Žitava - město koz


Krasojízda se Žitavou pokračuje...

První zajímavost, která nás v tomto městě zaujala, byly kozy. Hodně koz. A tak od té doby neříkáme "jedeme do Žitavy", ale "jedeme za kozama", což není vůbec daleko od pravdy, protože sebou pokaždé táhneme velký pytel plný kozích dobrot.

Při jedné z dalších našich návštěv nebyly kozy na svém obvyklém místě, ale na druhém konci svého velkého výběhu. Když jsme se k nim konečně dostali, kozy se od nás odtahovaly a chleba nechtěly, což bylo překvapivé, protože minule se o něj porvaly.

Cha! Blonďatá pipina z města záhadu vyřešila... v momentě, kdy od elektrického ohradníku dostala ránu. Jo ták, tak takhle to vypadá! :)



A jejich obvyklé, pro ně (i mě) bezpečné, místo :).




24 komentářů:

  1. Jojo, kde jsou ty časy, kdy se jezdívalo koukat na kozy do Hamburku.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky zahraničních koz.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, vyprdni se na Němce a přijeď na Moravu. Tady je koz... a další havěti.

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ty jsou krásný! Když mě chce můj muž potěšit, tak mi řekne, že koza hezky kouká a je mi podobná

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fešandy! A se sluníčkem jsou fotky moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Kozy jsem slíbila, kozy jsem dala , děkuji!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný kozy! Spousta koz. Přesně, jak jsi říkala...   

    OdpovědětVymazat
  8. [12]: No jo, já nikdy nekecám!

    OdpovědětVymazat
  9. Ale aké sú roztomilé :) :) aj ja sa hlavne v ZOO pri nich rada zastavujem. Sú také mierumilovné..... :) :) a pekný počet ich tam je, len čo je pravda

    OdpovědětVymazat
  10. Toš to só teda kozénky, jak lusk           

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Mírumilovné a smradlavé . A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  12. Ono se to nezdá, ale pecku to umí dát slušnou máme vedle zahrady ohradníky pro sousedovy krávy, a když je člověk podlézá a nevychytá výšku, to je panečku nadílka sprosťáren

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: No mně ruka brněla ještě další den! Já spíš, než sprostá, byla naprosto šokovaná svojí blbostí .

    OdpovědětVymazat
  14. [18]:a víš, co je prý prča? Když naši kluci zapomněli, že jsou dráty pod proudem a šli čůrat

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Ježíši, to si snad ani nechci představovat!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tohle je jiný kafčo (nebo kozí mlíko?) to se to hned člověku usmívá a nejen nad kozenkama, i blondýna má úspěch.

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Jsem ráda, že jsem u tebe dokázala vyloudit úsměv .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).