Záchodové strašidlo


Na záchodě na mně zírá...
...je to možné? Kýho výra!
Strašidlo velké jak díra
vykousaná v kousku sýra.

Zírá hezky od podlahy
(doma máme staré prahy,
lakované a dřevěné),
šmírák je to, a né, že né!

Roky na nás takhle civí
(ten práh jen tak nezplesniví)
pohledem svým moc děsivým.
Upřímně, já se mu divím...


Naše "strašidlo" :)

30 komentářů:

  1. Tak tahle básnička je úplně krutopřísná. Jedna z nejhezčích, jaké jsem v poslední době četla.

    OdpovědětVymazat
  2. No tedy, záchodové voyaerské strašidlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Už název blogu "Moje mozkovna" mne pobavil. Dobrá básnička

    OdpovědětVymazat
  4. Dost dobré! strašidýlko musí být poctěno!

    OdpovědětVymazat
  5. Tématikou této básničky ses poněkud přiblížila názvu mého blogu. A trochu i jeho náplni.

    OdpovědětVymazat
  6. páni to je úžasná báseň ... Pozdrav strašidlo ...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:To je snad ještě lepší (mozkovno neuraz se )

    OdpovědětVymazat
  8. Zvláštní myšlenkové pochody, které mozkovnou táhnou právě a pouze jen na záchodě.

    OdpovědětVymazat
  9. JAK SI NO TO PŘIŠJA JE TO ÚŽASNÉ     

    OdpovědětVymazat
  10. Lidská představivost je bez hranic.

    OdpovědětVymazat
  11. Panečku, pěkná básnička...Něco bych mohla taky zkusit vymyslet o našem domě...Dlouhatánskou básničku   

    OdpovědětVymazat
  12. Jako estetický inspektor záchodové výzdoby dávám článku 5 hvězdiček.

    OdpovědětVymazat
  13. [1]:[3]:[5]:[7]:[8]:[9]:[12]:[16]:[17]: Děkuji vám !

    OdpovědětVymazat
  14. to je úchylné strašidlo, ale tak každý má nějaké koníčky. Já třeba rád čtu. Holt, každý jsme nějaký

    OdpovědětVymazat
  15. [25]: Tak snad někdy příště?      A díky za duel.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).