Potetovaná Janinka


Kdysi jsem v článku Absolutní jednička psala o tom, že "jsem zatím neměla nutkání lepit si umělé drápky na své vlastní nehty, neprodloužila a nezahustila jsem si vlasy, tělo jsem si nenechala počmárat žádnou kérkou a řasy a obočí mám ještě svoje. Nepodstoupila jsem liposukci, zadek nemám vycpaný implantáty a prsa a obličej mám taky původní". Při nedávném vypravování historek z mého dětství synkům jsem si zpětně uvědomila, že to s tou "kérkou" byla tak trochu lež. Není kdovíjak velká a neodpustitelná, k tomu navíc ještě neúmyslná, ale pořád je to lež. A já cítím potřebu to napravit, protože pořádek dělá přátele, že jo. Přijměte proto prosím mou hlubokou a upřímnou omluvu a já vás za to odměním pohledem na mé tetování, které je v mnoha ohledech naprosto unikátní:

Za prvé - měří asi milimetr a je patrně jedním z nejmenších na světě.
Za druhé - mám ho již od dětství - zhruba od počátku druhého stupně základní školy.
Za třetí - tatérkou byla má vlastní sestra.  
Za čtvrté - získala jsem ho nedobrovolně a bylo na mně aplikováno násilím.
Za páté - bylo provedeno grafitovou tužkou.


Pokud jste si pozorně přečetli a spojili všech pět bodů dohromady, pravděpodobně vám ve zkratce vyšlo, že do mě moje milá sestra v zápalu boje zabodla obyčejnou tužku (vaše pochechtávání slyším až sem!!!). Vzhledem k tomu, že tetování ani po cca 35 letech neztratilo nic na své sytosti, troufám si tvrdit, že bude mým věrným nenápadným společníkem až do mé smrti...

48 komentářů:

  1. No tak teď jsem si vzpomněla, jak mi brácha bodnul nad koleno pentilku, taky tam ta tečka pořád je :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, s bráchou jsme se rvali hodně, ale zabodávat do sebe tužky nás nikdy nenapadlo. Všechna naše kreativita se asi vyčerpala na neuvěřitelně vysokém množství velmi bizarních přezdívek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nic jsi nepřišla! :D Přezdívky jsou taky fajn :).

      Vymazat
  3. Pradávné tetování teda nevlastním, ale dlouhé roky jsem měla na stehně kousek pod zadkem zarostlou třísku - takový podélný výstupek v kůži, dal se nahmatat. Ale už se to za ta léta nějak vstřebalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím vstřebáním nevím, tělo většinou reaguje na cizince tak, že se je snaží vystrnadit, i když to trvá několik let. U nás na sídlišti byly staré dřevěné houpačky v polorozkladu, což nám dětem ani trochu nebránilo se na nich houpat. Ségra si hluboko do hýždě vrazila třísku o velikosti cca 10x1 cm, na pohotovosti si mysleli, že jí to vyndali, a my si to mysleli taky, dokud v průběhu let až do dospělosti tělo třísku nezačalo vytlačovat ven :D.

      Vymazat
  4. Tak to je na zápis do knihy rekordů! Ty jsi prostě, Janinko, originál.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslím, že výše zmíněná Terezky pentilka můj velikostní rekord pokořila :D.

      Vymazat
  5. Vše odvíjí od tvrdosti tužky.
    Já mám tetování na koleni a na stehně, památka na doby, kdy se fotbal hrával i na škváře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže tahle musela být asi měkká, že?
      Taky bych měla tetování i na kolenech, ale maminka byla s kartáčkem důslednější, než by se mi líbilo :D.

      Vymazat
  6. Opět bomba příběh:_)

    OdpovědětVymazat
  7. Stopy dětství navždy... A protože je kérka tak maličká, lež se nepočítá 🤣.

    OdpovědětVymazat
  8. Já byla taky ve svém dětství za tatérku. Nechtíc jsem podobným způsobem (inkoustovou) tužkou otetovala bráchu.
    Pěkný víkend, Janinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, můj brácha se v dětství otetoval pádem z kola. Škvára se dá najít ještě teď. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla potetovaná škvárou, ale moje maminka, jak už jsem psala výše Tlustjochovi, byla s kartáčkem velice důkladná :D.

      Vymazat
    2. V tomhle případě byl ošetřovatelem děda a ten zas na nějaký kousek škváry nehleděl. Kartáček prý ale také používal 😀😂

      Vymazat
  10. Tak to ses pěkně vybarvila! :-D Kdysi, ještě v ČR, jsem jezdívala do a z práce autobusem a jeden z řidičů měl na tváři takový divný modrý flek. Tak si teď říkám, že nejspíš mu sourozenec zabodl do xichtu plnicí pero a rovnou ho i vyprázdnil. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doslova :D.
      Chudák řidič, zápletka rozuzlena! :D

      Vymazat
  11. To je hezký příběh.😂 Já osobně tetování nijak neobdivuji a někdy mi to přijde jako špinavé. Nejvíc mě překvapuje , kolik je potetovaných lidí z těch vrstev, které tvrdí, že nemají peníze pro děti na jídlo a do školy a pak vydají obrovské sumy za pár centimetrů čehosi hnusného vytetovaného na tělo .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně to tenkrát moc hezké nepřipadalo :D. Mně se tetování nelíbí, ale nijak zvlášť mi to nevadí, ať si dělá každý se svým tělem, co chce, sama bych se ale potetovat dobrovolně nedala, mám se na to moc ráda :). A s těmi vrstvami máš pravdu, to taky úplně nechápu.

