Matýsek měl sen...


...o který se nemůžu nepodělit. Upozornění - nic pro slabší povahy :).

"Maminko, mně se zdál strašnej sen, můžu ti ho říct?"

"Jasně, povídej..."

"Ve škole mě šikanovali a tak jste mě poslali k babičce."

"K jaký babičce?"

"Tu jsem doteď neznal, byla to prostě nějaká třetí babička. U babičky jsem si nakreslil plánek proti šikaně, ale druhej den jsem musel domů, protože byla apokalypsa."

"Jaká apokalypsa?"

"To nevím, prostě jste mi řekli, že je apokalypsa. No a ta třetí babička při ní přišla o oči. Šli jsme za ní do nemocnice, v tom pokoji byla tma, asi aby měla klid. A tam jsem viděl, jak jí udělali náhradní oči. Do těch děr po očích měla zabodnutý asi metr dlouhý dráty a ty jí vedly do mozku a na konci těch drátů byly oči. Ale ona s nima neviděla, mohla s nima dělat jen fotky a ty se jí promítly do mozku a tak věděla, jak to kolem vypadá."

"Máťo, můžeš mi to nakreslit na papírek? Já si to nějak nedokážu představit?"

"Tak jo!"

Jestli je to dítě po mně, tak se má ve svých snech ještě na co těšit... :)

68 komentářů:

  1. Dítě ubohý. Jsi na něj dostatečně hodná...?!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No tak na sociálce u výslechu už jsme byli, sociální pracovnice shledaly, že je vše v pořádku a v nepořádku je asi oznamovatel, takže jo, jsem na něj (ně) hodná. I když ten úplněk mi asi dneska dává dost zabrat .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: OK. Tak sociálku si škrtám, zrovna jsem hledala kontakt do Jablonce...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by chtělo rozbor psychologa, ale je to moc zajímavé- hlavně ta třetí babička, ty oči na drátech mě ani nepřekvapily. A co ta šikana?? Chudák Matýsek!!

    OdpovědětVymazat
  5. No tak naše Bobule de facto taky přišla ke třetí babičce, ale pochybuju že takovýhle sny má.... Po únavným dni úžasný uvolnění tenhle článek 😆😆😆👌

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Převeliké díky posílám, repete bych asi nedala .

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Třetí babička mě překvapila taky, vůbec netuším, kde na to přišel. Ale já mívala taky divoké sny, moje první noční můra byla masožravka, která v ložnici sežrala mou maminku, která tam šla pro zakopnutý míč . Šikana ve škole zatím není v takové míře, abych se tím znepokojovala, spíš je to ještě takové provokování .

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tak to jsem ráda . Naše děti mají dvě pravé babičky a dvě levé, ale s těmi se prakticky nestýkají.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak říkával pan Horníček: "Každej člověk má dvě babičky, takže na světě musí bejt dvakrát víc babiček než lidí." No, a možná je to třikrát .

    OdpovědětVymazat
  10. To je ta bujná fantazie (po mamince). Nezapomeň to zapisovat a bude-li to tak pokračovat budete mít za nějakou dobu zásobičku na knížku hororů nebo námět na nový snář. Ten bys klidně mohla napsat, při tvé fantazii.

    OdpovědětVymazat
  11. Asi právě probírali ve škole šikanu, ne? Ale s těma očima je to velmi zajímavé

    OdpovědětVymazat
  12. Neberou ve škole v přírodopisu plže?

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je síla! Kde na to chudák přišel? Asi se musel v noci bát, když si sen zapamatoval

    OdpovědětVymazat
  14. Povívej, kluk má podnikatelskýho ducha.

    OdpovědětVymazat
  15. Ohó, to je ale parádně hnusnej sen!!

    OdpovědětVymazat
  16. Takové horory, kde se to v tom mozečku bere? Třetí babička by se možná někdy i hodila, ale s takovýma očima ?!   

    OdpovědětVymazat
  17. Jestli je větší scifi ten umělý zrak nebo ta třetí babička...

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: Zapisuji všechno a poctivě . Snář? Jako že bych si zapsala sen a zkoumala, co se následující den stane? To by byla teprve sranda!

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: Pana Horníčka mám ráda, ale logicky bych si dovolila nesouhlasit .

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: Je to možné, dost se o tom teď ve školách mluví. No a ty oči - asi to bude technický typ .

    OdpovědětVymazat
  21. [12]: Nějakou zvířenu v přírodopise probírali, ale zatím tam pořád vidím tu babičku, až se za ní potáhne sliz, změním názor .

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: Řekla bych, že to je čistočistá dětská a nezkažená fantazie .

    OdpovědětVymazat
  23. [14]: Blondýnko, tys to rozsekla! Řežu se tu smíchy!

    OdpovědětVymazat
  24. [17]: Náhodou, kdyby s ním taková babička šla na hřiště, víš, kolik by měl najednou kamarádů?

    OdpovědětVymazat
  25. [16]: K té apokalypse - vidím v tom něco jako důvěru v rodiče - prostě jste mi to řekli a hotovo .

