Problém s vejci vyřešen!


"Drahý, v lednici jsem ti označila krabičku, ze který si můžeš brát vajíčka. Aby zase nebyly načatý tři obaly..."

"A poznám to?"

"Musel bys bejt slepej, kdyby ne!" 

36 komentářů:

  1. My máme doma dohodnuté místo, kde jsou starší vajíčka vhodná k loupání. Nedej bože, když tam žádné není:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste dobří! Obávám se, že u nás by bylo dohodnuté místo do hodiny zapomenuto :D.

      Vymazat
  2. Zajímavé, já též preferuji náhodný výběr.

    OdpovědětVymazat
  3. Boží! Vypadá jako nějaký bizarní dinosaurus. Což je vlastně vzhledem k tomu, že ptáci jsou evolučně vzato dinosauří potomci velmi tematické :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No vida, jak jsem to tematicky propojila, aniž bych o tom měla tušení :D.

      Vymazat
  4. Janinko! Tvůj polovičák má vzrůšo každý den, koukám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko tak jsem se asi nudila a zkusila si založit nový blog...najdeš mě,zda nahlédneš na adrese:http://mirkyblog2.blogspot.com stejná lednice ale bez popisku...jsi ok...

    OdpovědětVymazat
  6. U nás by mnohdy ani takové nápadité označení nepomohlo. :-) Vejce tam nejsou- řekl by pán domu.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad :D Jak jsi mi psala, velký předvánoční úklid kuchyně a koupelny... napadlo mě, jestli to není brzy... ale já už začala nakupovat vánoční dárky, tak asi ani ne :D to uteče jako nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, já vždycky uklízela v prosinci a to byl hrozný vopruz. Hlavně proto, že to byl úklid něčeho, co se dělá fakt jen jednou do roka. Takže jsem se letos rozhodla, že je úplně jedno, jestli to "jednou do roka" budu dělat v prosinci, nebo v říjnu. A musím říct, že už teď jsem nadšená, že si tu dovolenou, kterou jsem si na úklid v prosinci vždycky brala, prožiju úplně jinak :). Jo, a dárky už nakupuju taky :D.

      Vymazat
  8. Zasmála jsem se a myslím si, že na mne ta správná krabička přímo mrkla, je to možné? :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tomu jsem moc ráda :). S tou krabičkou se možná nepleteš, já mám zase pokaždé, když otevřu lednici, podezření, že na mě zírá :D.

      Vymazat
  9. Pěkné řešení! :D Vajíčka mě nedávno naštvaly. Zkazily mi celou buchtu :( a to jsem pilně čuchala, jestli jsou OK...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Mně se taková nehoda naštěstí ještě nestala, ale věřím, že to muselo naštvat.

      Vymazat
  10. Troje načatá vajíčka, to je u mě standard, a to nemám nikoho, na koho bych to mohl hodit :-).

    OdpovědětVymazat
  11. To je geniální! :-)
    nomi

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělé! :D My dostáváme domácí vajíčka od tchána a většinou se je snažím vyskládat i rovnou z obalu, abych automaticky sáhla po těch, které mám doma nejdéle a nenačínala přesně x balení. :D
    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Mně se to většinou nestává, ale na ta vajíčka chmatají ještě další dva páry rukou, tak pro jistotu :D.

      Vymazat
  13. Někde jsem četla, že nuda je zabiják manželství. To u vás rozhodně nehrozí!

    OdpovědětVymazat
  14. Napad dobry,, ale u mne by to byla marnost nad marnost

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).