Dvacetileťák

Dvacet. Už jsem to nakousla minule, ale moje děťátko opustilo éru náct a na pár desítek let vplulo do období cet. Jo, je to přesně to děťátko, kterému bylo v době založení mého blogu sedm a které chodilo do první třídy. Mezitím stihlo přerůst úplně všechny členy rodiny, vystudovat gymnázium a nastoupit na vysokou. Tohoto věku se dožilo ve zdraví, čemuž se někdy upřímně divím, a během té doby se tak zdokonalilo ve svém suchém, černém, břitkém, sarkastickém a cynickém humoru, že se dostalo na úroveň svých rodičů, za což jsem nesmírně vděčná vesmíru/pánu Bohu/stvořiteli/entitě - dosaďte si, jak je libo. 

A protože dvacet je člověku jen jednou za život, mega dort byl na místě. Mega čokoládový dort! 
Ořechový korpus mléčnočokoládovo-ledovokaštanovo-šlehačkovým krémem promazaný, kilem banánů proložený, mléčnočokoládovo-šlehačkovou polevou zalitý, na zakázku vyrobenými čokoládovými tvary ozdobený. 
Takový čokoládový cvalík, tři kila devadesát :).

Jo, a ty vzduchové bublinky v polevě, co vypadají jako maličké bradavice, jsou tam schválně. Teda alespoň jsem to nabulíkovala mému perfekcionalismu, které by jinak asi bojkotovalo oslavu :).



"Jééé, ten šroubovák vypadá přesně, jako ten můj!"



Pro případné zájemce recept ZDE.



50 komentářů:

  1. Janinko, to je krásný věk! Gratuluji a přeji vše nej jak tobě, tak synovi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je úplně mňamózní!!! A mladému přeju vše nej do další dekády.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace vám rodičům a oslavenci zdraví, mnoho úspěchů v životě osobním i studijním.

    OdpovědětVymazat
  4. Bublinky k oslavám rozhodně patří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se to podá takhle, tak ty bublinky budu do budoucna asi i tolerovat :).

      Vymazat
  5. Pamatuješ na takovou tu reklamu "Miluju bublinky?". Já jo a zrovna teď jsem si na ni z nějakého naprosto nejasného důvodu vzpomněla... ;-) Dort je každopádně naprosto epesní. A jak moc realistické jsou všechny ty ozdoby na něm! Wow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju! :D A moc děkuji, ty ozdoby jsou ale zakázková výroba a fakt ne moje :D.

      Vymazat
  6. Janinko, oslavenci přeji všechno jen to nej 🥂 Dort je skvělý a jak píše Tlustjoch, bublinky na oslavě být musí, ty tam rozhodně patří. Zdravím celou rodinku, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji oslavenci všechno nejlepší :)! Dort jako vždy naprostá paráda!!! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Šroubovák je nejvíc! Mít talent, co má Janinka, dělám dorty pro celou ulici. :-) Ti tví chlapi, ti se mají, že tě mají. :-) Ať se dvacátníkovi daří i nadále přinejmenším tak dobře, jako dosud. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, díky, ale šroubovák já nevyráběla, na to nemám, tak z marcipánu možná, ale čokoláda není zrovna moje parketa :D.

      Vymazat
  9. Tak to je tedy dort !!! Skvělý ! Synovi vše nejlepší !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Tu elektroniku jsi vyráběla taky? Jinak parádní dort a k tomu jak nám dítka strašně rychle stárnou a rostou snad ani není co dodat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjá, kdepak! Mám to i v popisku u dortu, že je to zakázková výroba, zase tak moc si nefandím :D. O tom stárnutí mi ani nemluv, vůbec nemám tušení, kam těch dvacet let zmizelo...

      Vymazat
  11. Nádhera. To vypadá skoro jako by bylo moc fajn, když je člověku dvacet :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Myslím, že dvacítka je fajn, pamatuji si sebe, taková roztomilá telecí léta zabalená do hávu dospělosti :).

      Vymazat
  12. Janinko synovi velká gratulace a vše nejlepší ! To je krásný věk, mě bude brzy třikrát tolik :o). Zaujala mě ta elektronika, s tou jsis tedy vyhrála ! Pozdravuju, bLenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju :), tu elektroniku jsem ale měla vyrobenou na zakázku, mám to i u popisku dortu, takový machr zase nejsem :D.

      Vymazat
  13. Ty děti tak rychle stárnou tak mladým rodičům, že? :-))) Nádherný dort...

    OdpovědětVymazat
  14. Dort je pecka. Ta elektronika je koupená nebo tebou vytvořená?
    Synovi vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ti :). Mám to v článku napsáno, že je vyrobená na zakázku, na práci s čokoládou se úplně necítím, ona totiž ráda nespolupracuje :D.

      Vymazat
  15. Tak to je fakt pecka. Ani si neumím představit, kolik práce to muselo dát.
    A vypadá to mňamózně :-)

    Jaký má zatím syn první dojem z nové školy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nomi, děkuji, práce to ale úplně tolik nebyla, páč ty čokoládové ozdoby vyráběl profík :D.

      Ve škole dobrý, jako mínus ale vnímám rozvrh, který si nemůžou studenti v prváku upravit. Pominu-li chaos se sudými a lichými týdny, se kterými mám ale problém asi jen já :D, tak je to rozložení hodin - třeba včera měl mezi učebními bloky volné šestihodinové okno, domů pak přijel v osm večer. Nebo v pátek jede do školy na jeden blok - nultá a první hodina :D. Ještě, že má v místě školy brigádu, tak chodí trávit volno tam :).

      Vymazat
  16. Dort je nádherný. Vše nejlepší oslavenci. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Ten je nádhernej, normálně bych nečekala, že hnědý dort může vypadat tak dobře.
    Oslavenci přeji vše nejlepší a ať se mu v životě daří, vejška je náročná, tak hlavně ať tam nevyhoří. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divný, co? Takhle jsem nad tím nikdy nepřemýšlela, ale když se kouknu v galerii zpětně na "hnědé" dorty, vypadají všechny docela jedle :D.
      Moc děkuji za přání, vyřídím! :)

      Vymazat
  18. Dort opravdu famózní, jsi už zasloužilá matka. Dělat matku dvacet let je fakt dřina :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :). Dřina to tedy občas je, ale jinak pohoda :D.

      Vymazat
  19. Nádherný dort, jen se sliny sbíhají. Velká gratulace rodičům, kteří se podíleli na 20letém stáří svého dítěte. 👍🎉😍

    OdpovědětVymazat
  20. Zborcene harfy ton, strhane struny zvuk...tot tento krasny byl muj vek, abych parafrazoval Machu...

    OdpovědětVymazat
  21. Dort vypadá skvěle a oslavenci přeji vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný věk a krásný dortík. :) Je strašný, jak to letí... Jako kdyby to bylo včera, co jsem slavila dvacetiny a dneska už mi táhne na třicet. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně, akorát, že já budu mít blíž k padesátce, než ke čtyřicítce :D.
      A děkuji! :)

      Vymazat
  23. Krásný dort a určitě i dobrý. Jo, letí to. Taky se mi nechce věřit, že jsem v létě vedla syna k "oltáři"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Je to fakt, ten čas letí jako zblázněný...

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).