Grepulák


Grepulák

Máme doma zlobily,
angínové bacily,
děťátko mi skolily,
potřebuju posily!

Vyhlásili jsme jim válku,
Hrrr na ně, náš grepuláku!

Budeš na ně hodně zlej?
Moc se s nima nepárej,
vitamínama jim dej,
zadek řádně nakopej!

11 komentářů:

  1. To je suprgrepulák! (Přemýšlela jsem, co to slovo znamená, a už vidím... jasnej grepulák.)

    OdpovědětVymazat
  2. Básnička je taková svižná, vtipná, a suprgrepulák je frajer! Připomíná mi svalnaté sexy plavčíky na pobřeží někde v Miami

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tím střihem a slunečníma brýlema, jen ta vařečka tam nehraje, ale jestli umí vařit, tak to je jedině plus

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem byla zvědavá, co to vlastně je ten grepulák. Jak vidím, je to chlapík přímo k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Kde na to bereš sílu a nápady? Asi se inspiruji

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jéé, motýl z kukly, to zní strašidelně , díky! Taky jsem zvědavá, co se z toho háčkování vyvrbí, tuším nějakou čertovinu, ale snad to půjde...

    OdpovědětVymazat
  7. Asi si taky jeden grep dám, neboť taky nejsem zcela zdravá.

    OdpovědětVymazat
  8. tak ten im isto nakope prdel, je to supergrepulak!

    OdpovědětVymazat
  9. Super grepulák, přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám, pozdravy vyřídím

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).