Rýžové monstrum


Taky vám jako dětem rodiče vtloukali do hlavy, že s jídlem se nehraje? Jako matka dvou kreativců tuhle myšlenku nesdílím, za prvé bych se na sebe, vzhledem ke svým tvořivým úletům v dospělosti, nemohla podívat do zrcadla, a za druhé, dětská kreativita je křehounká jako pavučina, kterou je velmi snadné jejím potlačováním nebo kritickým hodnocením rozcupovat na kousky. A tak tomu nechávám volný průběh, i když se občas projeví na ne úplně vhodných místech. Třeba na veřejnosti v restauraci :).


41 komentářů:

  1. Tak to je pěkné, to je talent!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Má to pěkně prořizlou hubu.🙀

    OdpovědětVymazat
  3. Za mne dobrý, snědla bych toho žabáka až nakonec. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Mi připadá, že právě v těch restauracích to je ještě o kus lepší :-) Umělec se tak může trochu blýsknout a zároveň i inspirovat další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tom musíme ještě zapracovat, vždycky si sedáme v rohu, kde na nás není vidět :D.

      Vymazat
  5. Žabáka ? Já myslela že to je sněhulák, když taje... Já mám pochopení, sama to vnučkám někdy dělám :o). Jani měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to rýžová obludka :). Jsem ráda, že nás, takhle stižených, je víc :).

      Vymazat
  6. Pěkný ghost. A plus za to, že nepřepadl z talíře :)

    OdpovědětVymazat
  7. No teda! To je určitě strašidlo Barbucha z knížky Kubula a Kuba Kubikula. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barbucha? Tož jsem hned pustil Jirku Schelingera - Nám se líbí, líbí Barbucha.

      Vymazat
    2. Barbuchy jsem se jako dítě vždycky bála, ale jo, podobu tu vidím! :D

      Vymazat
  8. Dobrý:_)))) U Číňana si hrát může, oni jsou taky kreativci:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Není tvoření jako tvoření. Toto se mi dost líbí. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Půvabné :-) Myslím, že schopnost hrát si je v dospělosti podstatně méně samozřejmá než schopnost rychle a efektivně se najíst (i když ani ta někdy není samozřejmá a to jsou pak smutné příběhy), takže vám moc fandím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím jsem starší, tím víc se mám ráda, takže se snažím užívat si oboje, jak jídlo, tak hraní :).

      Vymazat
  11. Perfektní a vypadá to moc dobře. Hned bych ochutnala. Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ti tvoji kluci mají inspiraci na rozdávání, dokážou vždycky překvapit. Vy se teda určitě nenudíte. Přeji klidný víkend, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evi, opravdu se nenudíme :). I tobě krásný víkend přeji!

      Vymazat
  13. Jani, tady je vidět, že jablko nespadlo daleko od stromu. 👍😀👍
    Rýžový panáček je velice zdařilý.
    Mám pro to pochopení. Malá vnoučata si přála písmenkovou polévku a kdo měl první sestavené jméno na kraji talíře? Přeci já.
    Měl prima dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi fakt nepadlo :D. Děkuji ti za Matěje i za to, že v tom nejsem sama :).

      Vymazat
  14. Moc dobré. Kreativita pěkně přehledně jako na talíři :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi, jak tu každý vidí něco jiného :-D.
    Já vidím jen rýži s očima a pusou. Jsem duševní mrzák :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rýže s očima a pusou je v pořádku, jsi tak nejblíž realitě :D.

      Vymazat
  16. Estetická úroveň pokrmu dělá divy :). Jen myslím, že zvlášť umělecké výtvory vyvolávají lítost je pak jíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle případě se o lítosti nedá mluvit, obzvláště u Matěje, ten sní úplně všechno, obličej neobličej :D.

      Vymazat
  17. Tak to je hodně povedené :) jednou nám ve škole udělali kaši, která šla skvěle tvarovat, tak se udělal sněhulák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho sněhuláka bych chtěla vidět :D. A děkujeme! :)

      Vymazat
  18. Ryzovy dzin...Aladinuv kouzelny talir

    OdpovědětVymazat
  19. Připomíná mi to sněhuláka, ale má to už skoro za sebou, chudák.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).