Nesmrtelný idiot


Pokud mě paměť neklame, v mých blogových vodách najdete z mého dospělého věku jednu jedinou fotografii s mým obličejem, která ale stojí za to, neb se na ní nacházím ve velice choulostivé situaci (kdo ji najde, dostane neviditelný virtuální metál :)). Původně to měla být fotka poslední, ale nakonec jsem se rozhodla, že nebudu mrcha a ukážu vám jednu nejnovější. Tedy alespoň její kousek. 

Z cyklu "Nesmrtelný idiot"


To jsem se vám takhle potřebovala poprat s plesnivou mapou nad oknem v pokojíčku. Z parapetu jsem na zem sundala dva mrtvé kaktusy, vylezla na židli, natáhla se k oknu, protože ta židle byla trochu dál, ale to přece není nic, s čím bych si neporadila, že jo. Fázi letu můj mozek do vzpomínek neuložil, za to si zapamatoval tvrdý dopad s velice bolestivým došlápnutím. Ve zkratce - naražené koleno a ruka, která je nádavkem ozdobená modřinou velikosti menšího tichomořského ostrůvku, a jako bonus kaktus zapíchnutý do chodidla. Bosého chodidla. Přece si Savem, jehož částečky ze spreje lítají všude kolem, nezničím ponožky, že jo. Na půl rozbitá a za doprovodu slovního průjmu, za který by se nemusel stydět ani cikán Ferenc, jsem si vytahovala z palce ostny a přemýšlela, jestli šlápnutí na mrtvej kaktus bolí míň, než na živej. 

PS: Metál vyhrává Tlustjoch! :)
PPS: Foto ZDE :D.

54 komentářů:

  1. Jani, vítej do party. Modřina je opravdu děsná a ještě se ti vybarví.
    Budiž ti útěchou, že já už se zrakvila několikrát. Podle doktorky na chirurgii v Motole, kde už jsem byla kvůli "své nezměrné šikovnosti" několikrát, tvrdila, že k nejvíce úrazům dochází v domácnosti.
    Držím palce, aby bolesti odezněly co nejdříve✊✊🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, dnes už má modřina pěkné oranžové okraje :D.
      Děkuji, za víkend se dám do pořádku, a tobě přeji krásný víkend bez úrazů! :)

      Vymazat
  2. Auu, Jani, je mi tě líto :( vypadá to opravdu děsně :( mě minulý týden omylem kousli ti moji miláčci čtyřnohý :D - do nohy a do ruky, naštěstí jsem stihla uhnout, tak to nebylo plnou silou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ti :). Netušila jsem, že koníčci můžou kousnout? Tedy, jestli máš na mysli těmi čtyřnohými miláčky právě je, ještě štěstí, že jsi stačila uhnout, to by bylo hodně bolavé...

      Vymazat
  3. Jau, tak to s tím kaktusem tomu dalo korunu... Nezávidím a držím palce, ať rychle vše přebolí!

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby to nebyla reálná historka, tak bych se smála, až bych se za břicho popadala - tak vtipně jsi to popsala. Ale když vidím tu děsivou modřinu a představuju si ten let... nějak mi ten úsměv tuhne na rtech. Tak ať všechno co nejdřív zase přebolí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se klidně směj, přesně proto jsem to pro čtenáře sepisovala, protože jsem tak nějak tušila, že když to pobavilo kolegyně i babičky v práci, tak by to mohlo pobavit i tady :D.
      A moc děkuji! :)

      Vymazat
    2. Janinko, když jsme před mnoha lety měli kamna na uhlí, hodila jsem jednou lopatkou uhlí do otevřených kamen a trefila okraj, lopatka se vrátila a praštila mě pod oko, seděla jsem totiž v podřepu! - modřina jako ... a v práci? chlapi, když mě viděli, povídali, že si můj manžel konečně uděll doma pořádek a děsně se tomu smáli. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. No jo, modřina v obličeji, to je teprve něco. Naše paní uklízečka tuhle byla u zubaře na nějakém zákroku a měla modrou půlku obličeje, a když po týdnu dorazila do práce, byla celá zeleno-žlutá.

      Vymazat
  5. Jani, au au... to musel být teda náraz! Alespoň podle modřiny soudě... Ať je Ti brzy hej! Odpočinkový víkend přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náraz to byl, i když vůbec netuším, o co jsem si tu modřinu udělala :D.
      A moc děkuji! :)

      Vymazat
  6. Mám tě ráda, Janinko. Vyvádíš podobné blbosti jako já. Před osmi lety jsem to našila na kole do v parku odloženého nakupního vozíku a vyrobila jsem si podobnou modřinu na stehně. :-) Foukám na bolístky přeju brzké zotavení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Oby, já tebe taky :), s nákupním vozíkem v parku jsi předčila můj kaktus v palci :D.
      Na stehně jsem měla historicky největší modřinu v mém životě, a to když jsem neviděla natažený řetěz mezi pokladnami. Tenkrát jsem si nalomila kotník a dodnes mám na obou stehnech rýhy ve svalech od řetězu. Jo, fakt to jde :D.

