Tvoření s dětmi - Antistresový míček


Nafukovací balónky, vteřinové lepidlo, hladká mouka, prázdná malá PET lahev a nůžky. Nad ingrediencemi potřebnými k výrobě míčků zaplesala hlavně moje peněženka, která poslední dobou nad mými tvořivými počiny spíše skučí, než plesá. A návod vypadal taky jednoduše, tak proč ne?

Oficiální název míčků je Ninja Balls, funkci mají ale úplně stejnou, jako míčky antistresové. A navíc se nám víc líbilo čmárání než škraboška (no tak jo, moc nám to nešlo :)), takže si k potřebám připište i permanentní fix.


Míček je prakticky nezničitelný, pokud tedy nemáte doma tvora, který dostane báječný nápad míček propíchnout špendlíkem.
Bílé tečky jsou ven deroucí se mouka...


A dají se krásně tvarovat!


Podrobný videonávod najdete ZDE :).

29 komentářů:

  1. Tyhle míčky už jsem párkrát viděla a myslím, že jsou fajn! Možná s klukama - jak bude ošklivo - zkusíme si taky vyrobit, myslím, že většinu potřebných věcí máme doma

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou krásní, bohužel mám doma tvora, který by se se špendlíkem nespokojil, co by nezvládly ručičky, to by zkusil zoubečkama a kdyby snad i ty zklamaly má svoje vlastní nůžtičky, prababičkou neprozřetelně darované a ty by z milého antistresového míčku udělaly rázem míček véélmi stresový.

    OdpovědětVymazat
  3. To mě napadlo hned .... jak by sněžilo, kdyby ho někdo propíchl

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, hladká nebo polohrubá?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou parádní! Dobrá věcička, jen co je pravda..... Já tu mám jeden kožený který sem čmajzla synkovi když byl odstěhovanej a občas je to dobrá věc mít ho po ruce.....

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Zkus, je při tom sranda i bordel!

    OdpovědětVymazat
  7. Anti stres míček je různé velikosti?

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je parádní ptákovinka Vypadá to jednoduše, tak uvidíme     

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyhle potvory znám, kluci je onehdy také někde vyráběli. A přesně, dokud se neudělá díra a nezačnou se dělat samovolně "úplně náhodou" bílé cestičky, je to prima zábava

    OdpovědětVymazat
  10. S moukou,to by mě nenapadlo..Co když to praskne? To se mu dá pořád ještě říkat antistresový??   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Čím větší stres, tím více míčků .

    OdpovědětVymazat
  12. Sednout si na ně se asi nedá, že...

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle nemůžu doma vyrobit ani omylem. To by mi stres spíš přineslo, až by si s tím Číča nebo Žolina pohráli. Ale je to hezké...

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: No jo. U tebe by stačil zoubek nebo drápek a bylo by vymalováno. Doslova . A díky!

    OdpovědětVymazat
  15. pozrela som si to video a je to úžasné :). Len, ja neviem fúkať balóny a to je prúser.... :( v každom prípade, toto sa mi moc páči a tvoje mi prídu aspoň veselé a ľudskejšie... :) opäť raz, skláňam klobúk aká si šikulka.... :)

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: No jo, tak to je docela důležitý umět nafouknout balónek , třeba si na to seženeš nějakého foukače . A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  17. Krása. Návod vypadá velmi jednoduše, tak bychom to mohly s Cibulkou vyzkoušet. Jen doufám, že ho pak Cibule nepůjčí Kájínkovi. To by mě mohlo z antistresového míčku i šlehnout

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Děkuji . No, v případě půjčení míčku Kájínkovi (úžasné jméno!) by zcela jistě ztratil svou antistresovou funkci a byl by z něj rázem míček nasírací .

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, já už jsem thle míček dělala, ale nedábale jsem tam mouku ale škrob, přijde mi to takové příjemnější v ruce

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Tak to já mám naopak, škrob mi tak nějak nepříjemně skřípe, takže raději mouku .

    OdpovědětVymazat
  21. Nedá se svítit, ale tento blog si dávám do oblíbených

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Děkuji, jsem tak trochu na rozpacích, co na to říct, páč, abych řekla pravdu, jsem už měsíc v rozpoložení, kdy přemýšlím, zda s blogováním seknout .

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Takové úvahy mívám často, ale pak mi přijde líto přijít o tento svět... Člověk sdílí, co ho baví a je spousta těch které to baví s ním... Nebyla by to obrovská škoda? A sem chodí samí prima lidi, tak bych s tím rozhodně "nesekala" a pokračovala v rámci možností dál...

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Ještě tomu dám trochu času a pak uvidím, díky .

    OdpovědětVymazat
  25. [28]: Díky za milý a pozitivní komentář, přeji krásný a pohodový den!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).