Dítě z Marsu


Tohohle tvorečka najdete sedět na vrcholku Ještědu. Jeho tělíčko spaluje sluneční žár i třeskutý mráz a čelí častému dešti, větru, sněhu i krupobití.
Jen málokdy se stane, aby mi bylo líto neživé věci, v tomhle případě tomu ale tak je...

S fotografií jsem se účastnila jedné blogové soutěže, proto nechť mi prosím prominou ti, kteří ji již viděli. A přidávám i miniverše, které mne napadly hned, jak jsem tohle "Dítě z Marsu" (můj pracovní název) uviděla a které fotografii doplňovaly...


Opuštěné stvoření
má dušičky bolení
na vrcholku sedí samo
uvnitř křičí
"Kde jsi, mámo?"

Později jsem se dočetla, že socha se jmenuje Malý Marťan a jedná se o dítko, které se ztratilo...

23 komentářů:

  1. Ahoj!! Umíš Grafiku?? Chceš se ukázat?? Na mém blogu je soutěž VGS- Velká grafická soutěž! Jestli se zapojíš budu ráda!! Tady je přihláška: http://ruzne-a-ruzne.blog.cz/1012/prihlaska-do-vgs-velke-graf-souteze

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že si ženy chudáka Marťánka pletou s Frantíkem ve Františkových lázních a že má celou oleštěnou trubičku.   

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem ... moc roztomilá soška :)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Asi jo, akorát nevím, jestli to funguje jako s Františkem. Pokud ano, tak by mě zajímalo, jak ve finále vypadá výsledek...

    OdpovědětVymazat
  5. Chudáček Marťánek! Možná, kdyby sešlo z Ještědu dolů do města, tak by se ho někdo ujal a nebyla by mu ani taková zima.. Vím tam o jedné chaloupce, kde by se mu určitě líbilo

    OdpovědětVymazat
  6. vypada veru strateno.. este som ju nevidela

    OdpovědětVymazat
  7. Fotka je krásná a opravdu z ní čiší smutek. Malý opuštěný tvoreček.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nebyla tam, sedí pod Ještědem tuším od loňského roku...

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, přišla jsem Ti popřát krásné a veselé Vánoce, slavnostní pohodu, zábavu a spousta veselí Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. promin dostávám se sem až teď nebo toho mám te´d moc co udělat, a děkuju za ten milý komentík jsi zlato, ale už si toho ani nevšímám bych se musela furt rozčilolvat a někdy taky nejdřív odpovím bo cosi písnu a teprve pak si čtu ten článek víš zlatí takže v poho a kráva není pro mě sprosté slovo koho urazíš je kráva narozdíl od člověka je užitečná moc díky za komentík aj za podporu jsi zlatá

    OdpovědětVymazat
  11. Text k Marťankovi dokonale sedí...tá soška je zaujímavé dielko - smutné i nežné zároveň

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujal ten pinďourek. Přijde mi, že ho musí strašně bolet čůrání

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Ani se ti nedivím, mně ten chudáček příjde celej takovej smutnej a bolavej...

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Já nevím proč, ale normálně se musím smát A navíc mu musí být šílená zima, protože je z kovu... No a na to, že je mu zima, tak to vůbec není špatný...

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Ježíši! No jo, takhle jsem se na to nekoukala, tý jo, máš pravdu!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak a teraz je mi ho ľúto ešte viac....

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Teď se nemůžu rozhodnout, jestli by mi ho bylo víc líto, když by byl nahatý bez oblečení nebo když by měl na sobě úplně mokrý nebo zmrzlý svetřík, čepici a šálu .

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: takže kompromis Dáme mu slnečníko - dáždnik a svetrík od drotárov udrôtovaný

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: A nebude to na něj moc těžký? Ne, už mlčím, kompromis .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).