Dort Star Wars - Yoda


Únor - úmor, kdyby mohl, umořil by v krávě tele a v kobyle hříbě. A já bych k této pranostice dodala, že i mojí peněženku :). To se vám má tak, v únoru totiž slavíme čtvery narozeniny a dvoje jmeniny. Ale protože je Janinka holka šikovná a lakomá (a letos jako na potvoru byli všichni zdraví a v plné síle se dostavili na oslavu!), sfoukla to tak, že dárky sice dostal každý své, ale dort byl jeden pro tři oslavence. A když jsou všichni tři fandové do Star Wars, není co řešit... :)



Náhodná momentka den poté... Yodu nikdo nechtěl sníst a tak si tam tak po ránu u svíčky seděl a mně to přišlo strašně hezký, že nesnídám sama :).

40 komentářů:

  1. Jani, ten dort a samotný Yoda je úžasný. Jsi prostě šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi fakt dělala sama? Klaním se tvému cukrářskému umění - fakt DOBRÁ!!   

    OdpovědětVymazat
  3. A on byl Mistr Yoda zelenej? Nebyl nahodou sedivej?

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle Janinka je prostě nejen lakomá a šikovná, ona je hlavně boží! To je tak parádní dort... Víš, Janinko, já jsem taky v únoru...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi opravdu holka šikovná, Jani! Postavička Yody se ti skvěle povedla, je tak ošklivý, až je krásný! Moc pěkně sis s tím vyhrála, máš to úžasně vymodelované, do detailu vymyšlené..

    OdpovědětVymazat
  6. Takový dort jíst je nejde, vždyť by to byl kanibalismus.

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, ten je!!! My bychom ho taky jen tak nesnědli)))

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní kousek! Milovníci Star Wars musí být blažení.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsi mi odpověděla, než jsem se stačila zeptat, kdo toho Yodu snědl. Chtěla jsem napsat, že to by byla škoda. Ale nakonec nechat ho zkazit, by byla škoda,  že?

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak máte doma nového zeleného kámoše. On vám z potahovky/marcipánu ( nevím, co jsi použila) ještě nějakou dobu vydrží.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Sakra, to se tedy budu muset na ty hvězdný války podívat znovu!

    OdpovědětVymazat
  12. Ovšem ta fotka s tou svíčkou je naprosto geniální. Ještě u ní sedí nebo už jste ho sežrali?

    OdpovědětVymazat
  13. Tak si myslím, že Yoda sa procesom pozvoľného vysušovania stane tvalým, členom rodiny Až kým ho nenačne nejaký chrobák, alebo bratranec penicilínu

    OdpovědětVymazat
  14. Trochu Ti tu vytapetujem

    OdpovědětVymazat
  15. Nepatřím mezi fandy Star Wars, ale na dort bych se nejdřív dívala. Potom dívala. Nakonec dívala. A potom by došlo ke snězení......možná.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: My už ho asi nesníme, protože za těch pár dní pobytu venku se na něj určitě nalepil prach .

    OdpovědětVymazat
  17. Nejsem fanda Star Wars, ale jsem tvůj fanda. Jsi šikovná, klobouk dolů...nebo nahoru     

    OdpovědětVymazat
  18. Toho by byla škoda sníst. Ale u nás by se snědl asi jako první, marcipán, mňam mňam.

    OdpovědětVymazat
  19.    tak on s tebou i snídal?

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: To je krásný, moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  21. Nechť tě síla provází i po konzumaci.

    OdpovědětVymazat
  22. stále ju v tichosti obdivujem! Janinka, môžeš si otvoriť cukrárňu a piecť tam tvoje krásne a originálne tortičky... veľmi sa ti podarila a tie oči...

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Jess, moc ti děkuju . Já bych se klidně v cukrárně nechala zaměstnat, ale jako "figurkářka", to patlání a pečení mě moc nebaví, ale stvořit figurku, to je něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  24. Doma do mě muž hučí, že chce star wars pokojíček a pak přijdu sem a tady yoda...jestli ono to není znamení :)

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Koukám, že to je asi všude stejný. Kluci jsou taky blázni do SW, takže tomu taky pokojíček odpovídá, naší ložnici jsem ubránila - povlečení SW jsem vybrala sama, ale papírovou figurínu v životní velikosti jsem rezolutně odmítla .

    OdpovědětVymazat
  26. Tomu říkám tři mouchy jednou ranou! Smekám, skvělá práce a nápad. Jasné, kdo by měl ty koule posvačit Yodu, to by síla přešla na jinou stranu!

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Moc ti děkuju! Yoda samozřejmě dál sedí na svém talířku na stole a medituje .

    OdpovědětVymazat
  28. Já to nechápu, jak to děláš To je přece tak složitý, tenhle panák, a ty to vyfrkneš, jako by se nechumelilo. Jsi boží :-*

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Renuško, děkuju ti . Na mou obranu musím říct, že to tak úplně "jako by se nechumelilo" nebylo, páč jenom ta figurka mi trvala několik hodin .

    OdpovědětVymazat
  30. Á! Mé starwarsácké srdce plesá! Dokonalé! Hlavně ta poslední fotka... Yoda... velký filosof! :)

    OdpovědětVymazat
  31. On se teda umí podívat. Jsi dooost dobrá. Moc se ti celý dort povedl

    OdpovědětVymazat
  32. No páni! Chci teď zatratit veškeré fotky těch rádoby dortů, co jsem vytvářela... A když tak koukám do tvé dortí galerie, mám chuť na sladké!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).