Matějovy špeky


Druhorozený miluje aranžmá. Rozmisťuje ho všude, rád a často, a troufám si tvrdit, že v této disciplíně exceluje na výbornou. Druhou jeho oblíbenou činností, ve které vyniká stejně dobře, je dráždění mých šedých buněk mozkových. Ty panikaří téměř pokaždé, když to dítě otevře pusu, protože nikdy neví, co z ní vyleze a jestli se mají smát nebo plakat...

"Mami, až ti vypadají všechny vlasy, oholím si hlavu, aby ti to nebylo líto!"

Paní učitelka: "Když stojí deset kilo brambor 130 korun, kolik stojí 50 kilo?"
Matěj: "Paní učitelko, kde jste sehnala 10 kilo brambor za 130 korun?"

"Mami, na airsoft máme bejt za pákistánský teroristy..."
"Cože?!?"
"No, tak jsem napsal svýmu pákistánskýmu kamarádovi, aby mi poradil, co si mám na sebe vzít."
"Kde jsi, proboha, přišel k pákistánskýmu kamarádovi?"
"To je na dlouho. Ale brácha ho zná taky..."

"Jak to, že ještě nejsi převlíknutej?!?"
"No, teoreticky jsem se převlíknul v jiný dimenzi, takže je jasný, že v týhle převlíknutej bejt nemůžu!"


Ochutnávka jedné jeho instalace v bratrově posteli, ostatním věnuji samostatný článek. Byla by škoda, kdyby jeho díla upadla v zapomnění :).


36 komentářů:

  1. Jani, je skvělej, ta naaranžovaná bráchova postel je bomba. Po kom to dítě asi bude? 😀😂😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Bohužel to podědil po obou rodičích, tak to má chudák dvojmo :D.

      Vymazat
  2. Janinko, jemná ženuška mezi třemi chlápky, to musí být náročné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, naštěstí jsou všichni tři skvělí, takže je to docela v pohodě :).

      Vymazat
  3. Jeho hlášky nemají chybu. Že by se pomamil?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je skvělý :DD toho žraloka bych se na poprvé asi docela lekla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Předpokládám, že se z těch sluchátek linula slova písně:
    "Žralok zuby má jak nože...."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš ne, ale věřím, že to jednou dotáhne k dokonalosti :).

      Vymazat
  6. Hani, kluk je to vynalézavý 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Je opravdu kreativní ten Tvůj druhorozený. Musí s ním být legrace :-).
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, děti (v mém případě už vnoučata) nás nikdy nepřestanou překvapovat. 😂👍🤣

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Ju, dcera má také vtipné hlášky, akorát jim často ani nerozumím... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy, ty umíš navnadit! Po tom, co jsem se od srdce zasmála hláškám i fotce, se toho aranžérského článku už nemůžu dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Hláška "To je na dlouho" v souvislosti s pákistánským kamarádem mě nadchla :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, abych komentář správně podepsal, musím si otevřít nový rám. Ještěže to radím ostatním... :-)

      Vymazat
    2. Mě moc ne, ale když jsem to z něj nakonec vydolovala, docela se mi ulevilo, že to nebyl potomek nějakého teroristy :D.

      Vymazat
  12. Tetkapernikarka
    👍😄👍😄 Jani to nemá chybu😄
    Mate doma veselo😄
    Pozdravuji 😊 Alena

    OdpovědětVymazat
  13. Jani aspoň se doma nenudíte :o):o):o). Já mám ráda veselo, zažívala jsem to se syny a vnučky mají taky dobrý hlášky... Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Pane terorista, jak se oblekate, kdyz jdete na akci?..My msme pozejtri maskarni...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).