Vzlykám, protože mám lysou hlavu


Ne, ještě na tom nejsem tak špatně, i když za pár desítek let mě to díky genetickým dispozicím zcela jistě nemine :). Dnes to nebude povídání o mé hlavě, ale o vyjmenovaných slovech, jednom z největších strašáků dětí ve třetí třídě. Kromě toho, že se je učí odříkávat jako básničku, musí se je naučit i správně používat. Někomu to jde samo, někdo potřebuje trénovat. Poprosila jsem tedy toho, co mu to jde samo, jestli by tomu, co potřebuje trénovat, nenašel na internetu nějaký pěkný komplexní test k doplňování. Nenašel. On si ho raději vymyslel...

Jestli mě něco dostalo, tak kromě zmínky o lysé hlavě to byla věta "Když budeme dmýchat v lese, tak ho můžeme rovnou vymýtit"... :)

55 komentářů:

  1. Tak to je, panečku, něco!!! Šikula.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní testíček. Já také zbytečně řízkem neplýtvám   

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné, jakou má fantazii, třebas jednou napíše nějaký slavný scénář k filmu!   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Takových se nás  tu sejde asi víc!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Moc děkuji, to tedy opravdu má . Nevím, jestli jednou napíše slavný scénář, ale paní učitelka o něm kdysi řekla, že jestli někdo vymyslí lék na rakovinu, tak to bude on .

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Pojď taky někdy komentovat ke mně, miluju Tvoje komentáře...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je skvělé! Hezky jsem se pobavil!

    OdpovědětVymazat
  8. No fakt že si mě vystrašila tím názvem. Ale naštěstí je všechno O.K. a test je vážně boží.

    OdpovědětVymazat
  9. Šikovné chlapce máš, ale já se hroutím, jelikož vyjmenovaná slova jsem nikdy nazpaměť neuměla a podle toho, co předvedla dcerka ve třídě první, třetí třídy se zřejmě nedožiji a nebo na uzavřeném oddělení, protože já na to nervy prostě nemám!

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: No, neříkej, že jsi to Ty....

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Nemyslí, myslí si to jen Pade, protože je tu téměř nová!   

    OdpovědětVymazat
  12. [18]: Pade, docela dobrý "informace" o existenci Fredyho se sešly v komentářích v článku: http://sugarless.blog.cz/1712/miluju-dva-muze

    OdpovědětVymazat
  13. Janinko omlouvám se, že jsem se tu vpletla do komentáře od Pavla a Pade - ale "musela jsem", nechci nechat to děvče v nevědomosti, byť jen virtuální.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, to je geniální. To by se mělo ve školách šířit! Jakou kariéru tvůj syn plánuje?

    OdpovědětVymazat
  15. A co teprve věta s netopýry a mlýnem)) Chlapec se fakt vyzná, že posílám pochvalu

    OdpovědětVymazat
  16. Velká pochvala i ode mne. Nejen za text, který se fakt povedl, ale i za následné "objevné" komentáře. Stejně nakonec nevím, jestli Tlusťjoch a Fredy jedno jsou - ale časem mi to možná dojde. Přeji pěkné a zábavné dny, Janičko i ostatní

    OdpovědětVymazat
  17. [7]: V_deň je př_l_š v dál_, Jablonec je bl_ž .

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: I kdyby to nebylo O.K., jsou to jenom vlasy, když nejde o život .

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: Moje milá Leničko, měla jsem stejné pocity, ale už jsem na to vyzrála - stačí si v případě nouze dávkovat večer menší či větší množství alkoholu .

    OdpovědětVymazat
  20. [14]:[16]: Jste se mi tu, dámy, nějak rozjely!

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: Tady jsou nějaké VIP blogy?

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: U mě taky párkrát byl, bylo to příjemné zčeření stojatých vod :).

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: To je v pohodě, ráda jsem si početla!

    OdpovědětVymazat
  24. [21]: Ani ti nevím, on je takový všeuměl...

    OdpovědětVymazat
  25. Janinko, hned jsem testík přeposlala vnučkám, ať si o prázdninách pocvičí češtinu!

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné, nádherné, pobavilo! A co je na tom vůbec nejlepší je to, že je to z jeho vlastní hlavy :).

    OdpovědětVymazat
  27. [38]: Jiřinko, díky, autorovi vyřídím!

    OdpovědětVymazat
  28. [39]: Mě to taky pobavilo , a děkuji!

    OdpovědětVymazat
  29. Vkusné, originální, zábavné. Míša má talent nejen na vyjmenovaná slova a správně užitá i/y, skvěle zakomponoval do textu odkazy na popkulturu i běžný život vůbec, stejně tak i přírodu a taky sexepeal (lysá hlava mu očividěn dělá starosti)     

    OdpovědětVymazat
  30. Takže oni se včera vůbec nemyli? Ale fujtajbl.....     

    OdpovědětVymazat
  31. [43]: Přesně! Nebo počkej, že by to bylo předevčírem?

    OdpovědětVymazat
  32. [42]: Děkuji ti, milá Vendy . Myslím, že s lysou hlavou problém mít nebude, je po tatínkovi, pleš se jim zcela jistě vyhne .

    OdpovědětVymazat
  33. Řeka plyne, jako když polykám řízky. Netopýři nemají kopyta... - nejlepší DD

    OdpovědětVymazat
  34.      Tak to je drsné pravopisné cvičení. Třetina sedmáků by to ani nepřečetla! I já se lekla, když jsem četla "ve mlýně se blýská lýtko babičky..."

    OdpovědětVymazat
  35. [47]: Třeťáček to zvládl skoro bez chyby

    OdpovědětVymazat
  36. Tak proti tomu je proslulé "U naší vily, psi vyli a víly vily věnce" a "Kobyla vyplivla výbornou žvýkačku když klopýtla na visutém mostě cestou k Přibyslavi" ještě brnkačka...

    OdpovědětVymazat
  37. [50]: Tak jsem si právě zamotala jazyk a polechtala bránici . To s tou kobylou neznám, díky!

    OdpovědětVymazat
  38. Vnučkám doma říkáme plyšáci, i když ony to nechtějí slyšet, možná ale v tomto slově si správné i/y budou dobře pamatovat :).

    OdpovědětVymazat
  39. [52]: Matýskovi taky říkám plyšáku, je to ještě takovej mazlík a jemu to vůbec nevadí .

    OdpovědětVymazat
  40. Je to zábavně napsané, teď by to ještě chtělo správně vyplnit a zapamatovat a byla by na světě úžasná mnemotechnická pomůcka.

    OdpovědětVymazat
  41. [54]: Vyplněné už to je, tuším, že tam měl druhorozený dvě chybky .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).