Mrzuté M


Máme tu další písmenko, pár jsem jich zdárně přeskočila, nebudu se vymlouvat, na K mě napadala samá sprostá slova a L se mi úplně někde ztratilo, prostě jsem ho nezaregistrovala... Tentokrát se omlouvám všem, kteří zde hledají pobavení, protože povídka na M je lehce depresivní.


Mrzutá

Melírované Mileně mizí mládí, menopauza minula, má mindráky. Mileny mírumilovná mláďátka (místo muchlání, mazlení - mámou mlácená) mají manžely, malé mrňouse. Mámu milují minimálně, mrzké mínění mají mladí...

Mileny mateřství možná mařil manžel (mrtvý?), Milena mutovala... Místo mladé milé maminky měla mláďátka mrzutou, mstivou, mystifikátorskou, mnoho mužů milující, mlátičku.

Momentálně, mimo mladých, Milena mučí mě, mé milované. Mnoho měsíců mrštná mučednice mistrně manévruje, mlží, maniakálně mobilizuje. Mohutně, mstivě mlátí malou místnost metlou, monstrózní modřiny má mrakodrap.

"Možná má mozek mravence", míní můj mrňous.
"Megakráva. Magor. Mimo mísu", mumlá manžel.
"Má marodný mozek, mámení", míní moudře manželova maminka.
Mmmm, možná.

10 komentářů:

  1. chcela najskor som frflat, ze mrzute M neni od teba fer, kedze sa volam Miriam a M mi pride mile.. vsak poviedka napriek "mrzutosti" je uzasna skratka originalna ako vzdy a tu neni co vytknut, len uznat ze si sa z pismenkom zas bravurne pohrala

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji, a není třeba frfňat, já se jmenuji druhým jménem Marie, takže trefa do vlastních řad...

    OdpovědětVymazat
  3. Mozek mravence mi modifikuje myšlenky. Mimoto, mám mínění mixnuté mikroskopickým médiem. Mozek migruje.

    OdpovědětVymazat
  4. tak poviedka je krásna..jaa by som to nedokázala vymyslieť len tak všetky slová na M aby to dávalo súvislosť...

    OdpovědětVymazat
  5. mimořádně (maximálně) milý majstrštyk.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani nevím, co k tomu napsat. Perfektní Klobouk dolů za ten um, za schopnost pohrát si se slovíčky, za tu slovní zásobu (bez ní by to nešlo).

    OdpovědětVymazat
  7. Všichni přede mnou už řekli vše podstatné, tak co mám dodat? Asi jen: Psaní zdar!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).