Dort s LEGO smajlíky

 
Jako téma svého letošního narozeninového dortu si třináctileťák vymyslel oblíbený předmět z jedné počítačové hry - papírovou krabici. Jo, čtete dobře. Krabici. Tedy on vlastně původně nevěděl, co by chtěl, ale protože jsem mu pohrozila, že jestli něco okamžitě nevymyslí, postavím mu na dort duhového jednorožce, zalekl se. A vymyslel něco ještě horšího - krabice, která vypadá jako papírová, byl oříšek, ze kterého jsem nebyla ani trochu nadšená, a popravdě se přiznám, který jsem se vlastně ani moc nesnažila rozlousknout. A protože mám ráda svoje šedé buňky a už jsem vyrostla z toho se za každou cenu všem do roztrhání těla zavděčit (i když u těch dětí mi to ještě tak úplně nefunguje a kolikrát bych jim snesla i modré z nebe), ani z toho nemám blbý pocit. Obzvláště, když se mnou vymyšlená varianta bé docela povedla a co víc, dokonce se oslavenci i líbila. Vždyť LEGO je vlastně taky taková krabicová kostka. A má ho rád. Myslím :).

Piškotový polonaháček nadýchaným máslovo-vanilkovým krémem promazaný, čerstvými malinami a borůvkami prosypaný, potahovkovou peřinkou přikrytý. 
Takové dortové miminko, tři kila třicet :).


Vážně 13? A kdy přesně se to stalo? Kdy se z toho roztomilého maličkého smíška, který byl při zakládání tohoto blogu v bříšku, stalo stvoření samá ruka, samá noha, kterému není ironie, cynismus a ten nejsušší humor cizí? 


Nezbytný řez...


Vyrábění takových podkladů mě vážně baví :). 


Na motivy jsem použila speciální vykrajovátka. Poprvé jsem podobné použila na dort Simpsonovi, a od té doby na ně nedám dopustit. A i když mi hodně usnadňují práci, je to i tak docela makačka. Zatím mě to ale ještě neomrzelo :).

38 komentářů:

  1. Mňam, mňam, to muselo být radosti:-) Hanka V.

    OdpovědětVymazat
  2. Smajlíci jsou skvělý a na řezu dort vypadá velmi jedle.
    Máš pravdu, že ty děti nějak rychle rostou. Já mám pocit, že jsem se ani neotočila a ten můj se bude v létě ženit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). U nás zatím svatba nehrozí ani u staršího, ale těším se, až jednou budu babičkou :D.

      Vymazat
  3. Ještěže dokumentuješ, konzumace bude - předpokládám - rychlá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu byla, vůbec netuším, kam těch skoro tři a půl kila zmizelo :).

      Vymazat
  4. To je úžasný, nádherný dort a jistě byl vynikající. Oslavenci přeji všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný a určitě moc dobrý dort. 🙂 Vše nejlepší oslavenci.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je naprosto úžasné! Sousedka taky peče podobné dorty, častěji čokoládové a taky je tam to ovoce, což mám moc ráda :) Jsi moc šikovná, nechápu.. jak něco takového zvládneš! :) A 13 let? To už je velký hoch no :)) Nedávno mamka potkala klučinu, kterého jsem hlídala jako tříletého (je to vnuk mojí paní učitelky na klavír)... teď už má asi 15, prý je taky samá ruka, samá noha. Taky bych ho někdy ráda potkala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuji :). U nás frčí hlavně ovocné, vanilkové, ovocem prosypané, ale jednou za čas udělám taky čokoládový - krém z ledových kaštanů a šlehačky nemá chybu :).
      No jo, už je to velký hoch, a co teprve ten druhý! :D

      Vymazat
  7. Já mám u rodičů krabici zbytečností.
    Ale tvůj dort je mnohem vznešenější.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta patra různých laskomin jsou neodolatelná. Myslím, že s tímto legem si nikdo příliš nepohraje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Miloši :). A máš pravdu, s tímhle Legem si pohrál tak akorát žaludek :D.

      Vymazat
  9. Dort vypadá neodolatelně pochoutkově. A jen tak na okraj - by mě zajímalo, který z legosmajloňů byl obětován jako první. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oby :). Co se týká smajlíků, překvapivě nikdo žádného z vršku neuzobl, takže to logicky odskákal ten uprostřed, do kterého se zabodl při krájení nůž. Několikrát :D.

      Vymazat
  10. Krabice :-D :-D :-D Tomu teda říkám lakonické přání. Myslím, že jsi udělala dobrou volbu, když ses rozhodla to poněkud zcenzurovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenzura musí být, bez té to v pubertě fakt nejde :D.

      Vymazat
  11. Jani, dort je přímo výstavní a určitě byl i moc dobrý. Obdivuji tvoji preciznost, jsi prostě holka móóóc šikovná. Měj se hezky a užívej si sluneční dny, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc ti děkuji :), i tobě přeji krásné sluníčkové dny!

      Vymazat
  12. Lego smajlíci jsou povedení a dort vypadá fakt mňamózně :-)

    Taky vždy při narozeninách dětí žasnu, jak ten čas letí...

    OdpovědětVymazat
  13. Janinko, lego smajlíci jsou perfektní. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to jsi dostala perfektní nápad. Dort jedna báseň. Že to byla ňamka, o tom vůbec nepochybuji.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i u toho vymýšlení nápadu jsem se pěkně zapotila :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  15. Tetkapernikarka
    Jani, dort je fakt pecka 👍👍👍
    Dodatečně vše nejlepší oslavenci a přeji i pohodové dny 🌞😊🍀Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za milý komentář, oslavenci přání vyřídím! :)

      Vymazat
  16. Jé, to je nádhera. Já se dorty nikdy nenaučila zdobit - na druhou stranu peču je tak jednou do roka, což e vždycky dostatek prostoru na to, aby člověk ve zdobení zakrněl. :D Tak jako tak, myslím, že této úrovně asi jen tak nedosáhnu, smekám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nadarmo se říká, že cvičení dělá mistra, věřím, že kdybys trénovala častěji, určitě by byly výsledky skvělé :). A moc děkuji! :)

      Vymazat
  17. Jako vždy nádherné! Nemám slov :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).