      Vymazat
    2. Jak tak čtu komentáře, tak tento Tvůj příspěvek by mohl vyvolat úplnou řetězovku. Ten klub "nešiků" by se sešikoval poměrně brzy... :-)
      Já tak kdysi docela brutálně spadla z kola, když jsem se za jízdy přes úzký můstek tak nějak mimoděk chytila zábradlí místo řídítka...

      Vymazat
    3. Tak o tom nepochybuju! :)
      Zábradlí místo řídítek je taky dobrý :D.

      Vymazat
  7. Janinko, tak to je historka, nespletla sis to a nenafotila mého dědouše - ten je na tom až na ten kaktus podobně. Jen upadl venku a dorasovaný se mi vrátil domů, už ho opečovávám 8 dní a jelikož má 90 kg, na rukou ho nenosím. Vypadá, jako by spadl pod kombajn.
    Velice moc tě lituji a zároveň držím palce, aby ses brzy uzdravila, ale věř mi, bude to chvíli trvat, když jsem měla naražená žebra, tak 7 týdnů ,,radosti,,! Kaktusama vypodloženou doskokovou plochu příště nebrat.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dědouše zdravím, kdyby měl zájem vstoupit do klubu idiotů, místo tu je :D.
      Jiřinko, to byl samozřejmě žert, přeji mu brzké uzdravení. A tobě děkuji za přání, už jsem relativně v pohodě, jen schody jsou pro koleno peklo :).

      Vymazat
    2. Janinko, to je období, nestačím zírat: jedna kamarádka zlomenou nohu a po několika týdnech i ruku, druhá před Vánocemi zlomenou ruku, teď ty a můj manžel...
      Mrzí mě to, že máš problém. Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Jiřinko, děkuju, dnes už je to mnohem lepší, ono se to časem opraví :).

      Vymazat
  8. Ta tvá obličejová fotka je ta, která je současně i ódou na kadibudku?
    Nejhorší trny jsou z opuncie microdasis. Ty jsou tak malé, že ani nejdou vytáhnout ani pinzetou.
    Brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý, máš metál! :)
      Ano, opuncie, už jsem měla tu čest. V Tunisu jsem ji kdysi našla na zemi pod stromem, u nás nic takového ještě nebylo, takže jsem netušila, o co jde. Tak jsem jí zvedla, zařvala a trny vytahovala už doma ještě několik týdnů poté :D. A děkuji! :)

      Vymazat
  9. Jani, když se daří, tak se daří. Modřina je, řečeno mládeží, fááákt hustá 😮 Zaražený živý kaktus bych raději nezkoušela, myslím, že tahle zkušenost stačila. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel mi dnes řekl, že mám na ruce hezkou kytičku, ta modřina tak dnes fakt vypadá. Taková krásně žluto-fialová, asi k MDŽ :D.

      Vymazat
  10. No jo, co dělat s tím, co si člověk způsobí sám... Kadibudková fotka mimochodem dokazuje, jak dokážeš profesionálně reagovat na zájem paparazziů :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nic, může si akorát sám nadávat :).
      Díky! Dnes bych se už tak profesionálně nezachovala, myslím, že toaletní papír by byl dobrou municí :).

      Vymazat
  11. To je drsný zážitek, na to, že kaktus byl mrtvý, rozteč stop po ostnech je neuvěřitelně pravidelná.

    Mně se kdysi stalo něco podobného. Byli jsme v areálu pěkného areálu bělostných lázní Kalithea na ostrově Rhodos a já jsem tam s foťákem na krku lozil po kamenech kolem zátoky, na jednom jsem uklouzl a ve snaze zachránit fotoaparát jsem přepadl na záda do nějakého pichlavého porostu. Celá záda jsem měl od krve, zabalený v ručníku jsem tam pak snad hodinu musel sedět, než krev zaschla, ještě jsem se pak koupal a pěkně to štípalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaktus byl na noze, fotka je překvapivě ruky, taky mě ty tečky zarazily :D.
      Můj kaktusek je proti tvojí verzi s pichláky chudý příbuzný, musel jsi to mít mnohem bolestivější.

      Vymazat
  12. Jani pěkně jsi se “vybarvila”! Z mé zkušenosti mohu říct že podobné modřiny nakonec témeř zčernají . Nemáš ty tečky ze Sava?
    P.s. Ta fotka kterou našel Tlusťjoch je opravdu úžasná !!😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to o té černé jsem asi nechtěla slyšet 😁. Ty tečky jsou normálně póry v kůži, to už jsem si zjistila 😁.
      P.S. A děkuju! 😂

      Vymazat
  13. Panejo! Ještě že sis nic nezlomila... Jinak já si myslím, že jsi měla nějakou fotku tady vpravo v menu, ne? Taková sympatická blondýnka s brýlemi :) Nebo se pletu?
    Jinak mamku nedávno na volejbale trefil kamarád loktem do čela a na druhý den se jí udělal obrovský monokl :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, děkuju, to už bylo ale dávno 😁, teď už tu fakt jinou nemám.
      Chudák mamka!

