Dort Pac-Man


U nás doma máme rádi retro. Tím ovšem nemyslím, že bychom vyhodili pračku a já začala prát na valše. My rádi retro hry, díky čemuž byla inspirace pro první letošní dort jasnější než tisíc sluncí. A tak vám mohu představit nejnovější dortopatlavý přírůstek na téma hry Pac-Man, která spatřila světlo světa téměř před 44 lety. 

Dort byl v mnohém výjimečný:

- za prvé jsem konečně našla recept na dokonale vláčný a nadýchaný piškot
- za druhé jsem nemusela utrácet čtyři stovky za vykrajovátka, protože mi je vytiskl prvorozený na 3D tiskárně
- za třetí měli téměř celou fasádu dortu na starosti hoši
- no a za čtvrté mi při jeho výrobě spadlo, vysypalo se a pokazilo vše, co se dalo. Svedla bych to na erupce na Slunci nebo nějakou konjunkci či zatmění, nic z toho se ale bohužel nekonalo, a tak za to mohly jenom moje levé ruce. Po opravdu velmi dlouhém odolávání jsem nakonec v zájmu zachování zdravého rozumu porušila "suchej únor". Kdyby vás to zajímalo, tak bylo třetího.

Nadýchaný piškotový polonaháček pravým vanilkovo-žloutkovo-máslovým krémem promazaný, malinami a jahodami proložený, potahovkovou peřinkou přikrytý. Váhově vcelku střízlík, dvě kila sedmdesát :). 







30 komentářů:

  1. Krásný! Téma velmi stylové a kdybys nám neřekla, že se něco pokazilo, myslím, že by si vůbec nikdo ničeho nevšiml :-) Příště bude Tetris?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Ono se sice pokazilo, ale všechno se zase napravilo, jenže ty nervy! :D
      Tetris mám taky v plánu :).

      Vymazat
  2. Janinko, nechceš ty své potomky za úplatu půjčovat? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je půjčovala klidně jen za přeškolení, stačilo by mi, kdyby se vrátili domů a začali si po sobě pořádně uklízet :D.

      Vymazat
  3. Moc povedený. A musím mrknout na ten piškot.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych skvrny na slunci nevylučoval. Jistě je na obloze nějaké slunce, kde právě byly .-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ten dort je skvělý a určitě tak i chutnal. Recept na piškot proštuduju. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Koukala jsem na ten recept a je jednoduchý. Musím uložit, byť dorty tedy nedělám, ale hodit se může

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je skvělej, jen se musí přesně dodržet postup, akorát dávám o třetinu méně cukru :).

      Vymazat
  7. Jani, dort je úžasný a já se budu zase opakovat, protože fakt umíš. 👍👍👍
    Já mám recept na nadýchaný piškot od bývalé kolegyně, její dcera je profesionální cukrářka. Ten tvůj receptík prostuduju, eventuálně vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji, i když tohle byla zásluha nás všech :).

      Vymazat
  8. Tak tohle byla super hra! Měly jsme ji se ségrou na malém CD, které vydaly Lentilky :D jako vždy naprosto úžasný. Jak ráda bych ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle by určitě moc chutnalo manželovi. Já jsem spíš šlehačková. A dekorace je super, tu hru si pamatuju jako jednu z prvních, co se kdysi hrála.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten je skvelej jak z budoucnosti

    OdpovědětVymazat
  11. Povedl se a určitě i skvěle chutnal. 🙂

    OdpovědětVymazat
  12. ...a můžu ti říkat dortová královna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to by byla opravdu pocta, ale zatím se cítím na maximálně dortovou komornou a výš nejspíš už nikdy nepostoupím :D.

      Vymazat
  13. Takhle se vyžívá moje snacha- baví ji to. Mne zase až tak ne :-))),
    Parádní dort a fotka rozkrojeného přímo láká.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Mě to taky baví, i když už ne tolik, jako dřív, jak děti rostou, dost jsem v tomto směru zlenivěla a zpohodlněla. Dokonce jsem jednou koupila dort hotový! :D

      Vymazat
  14. Vykrajovátka…
    A co zkusit vytisknout celý dort?

    OdpovědětVymazat
  15. Teď s tím do Péče celá rodina .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).