Sněhulák Legulák


Divný. První prosinec klepe na dveře a sníh v Jablonci nikde. Ano, myslím tím TEN Jablonec, kde sníh napadne většinou začátkem listopadu a začátkem května sleze. Ne že by mi to nějak vadilo - vzhledem k tomu, že musím denně ujít pár kilometrů s kočárkem, mi sucho vyhovuje a já děkuji všem Svatým, že to letos je tak, jak je.
A jestli vám sníh přeci jen chybí a chcete si postavit sněhuláka, udělejte to jako já... :)

LEGO sněhulák :)

30 komentářů:

  1. Já se kochám sněhuláčky na starých vánočních pohlednicích...

    OdpovědětVymazat
  2. Sníh mi vlastně ani zatím nechybí, protože tady v Praze je z toho hned břečka a člověku to akorát ničí boty. Ale doufám, že v lednu ho na horách bude spousta a taky u nás v Brně napadne, protože miluju procházky se psem, kterej se snaží všechen sníh sníst

    OdpovědětVymazat
  3. to je podarené škoda že nemám lego , hned by som si postavila

    OdpovědětVymazat
  4. kdebych měla lego tak bach to taky skusila . je fakt hezkej !!

    OdpovědětVymazat
  5. tý jo, pěkný :) já sem nikdy nic většího z lega neskládala

    OdpovědětVymazat
  6. Sněhulák legulák je originální!! Povedl se!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, sníh nikde. Tady zatím nepoletovala ani vločka.

    OdpovědětVymazat
  8. super snehuliak :) nemam zial lego.., tak budem muset vymyslet nieco ine

    OdpovědětVymazat
  9. Ten sněhulák je tak krásnej! A já vždycky říkala, že lego a jiné plastové výrobky jsou k ničemu

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Taky dobré, alespoň nestudí...

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduše, obětavostí a blbostí se musíš málem přetrhnout. A oni na to jenom: "Teda, ty seš hrozná knedla."

    OdpovědětVymazat
  12. Koleno podvrtlé (někdy se mi přece něco stát muselo, jinak bych byla unikátní)

    OdpovědětVymazat
  13. Po pravdě, po loňské zkušenosti se sněhulákem, jednoznačně preferuji leguláka. Juli postavila jeden den, za mé bezvýznamné pomoci, sněhuldu za zahradou. Druhý den se k němu už zdálky řítila a než jsem jí došla, tulila a objímala se s ním jak divá.

    OdpovědětVymazat
  14. Letos je to se sněhem nějaké slabé, i celý podzim vlastně téměř nepršelo.

    OdpovědětVymazat
  15. Sněhuláček je pěkně vyfintěný, s tou šálou mu to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Aha, tak proto knedla . Mně sníh nechybí, ale na vánoce by asi chyběl. Alespoň poprašek, kdyby byl...

    OdpovědětVymazat
  17. Legulák je kouzelný a má výhodu, že neroztaje. Musím se přiznat, že sníh mi taky neschází. Na druhou stranu je to špatné pro přírodu, tam by vláha byla hodně potřeba. Dívala jsem se na předpověd', tak má v neděli začít bud' pršet, nebo sněžit.

    OdpovědětVymazat
  18. "Legulák" je zcela geniální název. Miluju tyhle slovní novotvary.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: V Jablonci tak akorát mohl nějaký nepřizpůsobivý občan napadnout přizpůsobivého, ale sníh nenapadl.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Děkuji za pochvalu . U nás bude určitě sněžit, děsně mě svědí nohy a když mě svědí nohy, tak je to jasný - vánice a mráz se blíží... .

    OdpovědětVymazat
  21. panejo - lego jsme jako malí moc chtěli, leč nebyly penízky, nebylo lego - o nic jsme ochuzeni nebyly - ale toho sněhuláka bych si zkusila stejně ráda

    OdpovědětVymazat
  22. Ten je náádherný. Lego moje děti milují.

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem zapomněla dodat, že geniální je napojení ručiček a úžasná je též šála a nos!

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: My ho jako děti taky neměly, takže teď si to s manželem vynahrazujeme...

    OdpovědětVymazat
  25. Jako malá jsem si s Legem hrozně ráda hrála, stavěla jsem různé domečky, ale vytvořit si sněhuláka, to by mne vůbec nenapadlo. Skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Děkuji, jen člověk musí mít hodně bilých kostek, jinak to moc nejde...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).