový druh pozná? Třeba podle dárků pod vánočním stromkem. Nejsem nikterak náročná, stačí mi nějaký zimní pobyt all inclusive u moře kdesi v exotice. Ale protože ten dalšího čtvrt století do splacení hypotéky čekat vskutku nemůžu, spokojím se s málem. Potěší mě úplně obyčejný měkouš alias bačkory nebo povlečení a cokoliv, co jde číst, s čím se dá hrát, z čeho se dá tvořit, případně co se dá poslouchat, či na co se dá koukat.

Letošní Vánoce se nesly v duchu naštvaných ptáků a LEGA. A ani tentokrát se Štědrý den neobešel bez tradičního tejrání pomerančů...

Spolek invalidů aneb "Bylo nás pět"


Moje čuně


"Ángrybirdí" trio




LEGO hrátky s pajduláky


Nakonec bych tímto výjevem chtěla vyjádřit podporu všem, kteří pod stromečkem našli třeba vysavač. Jenom vysavač.

32 komentářů:

  1. Pomerančový čuník je náramný.

    OdpovědětVymazat
  2. Tejrání pomerančů je dokonalé . Jseš opravdu hračička z geniálními nápady a vskutku patříš mezi chráněné živočichy

    OdpovědětVymazat
  3. Pomerančoví invalidé mě dostaly do kolen... a angrybidrs alias starwars mě dorazily totálně Lego Movie na PS3? Po tom se musím podívat!!! :) :) i když já se svým talentem pro tuto "techniku" bych měla zůstat věrná svému mickey mousovi   

    OdpovědětVymazat
  4. To "holkynis playminius" je velmi výstižné označení.

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo nás pět nemají chybu! Tvoje hrátky jsou pořád nápadité - a vtipné

    OdpovědětVymazat
  6. Si vyhraješ! Kdo si hraje, nezlobí!

    OdpovědětVymazat
  7. pobavila si ma ... posledný výraz tváre ozaj nemá chybu. Myslím, že tak zhrozene by som pozerala aj ja a nechala by som "Ježiška", aby si s tým akože krásnym darčekom vysával aj sám ... pomaranče ma pobavili rovnako, no hold, si umelecká dušička :).

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Ten vysavač mě nenapadl jen tak, náhodou. Chudák moje sestra .

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Aha, takže oni už byli mrzáci předtím a tys je jen vybavila protetickými pomůckami. A mají taky vyřízené místo na parkování?

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů ... pomeranče jste teda pořádně potejrali   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Pomeranče parkují v popelnici, vyřízená a zaplacená je .

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: To jsem chtěla napsat, že by je naše duo kočičí  obsadilo. Jde normálně na papuče a klidně obsadí i odložené oblečení (proto já si je schovávám nebo věším vejš, ale pantáta má Mudlu každou chvíli na kalhotách na židli.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Mně obsazujou bačkory akorát děti, tedy ten mladší, když je hledám, vím, kdo mi je ukrald .

    OdpovědětVymazat
  14. Pomerančový spolek invalidů by mohl být okamžitě na výstavu! Celonárodní!

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné pomeranče, jsi fakt skvělá hračička. No jo, pobyt all inclusive někde v exotice bych taky brala... - taky nejsem náročná, jen mít pár milionů

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Děkuji , než by na výstavu doputoval, byl by to spíš spolek mrtvých invalidů .

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé tvoření i dárky. Pětice invalidů mě rozesmála a stejně tak výraz panáčka z lega. Takhle jsem se tvářila, když jsem dostala k narozeninám friťák, abych mohla nasmažit hranolky pro všechny.    Není nad praktické dary.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Děkuji , výraz panáčka platí i pro friťák a jakýkoliv jiný domácí spotřebič, se kterým pracuje pouze obdarovaný .

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, tak to u vás byly vskutku štědré vánoce, navíc voňavé po pomerančích . Tvoje prase je boží a bačkory taky. Naštěstí jsem nedostala vysavač, ale knihy a jiné radosti, takže jsem se ve finále tvářila mnohem mnohem přívětivěji než Legopanák

    OdpovědětVymazat
  20. Poslední fotka mě pobavila...

    OdpovědětVymazat
  21. Tvoje moje čuně je skvělé, veselé a dovádivé Ostatně všech pět invalidů je k sežrání                   

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Mockrát ti děkuji , štědré opravdu byly, až si říkám, že jsem si to snad ani nezasloužila .

    OdpovědětVymazat
  23. Čuník je nejhezčí a vypadá i k jídlu.

    OdpovědětVymazat
  24. Ten čuník má ale hezká kukadla...   

    OdpovědětVymazat
  25. Ty papuče mě dostaly     

    OdpovědětVymazat
  26. Angry bačkory? ty by se mi hodily, nevíš, kde je Ježíšek koupil?

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Ptala jsem se Ježíška a prý v Deichmanovi.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).