Můj školní deníčku VII.


O psaní a tak

Matýsek moc rád píše. Sice jsem tu slibovala, že na gramatice a stylu zapracujeme, ale nějak se nám to nedaří. Nevím, čím to je, ale když má to dítě s tužkou mejdan, nemá zábrany :).

Vzkazy a dopisy, to je jeho...




Kromě toho, že rád píše, taky rád vyrábí dárky. Na které píše.


Bordelstoly

Já vůbec nevím, po kom ty děti jsou. Kdybych tohle chtěla naaranžovat, tak se mi to nepovede. A ano, jedná se o psací stoly, kde si děti dělají úkoly.



Budoucí ajťák

Kdybych si nebyla jistá, že jsem třináctileťáka nerodila 19 hodin, tak bych si i myslela, že nemůže být můj. Jenom jsem po něm chtěla, aby mi přetáhnul fotky z mobilu do složky. Chjo.

37 komentářů:

  1. Úplně mě zamrazilo, když jsem viděla to HA HA HA HA HA... Fantomas hadr

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho "Mami, mám tě rád" mi až vhrkly slzy do očí. Taky mám schovány podobné vzkazy a dokonce jednu básničku, kterou mi synáček složil ( to bylo v období, kdy tvrdil, že až bude velký, pořídí si postel pro tři, abych s ním a jeho manželkou mohla spát ) Naštěstí ho ta postel pustila a ani lásku mi tak roztomile už nevyznává. Na to má už někoho jiného ( ale pusu od něj ještě dostanu, je to dobrý). Pobavil mě i ten první odvážný vzkaz " Michal je blb" a k tomu pravděpodobně z druhé strany prosvítající vánoční stromeček ( to měl být dárek pro Michala? ), no a stoly - klasika. U nás to vypadalo nejinak, dnes je sice na stole uklizeno, ale i tak...

    OdpovědětVymazat
  3. Při stěhování se většina takových klenotů od dcery ztratilo,protože synek šel do školy až tady, ale od něj mám dodnes jeden výrobek z první nebo druhé třídy, jehelníček, který vypadá jak motýlek. A ten má v mém šicím zákoutí čestné místo a je stále používán. Občas se stane že otevřu knihu kterou jsem dlouho neměla v ruce a vypadne na mne nějaké z dílek dítek.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak doufám, že se ti to dítě ve vaně neutopilo!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Janinko, nezbývá mi než napsat: VYDRŽ, HOLKA! Přežily jsme svoji vlastní pubertu, naši nás taky nezabili, tak holt musíme přestát i tu pubertu našich robátek a že nám to dají sežrat! Outěžka už je v té první asi pátým rokem A dost strhává svoji mladší sestru!

    OdpovědětVymazat
  6. Název složky je nádherný! Asi bych měl někdy zveřejnit fotky stolů našich dětí - Tvé děti tam mají vzorový pořádek!

    OdpovědětVymazat
  7. Dodnes mám uschován výtvor mého syna v době asi tak nyní tvého syna - vydal první Blesk, napsaný podobným písmem, jako ti ten tvůj vyznal lásku!

    OdpovědětVymazat
  8. Na stolech trochu bordýlek, ale tak nějak organizovaný Neboj to přejde   Ale to krásné vyznání, to za to stojí

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Janinko, ale my přeci máme rezervé v Pekle, nebo ty jsi už zapomněla?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: ....oprava...."vysvětly"

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Děkuji ti, já myslím, že vydržím. A když už vím, že by mohlo být zle, raději zavřu dveře a naleju si sklenku vína .

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle mi moje matička zrovinka ukazovala moje vzkazy z první třídy.

    OdpovědětVymazat
  13. To je skandál! Některé učitelky nemají zkrátka pochopení ani pro dětskou duši, ani pro tu rodičovskou.

    OdpovědětVymazat
  14. Stoly jsou krásně naaranžované, to každý neumí. A proč má ta složka tak obrovský název? Abys byla hooooodně vděčná když je tak obrovská!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Někdy to na nich vypadá i hůř .

    OdpovědětVymazat
  16. To je super název té složky!   Mít tam takových složek víc, to by se v tom teprve hledalo!

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí ty jeho psaníčka

    OdpovědětVymazat
  18. Tomu ty říkáš bordel na stole? Já tomu říkám mírný nepořádek   Ten popis složky mě dostal     

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Jo, tomu říkám bordel, protože kdyby používali hlavu, tak by si tam nechali místo na psaní úkolů a nemuseli to mastit v rohu nebo na noze .

    OdpovědětVymazat
  20. Děti mají naprosto úžasné stoly! Nemluvím teď o tom kreativním pořádku, ale o samotných stolech. Mooc se mi líbí :) A ten název složky? Mnohem lepší, než mít v pc tisíc složek s názvem FOTO, případně 123 či asdfg. Člověk aspoň přesně ví, co v dané složce najde

    OdpovědětVymazat
  21. Můj ty tondo, jak mě tahle rubrika baví! Vsadím se, že jestli nám za pár let bude paní učitelka takhle psát do notýsku, tak jí dávám tak měsíc, než jí odpoví děda a bude vymalováno Vidět tak někdo můj stůl, to by byla podívaná :) A ten název? Noooo Jani, je tvůj, po kom jiném by měli oba takovou fantazii

    OdpovědětVymazat
  22. [26]: Však pečlivě dbám na to, aby se notýsek nedostal do ruky polovičáka, tuším, že mají s tvým tatínkem hodně podobnou náturu .

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, Matýskovo vzkazy jsou senzační. Čert vem ňáký gramatický chyby, ale když dítě umí říct nebo v tomhle případě napsat "Mami, mám tě rád", tak to je prostě úžasný.

    OdpovědětVymazat
  24. [28]: Mě ty jeho vzkazy taky dostávají do kolen, jednu chvíli by ho člověk roztrhl a za chvíli bych ho láskou udusila .

    OdpovědětVymazat
  25. Na stole to vypadá jako v ateliéru umělce se sklony bohéma

    OdpovědětVymazat
  26. [30]: Jsem zvědavá, jak budou vypadat jejich stoly za pár let .

    OdpovědětVymazat
  27. No, jo, čeština je holt těžká. Nauč ho psát ve Wordu, ten podtrhává červenými a zelenými vlnovkami.

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Word by asi u pančelky neprošel. Ale díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  29. AJFON a Marťánek a Robotek to zabili.

    OdpovědětVymazat
  30. [34]: To jo. Je po bráchovi, ten taky perlil .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).