      Vymazat
  14. Takove veci se mi prihazivaji dost casto..Nacvto delat jednoduse, kdyz to jde slozite teky..a jeste to vylepsit bolestivym.padem..Nedavno jsem se parkrat pekne prastil do hlavy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak takových nás je tu víc, na druhou stranu jsem ráda, že v tom nejsem sama 😁.
      J.

      Vymazat
  15. Nasadila jsi tomu korunu, kaktusovou. Au, to muselo bolet...

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, tak to se tedy povedlo. Když už, tak už! Kdybys chtěla, tak to nevymyslíš! Ještě, že jsi u toho nevypadla z okna! Bolest musela být šílená, snad už je trochu lépe a mapa ostrova mění barvy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy jo :D. Naštěstí okno bylo zavřené a já padala na opačnou stranu, ale taky ve mně hrklo, ne, že ne... Mapa ostrova už začíná mít pevné obrysy, barvu má skoro černou, jen uprostřed je tmavě žlutá pláž :D.

      Vymazat
  17. Jsem rád, že zde mám spřízněnou duši... Já si také velmi často při ošetřování ovocných stromů chemickým přípravkem nenasazuju respirátor, aby se zbytečně neušpinil. :-D Pěkné razítko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, myslím, že spřízněných duší je tu povícero 😁.
      J.

      Vymazat
  18. Jani, ať se Ti to brzy zahojí a jsi v cajku ! A ten kaktus... Au. Pozdravuju moc, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, kaktus 🌵😁, díky, Leni! 😊

      Vymazat
  19. Janinko, tak já si představila ty naše kaktusy (pokouším se úspěšně likvidovat, ale u některých nejde dlouho poznat, jestli ještě žijí nebo ne, tak na okně překáží), a to teda nevím, jestli je horší ruka nebo noha. Barvičky na pokoukání pěkné, ale dávej na sebe pozor. Brzké zhojení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Člověk by neřekl, co takový kaktus dokáže napáchat 😁. Moc děkuji, příště budu opatrnější.

      Vymazat
  20. Mám podobný zážitek, a bych se zachránila, vytrhla jsem nově přidělanou garnýž. Druhorozený mi pak radil, že jsem si měla šundat ponošky, aby mi to nekloužalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady máš názorný příklad toho, že bosá noha taky není úplně výhra 😁.

      Vymazat
  21. Zakládala jsem si vždy na tom, že jsem tak opatrná, že se mi úrazy vyhýbají, pamatuji si jen z dětství vyvrknutý kotník. Avšak s přibývajícím věkem evidentně stoupá míra nešikovnosti. Ve výškách se začínám bát, tak tam nelezu, pokud to jenom jde se vyhnout. Avšak schody, to je jiný level, z těch jsem se skoulela loni a předloni. A jelikož trpím na modřiny - stačí mi se ťuknout o roh stolu, měla jsem vždy modřiny ohromné, hrající dlouhé dny všemi barvami. Tak asi tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší neštěstí na schodech mě zatím ještě nepostihlo a doufám, že to tak ještě nějakou dobu zůstane, zatím se mi povedlo jen párkrát přehlédnout poslední schod a ten došlap docela bolel, ale pád naštěstí žádný. Taky trpívám na modřiny, stačí jen ťuknutí, přesně, jak píšeš. Tak nám držím pěsti, ať těch úrazů a modřin máme co nejméně :).

      Vymazat
  22. Téédy... úplně to cítím, ti bolest, ten šok, tu bolest. Vím, co takové pády mohou způsobit. Tak hlavně ať se modřiny i rány po kuktusu brzy zahojí. Přeji příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za soucítění :), myslím, že se z toho vylížu rychle. Včera jsem si po týdnu vytáhla z palce poslední osten kaktusu, byl dokonale maskovaný a já nemohla přijít na to, proč to pořád tak bolí :D. I já přeji krásný den a děkuji za návštěvu! :)

      Vymazat
  23. Teda, au au... tak ať se modřina brzo vstřebá. Já se naposledy "zrakvila" cestou do práce, kdy jsem se rozplácla jak široká, tak dlouhá. Kupodivu vydržely džíny, nikoliv koleno, to jsem měla i pod nimi do krve, stejně jako dlaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové rozplácnutí dokáže být velice bolestivé, troufám si tvrdit, že víc, než můj kaktus!

      Vymazat
  24. Au! Přeji, ať se modřina brzo zahojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Nikčo, modřina je teď jednou tak velká a krásně žlutá :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).