Dinosauří dort


Aneb žádná dlouhá omáčka okolo, jsou tu další narozeniny a další dortopatlání.

Zadání pětileťáka znělo "dinosaurus". Není se čemu divit, v současné době prožíváme dinosauří období, což v praxi znamená, že v naší domácnosti je nepoměrně více těchto tvorů, než lidí. A aby toho nebylo málo, jeden se nám dokonce líhne, tuším, že zítra už by mohl být z toho vejce venku.

Ale k patlání - dinosaurus zcela nesplnil mé očekávání, neboť připomínal spíše potomka krokodýla, který měl něco s dračicí a do cesty se jim, jako bonus, připletla ještěrka. ALE! Na druhou stranu dort udělal velikou radost a hlavně chutnal, z čehož jsem měla mírné obavy, protože jsem poprvé neplnila máslovým krémem, ale lehkou náplní z mascarpone, šlehačky a malin. A bylo to vážně žraso. Takže cajk! :)




49 komentářů:

  1. Ježiš ten je božskej  

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýý brďo .... jsi borec! I když nečíst dinosaurus, tak tipuju pohádkový dráček   

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci takovýho roztomilýho ještěrodinosaura takýýýýý ......

    OdpovědětVymazat
  4. Já si prosím ty miminka z těch 3 vajíček! Šlo by to Janinko?

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Skvělá myšlenka, dámy! Kdybyste potřebovaly obětavého ochutnavače do výstupní kontroly...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem asi trubkaPořád jsem hledala, kde je pod tím dinosaurem ten dort , než mi to docvaklo...      Ale jinak se hluboce klaním před tvojí fantazií a tvýma šikovnýma ručičkama. Jsi prostě mozkovna     

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jejda, smůla, vajca jsou už sežraný!

    OdpovědětVymazat
  8. I ty jedna patlalko, to ses zase vyřádila.   

    OdpovědětVymazat
  9. No ten je!!! Jsi boží, Jani, takovýho kusance udělat a ještě navíc být "IN", zvláště pak v očích čerstvého pětileťáka!

    OdpovědětVymazat
  10. No není již co napsat,samá chvála byla udělena,ale opravdu jsi šikulka.To já dělat nějaký dort,tak z toho vyleze paskvil.

    OdpovědětVymazat
  11. Toho bych měla strach nakrojit. Bylo by mi ho líto, jak je krásný.

    OdpovědětVymazat
  12. No nádhera, ať už dinoš, nebo krokouš, je to úžasný a ke všemu moje oblíbená barva, bych měla strach do něj kousnout, aby mi to neoplatil   

    OdpovědětVymazat
  13. Je supeer   mascarpone jsem se dřív taky bála a dnes už neplním ničím jiným, zvlášť ta kombinace s malinami je prostě jedinečná mimochodem já v tom vidím tedy ale perfektního draka

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Akorát krém je určený jako náplň, kraje dortu je lepší pomatlat máslovým, aby ti na dortu marcipán netekl .-).

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Miluji zelenou a hlavně pistáciovou

    OdpovědětVymazat
  16. Já jen zírám!! To jsi dělala podle vlastní fantazie nebo máš nějakou předlohu? Ten tvůj je určitě lepší než kupovaný,slyšela jsem že jsou krásné na pohled,ale vevnitř buchta ) Mascarpone na plnění taky používám,nidky nezklamal. S malinami určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Ono opatlat dort krémem je docela fajn, zahladí se tak nerovnosti a potahová hmota krásně a bez hrbolků přilne .

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: tak příště, pokud nějaké bude budu chytřejší, hlavně ty hrbolky   

    OdpovědětVymazat
  19. Svatý Jiří jednoznačně říká, že je to drak.

    OdpovědětVymazat
  20. [13]: Když tak sleduju, co sis s tím dala za práci, tak to muselo být pod vlivem pervitinu. Nebo aspoň extáze.   

    OdpovědětVymazat
  21. Navzdory dokonalému provedení draka však u mne stále vede "vajíčkový závodník". Neboť v jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat
  22. Náplň z marscapone, šlehačky a malin? To muselo být opravdu žraso! Já jsem posledně dělala náplň z tvarohu (úplně nejobyčejnějšího tesco tvarohu ve vaničce), šlehačky a rozmačkaných banánů a jahod. Taky žraso! Ale po pár dnech byla náplň mírně navinulá. Což ani tak nevadilo, dala se také sníst.

