Dort - Král Jelimán


Dnes se u nás budou slavit narozeniny živitele rodiny a protože vím, jak moc miluje můj oříškový dort, nemohla jsem ho o něj připravit ani tentokrát, i když s těma malýma piraňama bylo vyrábění trochu víc na palici, než jindy. Jako letošní motiv jsem zvolila Krále Jelimána, protože od shlédnutí Madagaskaru ho má drahá polovička miluje. Tákže...

Představuji vám velkoúžasnolepého krále Jelimána, všech lemurů samozvaného pána a tak dále a tak dále, hurá lemra!


Edit: kdo neví, co je zač Jelimán, kliknout prosím ZDE :).

15 komentářů:

  1. Janinko, to je tak krásné, to, s jakou láskou jsi dort vyráběla a jak úžasně se ti dort povedl, pěkně jsi Jelimána vybarvila a hvězdičky tomu dodávají šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hotová umělkyně, královno Jelimánová

    OdpovědětVymazat
  3. Navzdory podivnému vzhledu krále Jelimana ten dort vypadá velmi chutně. Oříškový ten já můžu, mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]:[3]: Královna Jelimánová z celého srdce děkuje za chválu, misku vylízati dostalo to starší, mladší za mými zády ochutnávalo z prstu svého tatínka...

    OdpovědětVymazat
  5. Jako živý    Dokonalé, dokonalé cukrářské velkolemrolepé umění! U Moris by si pochutnal!

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Janinko, já opravdu smekám.

    OdpovědětVymazat
  7. To je naprostá bomba a ty jsi úplná královna všech dortů! Chvíli jsem studovala, z čeho to je a pak jsem zjistila, že vše z čokolády. Ale perfektní podoba, hmmmm....

    OdpovědětVymazat
  8. Kolik jsi toho musela po piraňách uklízet. Jen kuchyň? Nádhera. Takový talent závidím!

    OdpovědětVymazat
  9. je priam na zjedenie tak vse najlepsie k narotkam zivitelovi rodiny a pre krala tri krat slava

    OdpovědětVymazat
  10. Obdivuji tvou cukrářsko-uměleckou tvorbu. Zdobení čehokoliv mi nikdy nešlo. Dorty většinou končí tak, že povrch pomažu krémem a posypu strouhanýma ořechama nebo kokosem.

    OdpovědětVymazat
  11. Totální bomba. A teď prozraďte jak jste ten motiv dostala na dort. Projekce, nebo přenesení základních obrysů z vytištěné podoby na papír jedna ku jedné třeba pícháním párátky? Nebo to fakt tak máte v oku?

    OdpovědětVymazat
  12. Díky vám všem, nezvládám odpovídat na jednotlivé komentáře, takže:

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, to je vážně úžasné. Kdyby už by mě něco přimělo se nejen ukázat v kuchyni na delší čas, ale ještě péct, rozhodně bych nevytvořila nic podobného tvému králi Jelimánovi.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Úklidová četa zdarma!

    OdpovědětVymazat
  15. Náhodu moc povedené, mně se to líbí a lemury (v popředí s králem Jelimánem) mám asi jako zvířata nejradši, hned bych si ten dort dala. Aspoň kousek...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).