Dort Abe


A je tu únor, další narozeniny a další patlání. Tentokrát jsem dostala za úkol vytvořit dort s tvorem, který nese jméno Abe. Se známým Lincolnem toho má ale ten můj společného pramálo, možná snad jen to, že jejich obličeje působí poněkud strašidelněji, než bývá obvyklé.

Abe je herní postava z herní plošinovky Oddworld: Abe's Oddysee. Máme ho doma všichni moc rádi a tak není divu, že se potomkové shodli a svorně navrhli jako sladké překvapení pro živitele rodiny právě jeho. Originální ksichtík k nahlédnutí a případné porovnání s mým výtvorem ZDE.

Rozdílů a nedostatků najdete bambilion, ale budiž mi omluvou, že byl plácaný v časové tísni, za to ale s láskou :).

30 komentářů:

  1. Tak tohle všechno je pro mě španělská vesnice. Hry mne obcházejí velkým obloukem . Já bych musela mít dort buď jako kartu z karet nebo mahjongu

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje patlací umění snad už ani není třeba chválit.

    OdpovědětVymazat
  3. Hru neznám, ale výtvor je zdařilý.

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak asi k těm zubům budu potřebovat ještě i brýle, protože já těch rozdílů moc nevidím Jani, ty jsi fakt hodně moc šikovná

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou je to moc pěkný!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je naprosto božský dostat podobný dort, tak jen sedím a koukám na něj bylo by mi líto ho sníst

    OdpovědětVymazat
  7. Hru neznam,ale "priserka" je moc hezka    Jen bych nemela odvahu ji nakrojit-zda se mi skoda ji bourat!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, máš můj obdiv za vynalézavost, šikovnost i za to, že pro své kluky děláš "herní" dort.

    OdpovědětVymazat
  9. O hře slyším prvně, ale dort je zdařilý. Určitě udělal radost.

    OdpovědětVymazat
  10. Hru taky neznám,jsem z hodně staré školy,ale nevadí,tomuto fandím,je to prostě k spapání,ono se to říká jinak.

    OdpovědětVymazat
  11. Týý jo ... hru sice neznám, ale dort je bombastický !!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mi připadá jako Grinč, ale pěkné...

    OdpovědětVymazat
  13. Přiznám se, že postava mi nic neříká, ale jako dort to vypadá naporsto fantasticky dorty jsem já vzdala

    OdpovědětVymazat
  14. Abe je skvělý! Škoda ho sníst!

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: P.S. z tvých odpovědí na komentáře už vidím,že nasraný výraz mu nepomohl a od sežrání ho nezachránil. Má smůlu! Je moc chutnej...

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Převeliké díky ti posílám!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty vole, co to je? Pardon za výraz, ale já tohle vidím poprvé! To muselo být docela peklíčko, to vykrajovat, viď? Aby to sedlo na dort a vůbec. Jani, jsi dobrá a já se modlím, aby tyhle požadavky ke mně nedoletěly. Musela bych totiž odmítat nebo objednávat v Jablonci

    OdpovědětVymazat
  18. je úplne úžasný a milý! :) Dokonca jemnejší ako jeho skutočná podoba. :) Nie je nad ručné dielo, takže ja skláňam opäť raz klobúk nad skvelou prácou. Si úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten dort vypadá naprosto fantasticky.

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, pamatuji si, kdy jsi pro své kluky připravovala hravé a vtipně naservírované večeře a svačinky. Tohle už je úplně jiný level! Nádhera, ačkoliv je postavička Abe takový trochu slizský , bylo by mi líto tak krásný dort vůbec nakrojit.. To je výtvarné dílo.

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Jo jo, kde že ty časy jsou .

    OdpovědětVymazat
  22. Ten je jako živý. Jen bych se bála do něj kousnout, že mi to vrátí

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: On by tě nekousnul. On má totiž, jako herní postava, sešitou pusu .

    OdpovědětVymazat
  24. A kde jsou ty nedostatky? Asi budu potřebovat navést, žádný nevidím.. :) Moc se povedl. A navíc Tvůj Abe se tváří mnohem přívětivěji, než ten herní! :) Skvělá práce, Janinko!

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Moc ti děkuji , to víš, to je taková moje deformace, všechno mít stopro .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).