Ex-pracovní momentky...


Blížil se konec roku a já si, jako každý rok touto dobou, dělala pořádek ve fotografiích. Třídila jsem a ukládala jako o život, klela a slibovala si, že příští rok zavedu nějaký průběžný systém, a že už to určitě nebudu nechávat na poslední chvíli. Při jejich třídění na mě vykouklo pár obrázků z bývalého zaměstnání a na chvilku jsem se zahalila do obláčku nostalgie. I v těžkých dobách jsme si vždy dokázaly s kolegyněmi zpestřit den a bylo jen na nás, jak to pojmeme. Já bývala expertem na aranžmá a černou fixu :).

P.S: Kaktus, brambora, veverka a roušky nejsou moje práce :).


Mí kancelářští parťáci...









Tyhle toulavé lenochody výjimečně nemáme na svědomí my - prostě se každé ráno objevili jinde a v jiné poloze. Sami :).

32 komentářů:

  1. Vtipné fotky, nejvíce se mi líbí kaktus :)) A brambora (je to brambora?) mi připomíná velikonoční vajíčka, která jsem nazdobila pro taťku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle dvě dílka zrovna nemám na svědomí já, ale kaktus se mi taky moc líbí :D.

      Vymazat
  2. Jani, ta Tvá hravost je úžasná.
    A je mi úplně jasné, kdo nechává v novém zaměstnání toho lenochoda z minulého článku pokukovat z okna :-)
    nomi

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelné :-) Mají ty tvoje děti věru po kom být! Ty mandarinky s banánem mě odrovnaly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :). mandarinky s banánem byl takový momentální úlet. Vlastně jako všechno ostatní z mojí ruky :D.

      Vymazat
  4. Jani to je perfektní. Hravost je důležitá.Moc se mi vše líbí. Měj se moc hezky a hraj si dál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), teď už si hraji na jiném písečku, ale myslím, že jsem nepolevila :).

      Vymazat
  5. Kdo si hraje, nezlobí ! Měj se hezky Janinko. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten melounosaurus schovaný v arašídách je super! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. To prasátko si pamatuji:-) Lenochodi jsou top:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, v jiném uskupení jsem je tu už jednou ukazovala :). A děkuji! :)

      Vymazat
  8. Kdo si hraje, nezlobí :-)))). Jé já se opičím od Babilenky. No, mazat to nebudu !
    Měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Melounový hroch je parádní...ovšem ti lenochodi jsou tááák roztomilí!

    OdpovědětVymazat
  10. Zarouškovaný trpajzlík evokuje časy protivné. Ale teď i mnohdy nostalgicky vzpomínám, jak se krásně fotilo v liduprázdné Praze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych tenkrát mohla být na home office, asi bych to zvládala lépe. 4x covid, vyčerpání fyzické i psychické, obzvláště z těch příkazů a zákazů. Snad už to nikdy nezažijeme.

      Vymazat
  11. Ani nevím proč, ale dostal jsem z toho chuť na meloun :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nebude problém, melounová sezóna je v plném proudu :).

      Vymazat
  12. Můj top je meloun. Ale pobavila jsem se u všech

    OdpovědětVymazat
  13. To je roztomilé ❤️ je důležité, když se sejde fajn parta. Nejlepší je meloun 😂🍉🦛

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, meloun vede a navíc ho mám moc ráda. Skvělá parta je v práci vždycky důležitá, pokud se sejde, každý den je hned veselejší. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, já melouny taky tuze ráda. A evidentně to tu vyhrál na celé čáře :).

      Vymazat
  15. Takové prostředí musí vytvořit milou atmosféru i při pracovní zátěži. Hned ti úvodní dobráci jsou roztomilí, trochu jako hroši, ale se šibalskými očima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu chvíli to opravdu zpříjemnilo, i když ne na dlouho, byl to opravdu stres na druhou.

      Vymazat
  16. Meloun je boží a nejen on. 🙂

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).