Dýňové příšerky


...aneb dýňová šou pokračuje. Ze sestřiny zahrádky doputovaly až do našeho proutěného košíku tři malé ozdobné dýně. Dva týdny jen tak spokojeně odpočívaly na stole a snažily se navodit podzimní atmosféru. Pohled se mi na ně svezl při každém jídle a pokaždé, když jsem vysávala drobky, leštila stůl či odlepovala od stolu prostírání, které připlácnutím šikovně zakamuflovalo rozlitý jogurt. A koukala jsem se na ně tak často, až mě napadlo, že s jejich potenciálem by byla škoda na ně nechat jen tak sedat prach. To ať ten prach sedá raději na naše výtvory :).

A tak jsme si sedli a tvořili. Téma bylo překvapivě "Dýně", použili jsme opravdové i polystyrenové a náramně jsme se u toho bavili. Snad se budete bavit i vy :).









42 komentářů:

  1. Opět skvělý nápad. A že jste se dobře bavili? No tak to se vůbec nedivím

    OdpovědětVymazat
  2. To je plejáda dobrých nápadů- výtvorů. To by chtělo dát na nějakou výstavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Cheché, fajné strašidélka Ten první v autě je nej!

    OdpovědětVymazat
  4. Smekám, co vy nedokážete vytvořit, pobavit se a ještě to vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. Dýně získaly další dimenzi. Věřím, že jste si přitom vyhráli. Snad se dočkají vernisáže přímo venku před domem a budete slavní. Děkuji za nápady, mám letos jen cukety, ale nějakou "upravím" jako podobnou příšerku   

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherní příšeráci! Mohli by vystupovat v nějakém filmu.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Děkujeme ti mnohokrát, Blondýnko!

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Děkujeme ti, Růženko . Výstavu máme na okenním parapetu .

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Děkujeme ti, Kitty . Vernisáž máme na okenním parapetu v kuchyni, je to VIP vernisáž jen pro nás .

    OdpovědětVymazat
  10. To polystyrénové mi připomíná plovák v nádržce nad záchodovou mísou.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]:  Kdyby v bývalém bydlení vypadal plovák takhle, hned by se mi ten protékající záchod opravoval lépe .

    OdpovědětVymazat
  12. Jste si zase vyhráli! U Tebe se člověk vždycky zasměje! Úžasné nápady!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc veselé a sympatické příšerky .

    OdpovědětVymazat
  14. Tobě tak dát něco do ruky. Okamžitě z toho vymyslíš úplně jinou věc! No paráda, víc nemůžu říct

    OdpovědětVymazat
  15. Dyňové figurgy jsou roztomilé...dobrý napad

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Jasně, že jsi frajerka, o tom ani na chvilku nepochybuj, zdravé sebevědomí je potřeba!

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Díky moc . To mi připomíná, že mi někdo kdysi psal nebo říkal, že kdyby mi dal hovno, tak z něj určitě něco vyrobím taky .

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou úžasně krásné příšerky. Cca před deseti lety jsem nevěděla co s dýněmi dělat.

    OdpovědětVymazat
  19. Bavím se přímo skvěle, přesně tohle jsem v tuto chvíli potřebovala. Děkuji za dýňový dýchánek

    OdpovědětVymazat
  20. Tomu říkám fantazie! Dýňovými příšerkami se to všude jen hemží, ale většinou jsou vydlabané se svíčkou uvnitř. Vy jste si opravdu vyhráli 👏👍

    OdpovědětVymazat
  21. [26]: Tak to jsem opravdu moc ráda, děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  22. Takové veselé dýně! S těmi musí být radost sdílet domácnost, což?

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera! Za mě vede poslední mnohoočka!

    OdpovědětVymazat
  24. tak to vypadá hodně dobře!! to jsem u nikoho ještě neviděla.. :)

    OdpovědětVymazat
  25. A vidíš je, fešáky jak věšáky - a pak, že to s těmi dýněmi letos nepůjde!

    OdpovědětVymazat
  26. [37]: Trochu jsem se sekla, no . A děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  27. Dýňouři si to umí užít

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).