      Vymazat
  12. Pravda, způsob aplikace je ještě poněkud nedotažený, ale princip byl použitý správně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se sestra již nezdokonalovala a zůstalo jen u toho jednoho :).

      Vymazat
  13. Jani, tetovací historka pobavila. Na mně sourozenecké půtky viditelné stopy nezanechaly :D

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko, tak přeci jsi in! 😁 Já zase mám 2 jizvy, jednu z 5 let, kdy jsem byla ve školce a spadla venku v parku na rezavý kyblík. Jo, učitelky asi měli radost, když se mnou šli pro stehy do nemocnice! A pak mám na holeni, kdy jsem padala doma přes hračky ročního syna - v kuchyni, s mísou jenského skla v ruce, plného bramborového salátu na vánoce! 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem :D. Taky jsem jizvová, mám dvě výstavní - jednu mám taky zhruba z období pěti let, na koleni, spadla jsem z tříkolky. To mi pořád říkali - neňoupej si ten stroupek... a je z toho jizva jak vrata :D. Druhou mám relativně čerstvou - dělala jsem klukům na pánvi zapečené těstoviny, chtěla jsem je, jako vždycky, pomocí pokličky otočit, aby se propekly, a odlétl mi od nich kus špekáčku. Na zápěstí. A abych zachránila těstoviny, které by jinak skončily díky bolesti ve dřezu, nechala jsem špekáček tam, kde byl, dokud bezpečně nepřecestovaly zpátky na pánev, a raději si přivodila popáleninu druhého stupně. Historka pro vnoučata jak vyšitá :D.

      Vymazat
  15. No vida, originální tetování, od sestry, a ještě k tomu zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zajimave ze to tam de udrzelo...mJak vidim usynovcu a neteri, ted je v mode docasne falesne tetovani henou....Pamatuji se, ze b detstvi jsem snad v ABC nebo v Mladaku cetl o dame, ktera si nechala na bricho vytetovat napis "majetekFranty Vejvody" (u toho poznamka, ze se v te dobe nedelalo frezovani) pite, co se dotycny "zdejchnul"se uz nevdala, nebot pry "kazda znsmost skoncila pri prvnim pihledu na bricho"

    OdpovědětVymazat
  17. Taková kérka má historickou hodnotu, a ta se zpravidla s časem zvyšuje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to podáš takhle, tak se mi to docela i líbí! :)

      Vymazat
  18. Janinko, jenom pro tebe - také bych si nechtěla upravovat tělo, ale mám určitou jizvu od žehličky (autor já, ale skutečně nechtěně), která mi pomáhá určit, která ruka je pravá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá pomůcka k určování stran! :D Já se to naučila podle ruky, kterou píšu, ale že to trvalo! :D

      Vymazat
  19. Ahoj Janinko, zdravím. Já žádné tetování nemám, naše Jani jich má několik a nemám s tím žádný problém, pro mě je důležitější, jaký ten člověk je. A Ty jsi ještě ušetřila, i když jsem si musela jít pro brýle abych to vůbec viděla :o). Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky nemám s tetováním problém, každý, ať nakládá se svým tělem, jak uzná za vhodné :). Sestry metoda je opravdu laciná a navíc, je to raz dva hotové! :D

      Vymazat
  20. Te je hezký příběh...:)
    Já tetování mám, ale jak jsem zimomřivá, málokdo o něm ví.

    OdpovědětVymazat
  21. To je náhodou kouzelný :D
    Mám podobné - akorát jsem si ho aplikovala sama. Držela jsem tužku tak, že směřovala velmi ostrým grafitovým hrotem do mé dlaně... a zapáleně jsem někomu něco vyprávěla a gestikulovala tak, až jsem zavadila tužkou o židli a vrazila si ji do dlaně. Bylo mi asi dvanáct a tetování tam mám dodnes. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Koukám, že jsem přišla o možnost ozdobení. O tetování vůbec, ale vůbec nestojím a nelíébí se mi, sorry. S bráškou mám poněkud jiné zkušenosti: Než jsme pobrali rozum, tak mě vycvičoval na sebeobranu. Kravata,(džiu,džicu) loket kolem krku- auuuu. Pak rána na solar a při zhýbnutí pod bradu další rána. Sice se mírnil, ale moje aúúú slyšela babička a poslala na nás dědečka, aby nás srovnal. A to jsme raději prchli každý na jinou stranu verandy, kde se tato "cvičení" odehrávala.☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, chápu. Mně tetování nevadí, jak už jsem psala výše, dokonce mám i pár klientů v domově potetovaných a nevypadá to špatně :), jen mám svoje tělo docela ráda a mučit si ho nenechám :).
      Sebeobrana se náhodou do života hodí! :D ♥

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).