Jak nás zaskočila zima


Už je to tak. Pěkně jsme za těch pár let zpohodlněli. Co zpohodlněli, zparchantěli! Kdo by taky po těch pěti mírných zimách čekal, že v lednu napadne na horách sníh, no ne? A jak bývá dobrým zvykem, nejvíce (hned po mně) byli zaskočeni silničáři. Mně vám jich bylo tak líto! Oni asi totiž nemohli pod tím sněhem silnice najít a tak bloudili se zdviženýma radlicema sem a tam. A když se jim po pár dnech konečně povedlo ty silnice konečně najít, tak zase nemohli najít chodníky. A některé marně hledají už čtvrtý týden.

Jo, a zase začíná sněžit.












38 komentářů:

  1. Zima v zimě, toť věc velmi nevídaná, neslýchaná! Zas dopadlo dobrých deset centi a jsem zvědavá na ráno! Jestli to bude ta potvora ledovka nebo další zasypávky sněhem....

    OdpovědětVymazat
  2. Aby byla v zimě zima, na to už opravdu, ale opravdu nejsme zvyklí.

    OdpovědětVymazat
  3. A taky by mě zajímalo, jak to vnímají věrozvěstové globálního oteplování

    OdpovědětVymazat
  4. V předchozích letech spousta lidí vzývala klasickou ladovskou zimu. A když konečně přišla... .

    OdpovědětVymazat
  5. Zima je krásná - pokud člověk nikam nemusí. Hezky z okna od kamen nebo rozpáleného radiátoru. U nás to silničáři vyřešili cedulí silnice se v zimě udržuje pluhováním. Nějaký dobrák na ni lihovou fixkou dopsal NEudržuje. A když se udržuje, tak pán prohrne po obědě a ještě nejezdí střízliv čili mimo asfalt. Větší srandu si z nás ovšem udělala firma poskytující elektřinu. V těch největších mrazech, kdy i přes den nešla teplota nad mínus patnáct na osm hodin vypnuli proud Nejde o to, máme kamna právě pro takové a jiné kalamitní případy, ale zamrzla nám voda v polovině domu, to teprve byla sranda

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky to jsou krásné, ale když se musí ven a silničáři zaspali.. Bohužel tady v Itálii to mělo daleko horší následky - a ne že by se sníh nečekal, sněžilo v horách a bylo to předpovězeno asi týden dopředu..

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik jsme volali po sněhu, až nám matička příroda vyhověla. Mě tedy osobně zima nevadí, fotky se mi moc líbí, ale někdy si říkám, zda by toho sněhu už nestačilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Pamatuji si, jak jsem ti z Budějovic ty hory sněhu záviděla. A teď si je v Jablonci užívám spolu s tebou. A bude hůř! Dnes večer má začít zase pořádně chumelit a zítra taktéž, tak se jistě dočkáme dalších pár nových centimetrů..Co se týče silničářů, je to hrůza. Včera připadlo asi 5 cm sněhu a ihned kolabovala doprava, dojíždím každý den do práce do Liberce, jenže včera jsme čekali na zastávce patnáct minut, dvacet, čtyřicet, sedmdesát.... a autobus stále nikde! Hodinu a čtvrt jsme mrzli na chodníku ( já v tenoučkých kozačkách, prsty mi rozmrzají dodnes) než vůbec nějaký autobus přijel...Tak to byl tedy zážitek...

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Že jo? A každým rokem je to větší a větší překvápko, jak se zdá .

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je pořádná sněhová nadílka. Ale v zimě to je snad normální nebo už ne?   

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Normální to asi je, ale podle mého zas tak moc ne .

    OdpovědětVymazat
  12. Sníh mi nevadí- tedy na pohled. Obdivuji mráz, jak kouzlí obrázky na sklo, dělá krásné dlouhé  rampouchy-jen na hlavě bych je nechtěla mít-jak jsi je vyfotila. Ale ven nechodím, abych náhodou neupadla.   

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, to je nadělení. U nás je toho bílého sajrajtu proti Jablonci minimum. Ale souhlasím s tebou, že už jsme všichni nějak zapomněli na to, že v zimě může být zima.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: To tedy je. Já si tedy honem rychle na to, co znamená zima, vzpomněla .

    OdpovědětVymazat
  15. Já su šťastná, že je letos taková zima.

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Jestli to nebude tím, že na horách jsme .

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Aha, já tam vidím sídliště, tak proto. A kde jste na horách?

    OdpovědětVymazat
  18. Mě výrazně uklidnilo prohlášení vodohospodářů...jsou na ty miliony hektolitrů vody připraveni...tak se necháme překvapit, kudy to poteče   

    OdpovědětVymazat
  19. [24]: Já doufám, že když to bude tát pozvolna, nic vážného se nestane, zatím, i když byly zimy sebevětší, bylo vše v normě. Tedy alespoň u nás, jak to bude jinde, ví Bůh...

    OdpovědětVymazat
  20. No pane jo .... tak to ve srovnání u nás byl jen mírný poprašek

    OdpovědětVymazat
  21. No, já jsem hlavně rád, že od té doby, co ten sníh napadl, tak drží, včetně těch minusových teplot. Když to napadne-roztaje-napadne-roztaje... tak je to na pendrek

    OdpovědětVymazat
  22. [26]: U nás už naštěstí taje .

    OdpovědětVymazat
  23. Ten balkon Si tak představuji kuřáka, ráno zalepené oči... na balkon na cigaretku...šup do pantoflí Odvykačka šokem.

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Ještě, že nekouřím, ta představa je fakt drsná!

    OdpovědětVymazat
  25. Každý říká, jak je ta letošní zima dlouhá, že už chce jaro a já si to lebedění "u kamen" celkem užívám! Akorát jsem teda slušně nakynula, připadám si jak lední medvěd, prostě zimní spánek, útlum.

    OdpovědětVymazat
  26. [31]: Jó, taky pamatuju, jak nám to tu před barákem kvetlo. A těch sedmikrásek, co všude bylo!

    OdpovědětVymazat
  27.      tak presne takto vyjavene pozerám na tvoje fotečky... niektoré sú prekrásne! Mrázik je veľký umelec a ako krásne sa podpísal na okne, to si nedalo nevšimnúť. A tie cencúle páááni. Tie sú úžasné... ja viem, nemáš rada zimu. No uznaj sama, že občas vie byť pani príroda nádhernou umelkyňou...

    OdpovědětVymazat
  28. [33]: Díky , ona by mi zima ani tak nevadila, kdyby u nás silničáři nebyli pokaždé zaskočeni. Chodníky doteď na spoustě míst neexistují a to je už měsíc po kalamitě . Ale jo, za oknem je to docela hezký .

    OdpovědětVymazat
  29. Fotky zimy a sněhu jsou moc pěkný. Ráda na ně koukám, když je léto a není mi u toho zima :-D . Zimu bych mohla mít tak měsíc, to by mi stačilo. Na horách ať si klidně je, ale tady bych byla radši za pěkné jaro :-) . V zimě bych nejradši nevylézala ven. Jen bych seděla u kamen a topila :-D . Maximálně bych nechala manžela vyčistit kamna a komín :-D .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).