    OdpovědětVymazat
  26. [18]: Spíš ten umělý zrak. Dost často se prarodiče dětí rozvádějí a znovu se vdávají/žení a pak z toho mohou být dvě babičky pravé a dvě levé .

    OdpovědětVymazat
  27. [20]:To ne, co se stane, ale  v mysli vyzkoumat, co to mělo nebo může znamenat. Takové ty myšlenkové pochody a spoje mezi třeba absurdními sny a možnými očekávanými událostmi..

    OdpovědětVymazat
  28. Úžasnej sen! Díky bohu, že si ho Matýsek pamatuje a mohl být zaznamenán. Čas ukáže, co to všechno znamená.

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Tak to už je i na mě vyšší dívčí!

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Mně se teď vždy zdá o tom, nad čím jsem během dne dumala. A ve snu to má příběh.

    OdpovědětVymazat
  31. Neměli jste k večeři něco těžce stravitelného? Jedna moje kamarádka byla náměsíčná když večer jedla vejce b

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Občas se mi to taky stává, ale většinou se mi zdají sny, které s realitou nemají vůbec nic společného, spíš jsou z říše fantazie .

    OdpovědětVymazat
  33. Tak takovýhle sny bych nechtěla ani za milion. Kam na ty náměty chodí?

    OdpovědětVymazat
  34. To je naprosto jasný, to je dálkový senzor pro vyvolávání panoramatických obrazů v centrální nervové soustavě. Jediná klinika, která to zatím provádí je v Jablonci.

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Bujná dětská fantazie, moje milá Chudobko. No po kom asi?

    OdpovědětVymazat
  36. [37]: Tak zatím je to jen prototyp a ještě k tomu na obrázku, ale my se s tím popereme .

    OdpovědětVymazat
  37. Šmarjáfujtajbl! A teď si vem, že někdo si před spaním pouští třeba horory. Tak tohle máte tak nějak místo toho.

    OdpovědětVymazat
  38. Jde mi z toho mráz po zádech fuj. Chudák kluk

    OdpovědětVymazat
  39. To je úplný scifi! Nebo spíš horor?

    OdpovědětVymazat
  40. Chudák třetí babička. Ale taky se mi zdávají různorodosti.

    OdpovědětVymazat
  41. Chudák malý?! na tohle byste měli rovnou natočit film!

    OdpovědětVymazat
  42. Matýsek má bujnou fantazii, asi po mamince. Mně paní ředitelka z jeslí sdělila, že mám domluvit 2letému synovi, že děvčátka vedle sedící na hrníčku se nekoušou, i když provokují.

    OdpovědětVymazat
  43. [40]: Já to vyšperkovala ještě víc, já si ty horory nemůžu pouštět ani přes den!

    OdpovědětVymazat
  44. [42]: Teď už jo, ale pořád bez odkazu na web, jak to, že tobě to jde?

    OdpovědětVymazat
  45. [41]: Neboj, on to nějak dá. Jak to dáme my, to nevím .

    OdpovědětVymazat
  46. [44]: Ještě, že ta třetí babička neexistuje, měla by jinak docela pohnutej život .

    OdpovědětVymazat
  47. [45]: Máš velice rozumné dítě!

    OdpovědětVymazat
  48. [47]: Mletí čarodějnic? Tak to je ale hustý! Takhle daleko jsme se ještě nedostali .

    OdpovědětVymazat
  49. [46]: Myslím, že by nám to vydalo na celý seriál .

    OdpovědětVymazat
  50. [48]: Ruční mlýnek.

    OdpovědětVymazat
  51. Ali Čaja z Paláca29. července 2019 v 18:28

    Tak ako aj ja mam teda brutalne sny a vždy som mala. Nech si ich zapisuje o. niekoľko rokov napise hororovu poviedkovu knihu. Ale inak chapem že taketo mory dokážu deti vystrašiť. Ten moj zas vstava s tým, že niekto. umrel. Raz. ja raz muz, raz starka raz on... dinosaury nas zeru jedna.radost.

    OdpovědětVymazat
  52. [57]: Kristova noho! Jedno lepší než druhé!

    OdpovědětVymazat
  53. [58]: Taky skvělý! Nás ještě dinosauři nesežrali, ale když jsem byla malá, tak mojí maminku slupla obří masožravá kytka .

    OdpovědětVymazat
  54. Tak to byl opravdu strašidelný sen.

    OdpovědětVymazat
  55. Babička měla oči na stopkách :(.

    OdpovědětVymazat
  56. [63]: Tý jo, to bych někdy potřebovala taky!

    OdpovědětVymazat
  57. To je tak morbidně sladko ujetý, že nevím, jestli brečet nebo se smát, ovšem sny má tedy... na co koukal, než šel spát?

    OdpovědětVymazat
  58. [65]: Já ti nevím, myslím, že to byli Simpsonovi .

    OdpovědětVymazat
  59. [66]: ty miluju, ale velké šílenosti jsou jen ve speciálních čarodějnických dílech

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).