Zahradní dovolenkové trio


Spousta volného času zapříčinila, že jsem v rámci boje proti otupění mozku a boje za zachování zdravého fungujícího rozumu začala vyhledávat činnosti, které jsem roky odkládala. Třeba takové třídění fotografií - upřímně se kaju a sypu si popel na hlavu, protože jejich ukládání poslední dva roky probíhalo jako přes kopírák ve dvou prostých bodech - přetáhnout z karty do počítače, smazat kartu. Teď jsem se do toho vrhla s takovou vervou, že mám obrázky roztříděné a dokonce i jednotlivě pojmenované! :)
A protože jsem při tom hrabošení našla pár kousků, které se mi z nějakého záhadného důvodu líbí, napadlo mě, že se s vámi o ně podělím a nakrmím tak po dlouhé době rubriku "Blejskavou" :). Soubor jsem pojmenovala "zahradní dovolenkové trio", protože všechny obrázky vznikly v mém dovolenkovém čase, avšak na jiných místech a v jiných letech.

Mrklov, 2011


Studenec, 2010


Včelákov, 2009

18 komentářů:

  1. Fuj pavouci jinka pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Snímek číslo dva (pavouček) se mi líbí, ale nechtěla bych, aby mi doma spřádal pavučiny

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné trio.....dotaz. Ten Včelákov....jeden znám ten mezi Sečí a Nasavrkama....to asi není on, že?

    OdpovědětVymazat
  4. V takej sychravej kose je fain, pospomínať na teplé mesiace

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec mi takováhle "havěť" nevadí, takže se mi líbí všechno, včetně pavoučka

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky! Ve Studenci jsem byla v roce 1993, to už je let...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten pavouk je parádní. Pavouci prý nosí peníze. Ale zrovna u tohohle žádnej pytel s penězi nevidím.

    OdpovědětVymazat
  8. Dovolenkové trio je více než zdařilé. Moc se ti fotky povedly.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji vám všem za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:No páni....tohle širší i užší okolí Nasavrk je moje dětství a dospívání...jezdila jsem tram od čtř let na chalupu a zažila tam to nejúžasnější dětství jaký jen může pražské dítě zažívat na vsi....a pak i dospívání a zábavy a kluci a ohně s kytarama a ....a vůbec!Vždycky to bude kraj mého srdce.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: My tam byli jeden rok na dovolené v takové minichaloupce, moc se nám tam líbilo, i přes to, že máme okolo sebe hodně zeleně, tam to byla nádhera .

    OdpovědětVymazat
  12. Na šneky mám slabost. Viz projekt snail mail.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi všestranně šikovná. Krmení rubrik ti jde opět jak jinak než na výbornou.Zaujal mě ten pavouk. jako by měl krunýř.Je úžasný, ještě že je jen na obrázku a za sklem obrazovky PC       

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Jo jo, já vím, ty a pavouci...

    OdpovědětVymazat
  15. Áááá, fuj, pavouky né.....ale zbytek osazenstva článku je pěkný.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Děkuji, já takovéhle vyžrané pavouky taky nemusím, ale fotka mi nevadí .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).