Matýskovy drobečky potřetí


Bez dlouhého okecávání a prodlevy plynule navazuji na Matějovy špeky, protože jinak by nebyl obrázek jeho kreativity kompletní. Z malého roztomilého Matýska je sice velký, byť pořád roztomilý, pubertální Matěj, název článku ale zůstane pro pořádek věrný dvěma předchozím dílům (ZDE a ZDE). I když mám pocit, že se jen tak balamutím, a že stejně půjdu ve šlépějích mé praprababičky Verunky, která ani v pokročilém věku svému muži neřekla jinak, než Matýsku :).






36 komentářů:

  1. Tohle mě vždy po ránu rozveselí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je u vás prostě veselo a malebno.
    Bezvadnou neděli, Janinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten žralok je prostě borec! :-) Že bych se inspirovala a začala podobné kreace vytvářet s naší plyšovou velrybou?

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že si najde někde místo v reklamě. Konečně by bylo na co koukat a bylo by to zaručeně vtipné!

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovný a úžasně kreativní. 👍👍 Tady rozhodně jablko nepadlo daleko od stromu.
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, hóóódně kreativní puberťák. To jsou fakt skvělé nápady 😉😃

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou hezká překvápka. Vykouknout na mě krteček ze dveří nebo žralok z kalhot, tak padnu smíchy :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší je vykukující krtek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je, že jsem byla v kuchyni a pořád mi přišlo, že se na mě někdo dívá. A ono jo! :D

      Vymazat
  9. Jééé, krteček. Taky ho máme, ten je super! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako vždy parádní :) dodatečně mu přeji vše nej k sobotnímu svátku ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Vepřopyramida se přesunula do postele staršího k jeho nohám. A nemůžu ho přimět, aby ta prasata vyhodil!

      Vymazat
  12. Krteček vede. Taky jsme ho se sestrou měly. 🙂

    OdpovědětVymazat
  13. Trochu mi to připomíná naše vánoční období, kdy u nás bydlel "skřítek" a prckovi připravoval lumpárny, kterých se často účastnili právě plyšáčci..

    OdpovědětVymazat
  14. To je veselé a roztomilé. Paráda. U vás bude stále pozitivní nálada. 🙂

    OdpovědětVymazat
  15. Řekla bych, že Matýsek v sobě mámu nezapře :-)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).