Dort k výročí...


...aneb čtvrtstoletí plné lásky, přátelství, štěstí, smíchu a radosti. Dvacet pět let vzájemné úcty, porozumění, tolerance, laskavosti a harmonie, kdy jsme vždy stáli po boku toho druhého, drželi nad ním ochrannou ruku a byli si vzájemně vrbou i berličkou.

"Stop! Okamžitě to stopněte!!!" zahulákal režisér Osud. "A kde to má, proboha, nějakou šťávu??? Taková nuda a ještě k tomu tak nechutně sladká! Tak aby se vám z toho nezkazily zoubky a abyste to neměli tak jednotvárný, já vám do tý krásně uhrabaný cestičky v tý vaší dokonalý zenový zahrádce trochu hrábnu, co vy na to?" A taky, že jo. Na tu naší uhlazenou pěšinku nám začal průběžně házet všelijaké harampádí - tu zrnko písku, drobný kamínek či rovnou desetitunový šutr z druhohor, tu člověčí záškodníky. Ale i přes tu všechnu snahu a nelichotivé rozvodové statistiky se nikomu a ničemu zatím to pouto nepodařilo přetrhnout. A když jsem si tak to pouto naposledy spokojeně prohlížela, objevila jsem na něm jen pár drobných, sotva viditelných, škrábanců, o kterých jsem přesvědčena, že zcela jistě půjdou rozleštit :).

Piškotový polonaháček nadýchaným vanilkovo-máslovo-pudinkovým krémem promazaný, malinami prosypaný, potahovkovou peřinkou přikrytý. Dvě kila dvacet :). 
Druhá a třetí fotka barevně příliš neodpovídá, protože během pětiminutového focení se vystřídalo na obloze zataženo, polojasno i jasno. Jen ty blesky chyběly :).





P.S: Moje mozkovna si bere minimálně do konce prázdnin dovolenou a přeje vám krásné letní dny! :)

58 komentářů:

  1. Šutry se dají odvalit, s lidskými záškodníky a zákeřníky je to těžší, ale pevně doufám, že vaše pouto vydrží minimálně i dalších 2x25 let. K tomu vám dopomáhej pánbůch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převeliké díky posílám :).
      My se se záškodníky přestali stýkat, v rámci zachování zdravého rozumu to bylo jediné možné řešení. Stačilo jen pochopit, že si to nemusíme nechat líbit, smutné ovšem je, že šlo o vlastní rodinu. Ale co už s tím.

      Vymazat
  2. Se svou invencí nebudeš mít určitě problém najít to správné "rozleštidlo" :-). Moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jseš fakt kouzelná. Velká gratulace a další spousty let radostí, invence, lásky a zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Dort vypadá úžasně a určitě stejně chutnal. Do dalších společných let málo kamínků i lidských záškodníků :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, gratuluji k výročí i k tomu parádnímu dortu. My letos také budeme mít výročí, ale 50 let. Ani se mi nechce věřit, jak rychle to uteklo. Nějaký ten škrábanec musí být vždycky, jinak by to byla nuda a jsem si jistá, že vy dva je rozleštit dokážete. Mějte se hezky, užívejte léto, prázdniny i dovolenou. Zdravím 🥂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti za krásný komentář! I já tobě gratuluji, 50 let je neuvěřitelné číslo, snad se nám podaří tuhle metu taky jednou pokořit :).

      Vymazat
  6. Janinko velká gratulace k výročí, ať vám to dál šlape ! Pozdravuju celou rodinku, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Obrovská gratulace ke stříbrné oslavě. Ale ten dort vypadá na zlatou! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dort je nádherný a jistě i dobrý. Srdečně gratuluji k výročí. My už budeme mít letos 11. září 53 let a cestu životem jsme také neměli jednoduchou, ale to asi má málokdo. Jednou jste dole jednou nahoře...tak to prostě je. Tak vám přeji hodně štěstí a co nejvíce radostí a pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, 53 let je opravdu neskutečné číslo a ohromný kus společně prožitého života! Myslím, že takováto jubilea budou jednou vzácností...
      A moc děkuji! :)

      Vymazat
  9. Jani, přeji další společná krásná léta, nejlépe více než dalších 25. Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný dortík, do příštích let přeji pořád hodně lásky ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Je to strašně pěkný! Gratuluju. My jsem 6. 7. měli 10 let. Omlouvám se, že jsem taky dlouho nezavítala na blog. A) moc nepíšu, B) ... nějak se mi rozbil Feeder, takže mi nechodili upozornění na nové příspěvky. Samozřejmě po mně chce Feeder prachy. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Neomlouvej se, občas přijde období, kdy člověk považuje za důležité jiné věci, stává se to i mně. Na příspěvky používám Feedly, docela fajn věc :).

