Sněhobílé svinstvo po ixté


Vy, co sníh nemáte a chtěli byste, tak se kochejte.
Vy, co ho máte a nedáte na něj dopustit, tak se kochejte taky.
Vy, co ho (ne)máte a nesnášíte stejně, jako já, remcejte se mnou. A vymýšlejte další pěkná synonyma, jako je třeba sněhobílý sajrajt či svinstvo.
Ostatní se někam zařaďte nebo si vymyslete svojí kategorii.

Sněhuláka jste u mě už viděli, říjnového. Pak tu byl zajduhulák. V dubnu. Dnes tu mám, na naše podmínky, sněhuláka relativně normálního :).



V dobrém rozmaru z očekávané oblevy jsem nejen stavěla sněhuláka, já sebou i dobrovolně plácla na zem a dělala andělíčka!


A nakonec trochu vločkově.



24 komentářů:

  1. Ten sněhuláček je parádní, takový vykulený a jako by se ti vysmíval, že?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mně se to nelíbí, ale už jsem s tím tak nějak smířená.

    OdpovědětVymazat
  3. Padám padám padám. To je nádhera. Závidím. Miluju, zbožňuju...

    OdpovědětVymazat
  4. Sorry, ale tím bílým sajrajtem se tedy rozhodně kochat nehodlám.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný sněhulák! Tolik sněhu jsme letos ještě neměli.

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, to není normální sněhulák, protože normálního stavěče sněhuláků nenapadne nic jiného, než dát sněhulákovi na hlavu hrnec. To jen Janinka musí mít sněhuláka vlasatého s okurkovýma očima a pořádnýma blatkama! Nestál ti někdo modelem?

    OdpovědětVymazat
  7. Sněhulák mi trochu připomíná Rákosníčka Kochám se ale daleko víc sněhovýma vločkama. Jsou parádní

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, v tvém podání není žádný sněhulák normální. Ale všichni jsou vysoce originální!

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě přemýšlím nad tím vločkovým. To je nafoceno nebo nakresleno? Vypadá fantasticky v každém případě a tu první a třetí fotku si dovedu představit zasklenou pod rámem. Nebo i bez rámu.

    OdpovědětVymazat
  10. Já patřím do té první kategorie - nemám a chtěla bych! Asi taky proto že si nepamatuju jak to vypadá když pak taje.. Na druhou stranu "když už náhodou" tady je pak konec světa - stačí pár cm a zavírají se školy, dálnice, lidi nakupují zásoby   Prostě jiný kraj, jiný mrav a jiný přístup ke sněhu!

    OdpovědětVymazat
  11. Popravdě jsem stejně orientovaná na sníh jak ty. Nesnáším ho. Ale teď řeknu něco kacířskýho. Teď bych ho místo toho věčnýho lití a bláta brala všema deseti....

    OdpovědětVymazat
  12. Sníh bych brala... na Štědrý den od jedné ráno do půlnoci... chápu, že je ho potřeba kvůli vodě a mělo by mrznout, aby vymrzla havěť a byl dodržen koloběh čehosi, ale... silničáři jsou rok od roku čím dál překvapenější. Řidiči nechápou význam označení zimní pneumatika, ani nutnost přezutí ve správný čas. Rovněž nejsou schopni pochopit, že když je ráno pod nulou, vozovka není závodiště a je potřeba sundat nohu z plynu a myslet mozkem. Navíc, jako bonus, se v zapadákovech vyndají cedule: silnice se v zimě udržuje pouze pluhováním, v praxi znamenajíc, že se prohrne, až dotyčný vyspí kocovinu... odhadem někdy kolem poledního, možná i později. Ani pak ovšem není nic zaručeno, neboť jeho specialitou jest prohrnování vozovky mimo asfalt. A víte, co se stane, když si dodávka kecne mimo asfalt na nezpevněný kraj? Ne? Průser, moji milí!

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, ty vločky vypadají úplně dokonale super božsky krutopřísně úžo bombasticky!         

    OdpovědětVymazat
  14. Jo. Je to bilý svinstvo a nikdo nám to nevymluví, že? Bohužel, musíme to přežít, no... tak já jdu remcat, ale ještě před tím ti přeji, ať to přežiješ v klidu a ve zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: Nemusíš, ještě ten večer pršelo a všechno slezlo .

    OdpovědětVymazat
  16. Bílé svinstvo..., jsem dost ráda, že v Praze není, neb zde je to vždy jen šedé klouzající svinstvo!   

    OdpovědětVymazat
  17. No taky se říká bílé sračky hihihihi. Ale já mám sníh ráda. Nejvíc v lese. Uprostřed města ho prakticky nevnímám, ale bílou zasněženou krajinu miluju...

    OdpovědětVymazat
  18. Ach... bola som si na 100% istá, že som Ti tu písala úžasne vtipný komentík...

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: U nás je bílé svinstvo bílé taky jen ze začátku, pak to je už jen očůrané žluté svinstvo .

    OdpovědětVymazat
  20. Á, já chci už sníh!! U nás zatím byl jenom lehký poprašek, ale tento týden se opět oteplilo, takže tu máme déšť...

    OdpovědětVymazat
  21. No sněhulák je parádní, moc se ti povedl. Má krásné vlásky, takové pročesané Ale nejlepší na něm jsou ouška, tak se pozná opravdová kvalita. To né každý sněhulák má.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: A já n, zatím mi vyhovuje, že ten sajrajt slezl .

    OdpovědětVymazat
  23. Ty vločky jsou nádherný, ovšem co mě dostalo, tak ty okurky     

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Děkuji, ty okurky jsou na vysvětlení docela jednoduchý, uhlí nemáme a hledej nějaký šutry pod sněhem .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).