    OdpovědětVymazat
  23. A samozřejmě, dort dračí nebo dinosauří, vypadá úplně famózně! Však jsem ti to chválila už na fejsbůku. A přidávám se k Čerfovi a hlásím se jako vrchní ochutnavač č.2 (abychom se trochu prostřídali)

    OdpovědětVymazat
  24. Říznout do takové krásy je snad i hřích. Odkud jste ho začali konzumovat? Typuji, že od ocasu....   

    OdpovědětVymazat
  25. No já zírám znovu s otevřenou pusou! Hned bych si kousek dala! Vypadá božsky. Bylo by mi líto do něj říznout, ale od toho dorty jsou a už se nemůžu dočkat, co vytvoříš příště!

    OdpovědětVymazat
  26. [30]: Děkuji ti . Se řezáním jsme byli brutálnější, začali jsme hezky řezem na krčku a první se snědla hlavička .

    OdpovědětVymazat
  27. joooj aký je zlatučký. A keď som si prečítala tú náplň, tak si originálna! Lebo, ja torty milujem. No nemám na nich moc rada práve tú maslovú plnku, takže toto muselo byť doslova nebíčko v papuľke. :) A vážne je zlatučký a tá krásna hrášková zelená... :) už len na pohľad je to roztomilé a rozprávkové :). Veru, myslím, že by nepotešil len toho päťročného oslávenca, ale i mňa. Si šikulka Jani, vážne! :)

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Děkuji za obrázek. S těmi starými filmy máš sice pravdu. Taky už mě dnes moc neberou filmy s Vinnetouem a Old Shatterhandem.  

    OdpovědětVymazat
  29. [33]: Mockrát ti děkuji , já mám zase máslový krém moc ráda, většinou ho našlehám s pudinkem a oříšky, takže není tak hutný, ale i tak dost zaplácne žaludek. Takže tahle varianta byla takové osvěžení .

    OdpovědětVymazat
  30. Všechno nejlepší k dnešnímu svátku přeje Janka     

    OdpovědětVymazat
  31. [36]: Mockrát děkuji, i já přeji všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  32. Jejda, to je krásný a roztomilý dort:)! Taky chci takový:)

    OdpovědětVymazat
  33. [35]: Zajímavý, o těch starých filmech a seriálech. Je fakt, že třeba Vinnetou mě taky už tak nebral jako když jsem byla malá, on je fakt dost jednoduchej, ale - má pořád svoje kouzlo. Něco podobnýho mám i s některýma knížkama (ale to už byla knížka pro dospělé) - poprvé jsem ji shltla s nadšením a po čase nebyla s to se do ní vpravit (šlo o knihu Stepní vlk). Možná to zkusím i potřetí, a zkusím ji číst dál, jestli se do toho dostanu... A kupodivu se mi znovu začala líbit Angelika, kterou jsem napřed měla ráda, pak byla moc ohraná, a teď jsem jí přišla znovu na chuť   

    OdpovědětVymazat
  34. Jednoznačně krokodýl Předpokládám, že to vůbec nikdo neřešil, protože je naprosto nádherný. Mascarpone a maliny? Slintám si do notbůčku, ňam

    OdpovědětVymazat
  35. [41]: Předpokládáš správně, malej hned vyjekl "jé, dinosaurus" a já rázem hodila krokodýlí obavy za hlavu .

    OdpovědětVymazat
  36. Povedl se, já bych nikdy nic tak pěkného nevytvořila.

    OdpovědětVymazat
  37. [43]: Děkuji mockrát, zase bych to neviděla tak zle, každý máme buňky na něco jiného .

    OdpovědětVymazat
  38. No, předpokládám, že nezbyly ani kosti, mohli jste je donést do paleontologického oddělení Národního muzea a hned by bylo jasno, který dinosaurus se vám to připletl na talíř.

    OdpovědětVymazat
  39. [45]: Předpokládáš správně, nezbylo ani zbla .

    OdpovědětVymazat
  40. [46]: Mohl, nemohl, vždycky to dopadne stejně, zmlsaní hladovci ani kostičku nenechají a je po sladopávkách.

    OdpovědětVymazat
  41. Koukám, že jste ho všichni  už virtuálně snědli- brala bych ty maliny. Je nápaditý, krásný a musel být dobrý. U nás už dorty dávno nejdou na odbyt (jen výjimečně na návštěvě, kde je nabídnou tak kousíček) chlapi hmátnou po koláčích či pohárech různých ovocných. Obdivuji  každého, kdo si s dortem pohraje, kdysi jsem to také dělala a ráda, dokud byl doma zájem.

    OdpovědětVymazat
  42. [47]: Hrůza, takhle házet klacky vědátorům pod nohy!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).