      Vymazat
  12. Moc gratuluji k výročí. Janinko pokusíš se nás dohnat?U nás je to pouhých ,,55,,Jinak zkouším vše vesele dál a bojuji s blogem....pa Miluška-Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, moc děkuji :). Tak jsi to tady v komentářích vyhrála, sešla se nám tu výročí 50, 53 a teď tvoje 55. Moc gratuluji! :)

      Vymazat
  13. Janinko, kouzelný dortík a hlavně moc gratuluji k tomuto krásnému výročí! Moji rodiče jsou spolu taky pořád šťastní, já jsem za to moc ráda a jsem jim vděčná za to, jak mě a brášky milují a jaké perfektní zázemí jsme vždy měli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji ti mnohokrát :).
      Jsem moc ráda, že máš rodinu takovou, jakou máš, málokdy se vidí tak pevné pouto :).

      Vymazat
  14. Velká gratulace nejen k dortu, ale především k šťastnému manželství :)

    OdpovědětVymazat
  15. Čtvrtstoletí je krásné výročí, které manželský svazek dokonale prověřilo a dává předpoklad mnoha dalších šťastných let. S chotí jsem ještě o 10 let déle a snad také ještě vydržíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přeji ti mnoho dalších šťastných společných let! :)

      Vymazat
  16. Tetkapernikarka
    Jani, tak my jsme měli v dubnu 39 společných a krásných let. Zavzpomínala jsem si při čtení Tvého hezkého příspěvku, když jsme měli taky 25. Říkala jsem si tenkrát, jak to rychle uteklo a už máme číslo 39 🤦‍♀️😊 Ale pořád si umíme říkat hezká slova, pomáhat si a jsme šťastní. A zaplať Bůh i zdraví 🍀. Když se ale něco děje v blízké rodině špatně, umí to pěkně mrzet i bolet, taky mám zkušenost, ale v tomto mě nasměrovali úplně ti nejbližší a fungujeme, jak jsem psala. Ale chci hlavně Tobě i manželovi popřát, ať Vám to stále ve štěstí, lásce a zdravíčku funguje, jako dosud 🥰🍀🍀🍀🍀🍀Alena
    A dort je boží 😊👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za milý komentář :). Taky jsem si říkala, kdy se těch 25 let stalo, tak strašně rychle to uteklo... Gratuluji ti k budoucímu čtyřicátému výročí a přeji mnoho dalších krásných společně strávených chvil! :)

      Vymazat
  17. Tolik lidí o svých partnerech či partnerkách mluví tak ošklivě, že mě vždycky osvěží a naplní radostí, když slyším nějaká takováhle slova. Krásné, dojemné a inspirující! Ať jsou vaše další roky stejně sladké jako tenhle dort :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za milý komentář, snad ty další roky budou stejně krásné, jako ty doposud :).

      Vymazat
  18. To je krásné. Gratuluji. ❤
    Ráda vidím u svých rodičů, že jim to klape a jsou spolu šťastní už třicet let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Nikčo :). Moji rodiče spolu dlouho nevydrželi a tak maličko závidím, když někdo má ty svoje tak dlouho šťastně spolu. Ale fakt jen maličko :).

      Vymazat
  19. Gratulace, určitě je brzy rozleštíš a dort je krásný :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  20. Janinko, kde by tvůj POLOVIČÁK našel druhou takovou super pekařku dortů a vtipnici?Ani s baterkou ne.
    Hodně všeho pěkného do dalších krásných společných let!!! To ti přeje zkušená liška Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za vtipný komentář i za přání! :)

      Vymazat
  21. Janinko, moc velká gratulace k výročí , dort jsi upekla krásný a s láskou , ať vám to vydrží už na věky , předpoklady máte všechny 🥰 Růžena

    OdpovědětVymazat
  22. Jako vždy úžasné! Přeji spoustu dalších společných let <3

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, moc gratuluji. A ten dort je k nakousnutí. Ať vám to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  24. Bože ten vypadá dobře, krásně zdobený, a vnitřek ještě lepší :D a samozřejmě moc gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  25. Nspadite a pekne...avzdy se to nakonec sni


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to máš pravdu, ještě nikdy se nestalo, že by se musel dort vyhodit :).

      Vymazat
  26. Toz 25 let, ctvrtdtoleti, to uz jr dlouja doba statistikam.navzdory
    .a ten dort
    .mnam

    OdpovědětVymazat
  27. Odpovědi
    1. Jednomu mému díťátku ještě ne, takže je to cajk :D.

      Vymazat
  28. Dort k nakousnutí, jen co je pravda. Že jsi šikulka, to opakovat nemusím. :-)
    Ale fakt už prázdniny skončily. K tobě se to ještě nedoneslo??? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dorko :).
      Jako jak komu, nám končí až v neděli :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).